Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3620 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

peter schreuder 27-05-2024

site makkelijk ook vragen met de telefoon prima opgelost snel geleverd top zeker tot de volgende keer

oliver krul 27-05-2024

Prima geholpen door de medewerkers van Bemmel en Kroon, juiste informatie gekregen en de wasmachine werd de volgende dag bezorgd en op de juiste plek gezet 3 trappen hoger, en de oude wasmachine is mee retour genomen. Prima zaak ga zo door.

Arjan 27-05-2024

Op zondagavond nieuwe inductie kookplaat gezocht en gekocht waarbij Bemmel & Kroon en de laagste prijs had en ook nog eens de volgende dag kon leveren. Levering mooi op tijd en tevreden klant!

Marieke Acampora 27-05-2024

Top! Hele snelle levering! Volgende dag op zondag, s' avonds een mooi nieuw gasfornuis zonder extra kosten voor de derde verdieping per trap! En ze nemen de oude gelijk mee.
Vriendelijke bezorger, die goed doorgaf goed op te letten bij aansluiten.

Marieke Acampora 27-05-2024

Vriendelijke bezorger, die goed doorgaf goed op te letten bij aansluiten.

Martin 27-05-2024

Hele goede prijzen volgende dag bezorgd met aangeven van de bezorg tijd . Super

Martin 27-05-2024

Hele goede prijzen volgende dag bezorgd met aangeven van de bezorg tijd . Super

Nancy 27-05-2024

Zaterdag besteld , zondag in huis . Ben echt blij met me aankoop. Alles goed geregeld dankjewel

Irene 27-05-2024

Een fijne en overzichtelijke website. Heldere informatie en specificaties.
Zondagmiddag besteld en maandagochtend bezorgt en geïnstalleerd door gezellig babbelende mannen. De wasmachine stond binnen 20 minuten te draaien voor de testronde. De oude wasmachine hebben ze meegenomen. Ondanks dat ze naar zolder moesten met 2 wenteltrappen, geen beschadigingen. Ook alle verpakkingen en stickers werden netjes meegenomen.

K. W. 27-05-2024

Op zoek naar apparatuur voor mijn keuken, heb ik veel verkopers vergeleken met elkaar. Uiteindelijk vond ik Bemmel & Kroon de beste. Goede prijs, groot aanbod, duidelijke site. Ook mijn contact met de klantenservice was erg prettig. Snelle reactie en behulpzaam. Alles is prima afgehandeld.

Henk 26-05-2024

Hele nette en snelle afhandeling van de order tegen een goede prijs. Geen problemen gehad van bestelling tot aflevering

Theo 26-05-2024

Super snelle levering en door betaalproblemen met Ideal heeft de klantenservice zeer goed en vriendelijk geholpen. En onze zoon was blij met de vakantiegeld actie en heeft nu zijn eigen koelkast op zijn kamer.

Cora 26-05-2024

Een was/ droogcombinatie besteld via de site op 22 mei en vandaag geleverd.
Ik heb voor deze site gekozen vanwege de lage verkoopprijzen en de goede revieuws van Bemmel & Kroon.
Na de order werd ik via Dynalogic van elke stap op de hoogte gehouden van mijn levering.
De mannen van Dynalogic waren beleefd en professioneel en op de afgesproken tijd.

Ingrid 26-05-2024

Gisteren besteld, vanmiddag al in huis! De vriezer kon ik nergens anders goedkoper vinden en ook nog eens gratis thuis geleverd!! Van de hele procedure netjes op de hoogte gehouden via de mail, met een track and trace service en ook nog eens een SMS een half uur voor ze aan de deur stonden. Meer dan tevreden:)

E. Arrindell 26-05-2024

Na dat ik mijn keuze had gemaakt en de bestelling heb geplaats krijg ik mijn bestelling op zondag thuis voor 12uur. Service van de bezorgers was top en ze namen mijn oude apparaat mij. Top service

Joost 26-05-2024

Prima winkel waarbij de prijzen soms goedkoper zijn dan de hele grote ketens. Levering van onze wasdroger de volgende dag ging ook zonder problemen. Er zat ook cashback van de leverancier op, maar even onduidelijk hoe ik die nou claim.

Peter en Christel 26-05-2024

perfect afgeleverd heel goed voorgelicht in de winkel kortom heel erg tevreden

Kielman 26-05-2024

We hadden een koelkast bij Bemmel en Kroon besteld omdat de website op een prominente plek aangeeft 'Voor 22.00 besteld, morgen in huis' omdat we op heel korte termijn een nieuwe nodig hadden. Tijdens het bestelproces kwam er geen duidelijke waarschuwing dat de levertermijn langer zou worden, dat stond pas in de mail die ik later, na afronding van de aankoop, kreeg.
Gevolg was dat we op zoek moesten naar een interim oplossing om het gat tussen bestellen en levering te dekken.

De verdere communicatie over de voortgang van de levering was wel prima in orde vandaar de voldoende

Missy 26-05-2024

Aankoop niet helemaal naar wens verlopen. Eerst een levertijd van drie weken wat mij niet duidelijk was bij aankoop, dus maar een andere/goedkopere wasdroger gekozen, bleek de link niet te werken om een leveringsdatum af te spreken… beetje knullig. En nu 5 dagen later wacht ik nog steeds op mn geld-ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Levering was okay, je krijgt e-mail dag van tevoren dat het van 8-22h bezorgd kan worden. Vervolgens sms dat het in een tijdsbestek van 3 uur kan komen, daarna is de leveringstijd nog 3x gewijzigd via sms… maar het is binnen.

hans 26-05-2024

Goede site, gunstige prijs en snelle levering. Alleen moesten de twee bezorgers de zware wasmachine met de hand twee verdiepingen omhoog sjouwen. Hier zijn tegenwoordig prima hulpmiddelen voor. Scheelt weer een hernia of twee...

Els 25-05-2024

Een snelle levering en keurig met tijdstip geleverd.
Dat is nog eens service, dat verdient een warme douche 👌🏼👍🏻

Trijnie Duvigneau 25-05-2024

Het bezorgen gong zo als gepland, vriendelijke bezorgen en alles ging zoals werdt beloofd

Marloes 25-05-2024

Vrijdagavond om 20 uur besteld en zaterdagochtend om 10 uur was de nieuwe droger geleverd, de oude retour en al het verpakkingsmateriaal weg

Rajae 25-05-2024

Wij hebben een nieuwe Inventum gasfornuis aangeschaft, heel mooi product! We hadden ook nog eens de mazzel dat het fornuis in de sale was. Vrijdag om 18:00 besteld de volgende dag netjes om 12:00 geleverd en oude fornuis meegenomen. Heel tevreden over het process. Heel fijn!

nadia bakker 25-05-2024

nieuwe koelkast besteld omdat ouwe echt oud was geleverd de gasten zijn so snel mogelijk weggegaan zonder wordt te zeggen hebben niet ouwe koelkast meegenomen nieuwe staat nu ontzettend in de weg ouwe krijg ik geen centimeter vooruit en gast aan telefoon zegt dat het mijn eigen fout was omdat ik niks durfde te zeggen heel vriendleijk je klant de schuld geven omdat ze het spannend vinden om zoiets groot te bestellen