Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3607 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G.L.E. Bouthisma 03-04-2022

Goede communicatie, snelle afwikkeling van bestelling en super snelle levering van onze nieuwe wasmachine. Ook, niet geheel onbelangrijk, de laagste prijs die ik kon vinden, Zal zeker weer hier bestellen als we witgoed oid nodig zijn

Mirjam 03-04-2022

De site gevonden nadat ik het typenummer van de koelkast die ik zocht had ingevoerd op Google. Deze webshop gebeld met de vraag of het product op voorraad was en na de bevestiging gelijk besteld en gevraagd het op mijn aangegeven datum te bezorgen. Dit was binnen 10 minuten geheel geregeld en de koelkast is in goede staat op de juiste datum en plaats afgeleverd.
Dit is naar mijn mening een top service!!

Anja 02-04-2022

Heb nu voor de tweede keer een bestelling bij Bemmel & Kroon gedaan en het bevalt me goed. De Eerste keer ging het om een inbouw inductiekookplaat. En nu hebben we ook de inbouw koelkasten besteld. Deze hebben we ook laten inbouwen door de Firma AJ Tec die werken heel netjes en nemen ook alle rommel mee. Dus als iemand me vraagt waar ik de koelkasten en de inductie kookplaat zal ik zeker Bemmel & Kroon aanbevelen. Hoop dat dit in de toekomst ook zo blijft.

Daniel Mellaerts 02-04-2022

Heb een vrieskast besteld op 18/2 voor levering op 02/04. Alles liep op wieltjes : de service en bereidwilligheid van hun medewerker Patrick Sloos is TOP !!! De levering gebeurde stipt op de afgesproken datum en verliep vlekkeloos. Bemmel en Kroon is een AANRADER !!!

Hilda 02-04-2022

Waar je bij een ander maanden moet wachten, gisteren gebeld, en vandaag geleverd. Leuk aan de telefoon geholpen en je kon betalen bij levering. Keurig net bedrijf die goede spullen levert en zijn afspraken nakomt, ook al eerder een wasmachine bij hun gekocht. Is aan te bevelen.

CW Bakker 02-04-2022

Bemmel en Kroon hebben een duidelijke site. Gemakkelijk te vinden producten met ter zake doende informatie bij de producten. De materialen worden goed verpakt geleverd op zelf te kiezen dag. De leveringstijd wordt goed aangegeven. Kortom, ik heb al vaker iets besteld en ben tevreden over de afhandeling.

Mike 02-04-2022

Prettige website, snel onze keuze kunnen maken. Mooie aanbieding ook. Verder voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze ook als keukenzaak een goede indruk hebben gemaakt. Niet van de opdringerige verkopers.
Verzending werd ook duidelijk gecommuniceerd en alles netjes op tijd geleverd.

R.I. Goodett 02-04-2022

Zeer Goede prijs kwaliteit verhouding , Zeer goede snelle service, zeer vriendelijke afhandeling. Kan deze service iedereen Aanbevelen.

TK 02-04-2022

We hebben al jaren goede ervaring met B&K. (Eén keer een probleem met levering koelkast tot de drempel, werd wel opgelost). De winkel heeft een ruime keuze en scherpe prijzen, ook voor levering en installatie. Geen verkooptechnieken 'voor snelle beslisser' maar verkoopadvies. We zijn heel tevreden met onze nieuwe wasmachine.

Houria 01-04-2022

Snelle en goede service. Na 20 uur besteld gelijk de volgende dag in de ochtend binnen! Chapeau!

Joep 01-04-2022

Ik koop al jaren bij Bemmel & Kroon, vanwege de goede adviezen en een eerlijke prijs. Daarbij komt dat degenen die de apparatuur installeren buitengewoon professioneel werken. Alles bij alles maakt Bemmel & Kroon mijn witgoed/keuken leverancier.

Remco 01-04-2022

Ik was via kieskeurig bij deze winkel uitgekomen en wat een fantastische service hebben ze! Ik stuur een emailtje met een vraag en zo snel als in een chat krijg ik een gedegen antwoord van mensen die hun winkel en hun producten heel goed kennen, zelfs buiten kantooruren. Probleemloos ruilen van een inbouw machine die ik zelf uit had gezocht en niet bleek te passen voor een machine die wel PRECIES past! En ook weer de volgende dag meteen geleverd en de andere opgehaald.

Lucy 01-04-2022

Goede levering, snel alles neergezet, er waren geen problemen. Alles werd meteen uitgepakt en opgeruimd. Ik ben tevreden.

Anne Wielinga 01-04-2022

Een fijne winkel. Hebben onze keuken er ook vandaan en zijn daar nog steeds heel blij mee. Nu een inductieplaat gekocht bij jullie. Dus wat ons betreft een goede winkel.

rob roteing 01-04-2022

prima service levering goed te volgen via trax eb trace.oude machine meegenomen en nieuwe keurig op tweede verdieping geplaatst vriendelijke bezorgers niks dan lof

Lucienne. 01-04-2022

Heel vriendelijk geholpen en goede uitleg van alles en een snelle levering woensdag gekocht donderdag bezorgt heel fijn .

Ton Wessels 01-04-2022

Uitstekend geholpen. Op korte termijn een kookplaat nodig die moeilijk leverbaar bleek te zijn. Telefonisch met een verkoopmedewerker de mogelijkheden besproken en binnen 3 dagen de kookplaat, bovendien met een ongevraagde extra korting, in huis!

Willem van de Wiel 01-04-2022

Wij kochten onze eerste keuken, 25 jaar gelden al bij Bemmel en Kroon. Waren en zijn we nog steeds erg tevreden over. Dus als er iets aan vervanging toe is dan gaan als van zelfsprekend naar Bemmel en Kroon. Groot assortiment, goede adviezen en vriendelijke medewerkers.

John 31-03-2022

Prima uitleg van het product wat wij nodig hadden. Ook de bezorgdienst is erg goed.

Hannie Van Ouwerkerk 31-03-2022

Geweldige service kwam het per toeval tegen. Ik ben zeer tevreden. Ik kreeg nog extra korting en volgende dag bezorgd.

B. Brouwer 31-03-2022

Wij kopen regelmatig apparatuur bij Bemmel & Kroon (B&K). Prima overzicht van mogelijke alternatieve produkten online. Uitstekende behandeling van de bestelling; ook in het weekend. Vlotte betaalmogelijkheid via link en snel geleverd. De levering kun je op de dag zelf via de site van de vervoerder volgen via link in de aankondiging smorgens vroeg. De wasmachine, tijdens deze levering, stond binnen 15 minuten op de tweede verdieping te draaien. Kortom bijzonder tevreden; B&K is een aanrader.

Monique 31-03-2022

Ik ben snel en goed telefonisch geholpen. De info op de website duidelijk. De prijs de laagste, een mooie korting. En de levering was snel. Heb de webshop opgeslagen om bij volgende aankopen te raadplegen.

Ger 31-03-2022

Snelle levering en precies op het aangegeven tijdstip. De prijs / kwaliteit verhouding is prima in orde !

Erik van den Heuvel 31-03-2022

Deze winkel heeft veel voorraad, snelle levering en zijn klantvriendelijk. Ook de bezorgers waren zeer vriendelijk.

Max 31-03-2022

Eerlijk bedrijf, goed telefonisch contact en komen afspraken na, ondanks lang levertijd vanuit fabrikant houden ze ons super goed op de hoogte!