Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3649 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ben 09-05-2024

Mooie duidelijke webshop. Je kunt eenvoudig alle keuzes maken en betalen. De bevestiging per mail volgt direct. Bezorging de volgende dag was bij ons ook echt de volgende dag door Dynalogic. Nette bezorging en goed vooraf aangekondigd wanneer ze komen. Product, factuur en bezorging, alles klopte. Heel tevreden over dit bedrijf, een dikke 10!

Tjeu 09-05-2024

Wij hebben een afzuigkap besteld op zaterdag en op maandag werd hij al geleverd ,daarbij hadden zij de beste prijs. We werden erg vriendelijk te woord gestaan en kregen goede en duidelijke informatie. De afzuigkap van Bosch type DWB66DM50 bevalt ons zeer goed.

H.Carlebur 09-05-2024

Wij zochten een vriezer die voor ons financieel mogelijk was, daarom een showroommodel

Wij kregen een uitleg mbt tot de finan cien en wat voor ons ook belangrijk was hij mocht thuis bezorgd worden

Zodoende het advies en de mogelijkheden waren duidelijk en de persoon die mij telefonisch te woord stond was ontzettend klantvriendelijk
Wij zijn erg blij met deze aankoop

wim de jong 09-05-2024

Perfecte afstemming verkoopmedewerker, logistiek en aflevering, top.
Regelmatig op de hoogte gehouden van staat besteld product, ook telefonisch contact vanwege lange afneem tijd.

Adilson simiao 09-05-2024

Very nice service, delivery was excellent and left everything okay and clean was my first time with bemmel en kroon.

Karel 09-05-2024

Al jaren klant van Bemmel & Kroon.
Dit komt vooral door een goed advies bij de aankoop van een product. Zelfs het bedrijf wat de aankoop komt installeren, in opdracht van Bemmel & Kroon is perfect. Geen op- of aanmerkingen.

Fam. van Duijvenbode 09-05-2024

Als vaste klant van Bemmel & Kroon zijn wij wederom zeer tevreden over de service en klant vriendelijkheid bij de aanschaf van een wasmachine. De ruime keuze en gedegen uitleg doet ons altijd goed en geeft ons vertrouwen.

Jan 09-05-2024

Miele stofzuiger:
Scherpe prijs, ‘s avonds besteld, volgende dag geleverd. Prima!👌

Laurence B 08-05-2024

We zochten naar een nieuwe inductie kookplaat nadat onze oude Siemens apparaat (19 jaar oud) het had begeven. We werden geweldig geadviseerd door Kees, duidelijk een vakman want we hebben met hem alle mogelijkheden bekeken en tegen elkaar afgewogen. De oude kookplaat was verzonken in het keukenblad van natuursteen, alleen hadden de nieuwe kookplaten nieuwe maten. We moesten dus kijken naar wat zou passen op basis van de nismaat. Het werd een 80cm kookplaat met een facet afwerking en RVS randen aan de zijkanten. Blij mee!

Pvb 08-05-2024

Ik heb online heel goed afspraken kunnen maken. De wasmachine werd vlot bezorgd en geplaatst.. de oude werd meegenomen.
Naar de winkel gaan was niet nodig. Medewerker ook bedankt!

Eline 08-05-2024

Droger besteld bij Bemmel en Kroon. Bij nader inzien de bestelling liever thuis bezorgd willen hebben ipv ophalen. ik werd direct gebeld en de volgende dag is de droger al geleverd!! Ontzettend blij mee.

Rick 08-05-2024

2 Quooker systemen aangeschaft voor een hele mooie prijs ivm koningsdagaanbieding.
Één systeem compleet op voorraad en de volgende dag geleverd. Andere systeem moest besteld worden en is vandaag bezorgd.
Ben tevreden over contact met klantenservice (Maaike) die weten wat klantenservice betekent.
Ga zeker voor andere aankopen weer kijken bij Bemmel en Kroon.

Rinus 08-05-2024

hij is makkelijk terug re vinden , wordt goed op de hoogte gehouden ,ook telefoon heel vriendelijk en behulpzaam

Kleist 08-05-2024

Bestelling via internet, zeer makkelijk en orderbevestiging ook snel ontvangen na betaling.
Levering zeer goed geregeld en continue informatie over bezorgtijd. De twee bezorgers waren uiterst vriendelijk.
Oude machine zoals afspraak retour genomen.

Willem 08-05-2024

Snelle levering en inderdaad de volgende dag in huis. Overzichtelijke website en product Liebherr FNE 4605 vrieskast was zoals verwacht. Super

Khadija 08-05-2024

Vriendelijke medewerkers die je graag willlen helpen met het zoeken naar de juiste apparaat voor een goede prijs!
De bezorging ging goed en netjes op tijd!

Nicole van Deursen 07-05-2024

Gebruiksvriendelijke site en service. Doet ook echt wat er wordt gezegd en er wordt goed me je meegedacht. Kan Bemmel en Kroon zeker aanraden!

J.D 07-05-2024

Gister een nieuwe koelkast besteld en vandaag
geleverd. Vanwege het ontbreken van een lift moest ik zorgen voor een verhuislift. Bemmel en kroon heeft hier de levering precies op weten af te stemmen waardoor dit vlekkenloos verliep. Erg fijn dat er zo is mee gedacht!

Jacky 07-05-2024

Snelle levering. Installatie ging ook vrij snel. Korte uitleg gekregen en tips. Leuke gesprek gehad verder tijdens de installatie!

Bemmel en Kroon 07-05-2024

Prima shop,
Koop hier al jaren
Perfecte service en zeer snelle levering.
Ook de bezorgers perfecte service

TOP shop! 07-05-2024

Deze winkel doet wat het belooft. Prima communicatie, fijne actie's en snelle levering. Voor mij een no-brainer om er nog eens te bestellen. Zegt al genoeg dat ze hoog scoren qua reviews, daar komt die van mij ook bij.

Gerard 07-05-2024

Op woensdag online een Whirlpool bovenlader wasmachine besteld om deze op Zaterdag 4 mei te bezorgen, vrijdagavond een mail gehad dat deze zaterdag tussen 12:00 en 14:30 bezorgt gaat worden, Zaterdag morgen 11:45 gebeld dat ze over een kwartier bij met zijn, precies 12:00uur werd er aan de deur aangebeld ;-) en hebben ze de oude wasmachine van de 3e verdieping opgehaald en de nieuwe naar boven en bij mijn in de keuken aangesloten alles in nog geen kwartier tijd door 2 aardige mannen.
Met de wasmachine inmiddels 2 wasjes gedraaid ging allemaal goed is een stille wasmachine ook met het centrifugeren. gaat best nog veel was in zo'n 6Kg bovenlader en als je last van je rug heb is deze fijn met het vullen.

Anniek 06-05-2024

Netjes geholpen door de winkelmedewerker. Ook de heren van de bezorging waren netjes, snel en op tijd!

wendy 06-05-2024

Een kookplaat besteld bij Bemmel en Kroon. Qua prijs was hij voordeliger dan andere online winkels en vooral belangrijk dat de andere dag de kookplaat geleverd werd want zonder kookplaat is lastig. Zaterdag besteld en op zondag geleverd, en dat ook nog op bevrijdingsdag. Je kon de route van de chauffeur volgen zodat je widt hoelaat de levering kwam. Ook de kapotte kookplaat nam de chauffeur mee.

Rob 06-05-2024

Prima product, goede levering, concurrerende prijs. Is derde keer sinds korte tijd dat ik bij Bemmel & Kroon bestel, graag weer.