Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3623 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rajae 25-05-2024

Wij hebben een nieuwe Inventum gasfornuis aangeschaft, heel mooi product! We hadden ook nog eens de mazzel dat het fornuis in de sale was. Vrijdag om 18:00 besteld de volgende dag netjes om 12:00 geleverd en oude fornuis meegenomen. Heel tevreden over het process. Heel fijn!

nadia bakker 25-05-2024

nieuwe koelkast besteld omdat ouwe echt oud was geleverd de gasten zijn so snel mogelijk weggegaan zonder wordt te zeggen hebben niet ouwe koelkast meegenomen nieuwe staat nu ontzettend in de weg ouwe krijg ik geen centimeter vooruit en gast aan telefoon zegt dat het mijn eigen fout was omdat ik niks durfde te zeggen heel vriendleijk je klant de schuld geven omdat ze het spannend vinden om zoiets groot te bestellen

Ineke Gillet 25-05-2024

Heb deze shop gekozen omdat ik daar vertrouwen in heb. Ooit mijn keuken daar gekocht,
Na 20 jaar heeft mijn bovenlader van AEG het begeven, vandaar een nieuwe.

Hans 24-05-2024

Goed geholpen in de zaak. Koelkast snel geleverd en keurig ingebouwd. Alles is daarna netjes opgeruimd en meegenomen door Marco!

H.Migchels 24-05-2024

overzichtelijke website, zeer punctuele bezorging volgens afspraak! zeer vriendelijke jongens van de bezorging!
klopt allemaal! aanrader!!

Judith 24-05-2024

Klantenservice: goed geholpen, snel antwoord (moest voor gebeld worden) en kon uiteindelijk sneller geleverd worden dan verwacht 😀.
Wij zijn dik tevreden.

Martin 24-05-2024

Snelle reactie op vragen en binnen 24 uur perfect tot binnen in appartementencomplex geleverd

HansvM 24-05-2024

Recent weer aankoop (afzuigkap) gedaan bij Bemmel€Kroon. Ook nu weer de beste prijs en super service: snelle en accurate levering: je wordt zeer goed op de hoogte gehouden over de levering: Top bedrijf en voor anderen een aanrader!

Theo 24-05-2024

Goed en overzichtelijk en een goede snelle service.
Ook de bezorger vriendelijk

Hans P 23-05-2024

Vrouwlief had haar wens voor een specifieke stofzuiger kenbaar gemaakt. Of ik die even wilde regelen. Zoekend op internet kwam al snel Bemmel en Kroon als goedkoopste aanbieder uit de bus, maar ook met zeer goede en betrouwbare recensies. Dus keuze voor Bemmel en Kroon was niet zo moeilijk. Bestelling 's-avonds via duidelijke, fijne website gemaakt: ging soepel en snel. Via mail en SMS duidelijk en in detail op hoogte gehouden van levering. Volgende dag aan het eind van de middag werd de stofzuiger geleverd (en in gebruik genomen). Super dus!

Mirjam 23-05-2024

Groot assortiment en vriendelijk en kundig personeel. Personeel neemt de tijd en dringt niets op.
Goede uitleg over de wasmachine. Bezorging door eigen bezorgers, die verdienen ook een pluim. Keurig en vriendelijk. Gingen voorzichtig om met de wasmachine, netjes geplaatst en de oude ook netjes afgevoerd. Ook nog vermelden waard is de prijs. Regelmatig mooie aanbiedingen.

Diana 23-05-2024

Een mooie aanbieding en een perfecte prijs. De koelvriescombinatie van Siemens had ik alleen online gezien, maar het apparaat was nog mooier dan verwacht. De bezorging was snel, correct en vriendelijk.

Barbara 23-05-2024

Artikel is keurig op de gewenste dag, binnen de eerder aangegeven tijd bij mij geleverd, uitgepakt en op zijn plaats gezet. Niks om aan te merken.

Sjoerd 23-05-2024

Gisteren een wasdroger besteld, vandaag geleverd en geplaatst! Zeer goede service. Aardige bezorgers en de communicatie was duidelijk.

Koper uit Purmerend 23-05-2024

Uitstekkende service, overzichtelijke site. Behulpzame medewerkers. Vakkundig plaatsing van de de aankoop. Logistiek allemaal heel soepel verlopen.

KarinC 22-05-2024

Duidelijke website daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren. Op zoek naar een inbouw vaatwasser die ook in een IKEA Metod keuken past. Zelfs Bosch gaf onduidelijke info. Snelle bezorging keurig tot in de keuken.

Sven Schokker 22-05-2024

Super netjes de informatie, eerlijke prijs en snelle bezorging. Telefoontje vooraf met indicatie tijd.

K 22-05-2024

Fijne en eerlijke communicatie. De klus was snel gebeurd en netjes geïnstalleerd, ook al was het een lastige montage.

Amer 22-05-2024

Voor het eerst langs geweest en prima geholpen voor een keramische kookplaat en direct gekocht tegen een prima prijs. En het plaatsen was binnen 3 dagen geregeld 👌🏽

Wil Bakker 22-05-2024

Ik heb al verschillende apparaten daar gekocht, nu was mijn vaatwasser aan de beurt, ik ben prima geholpen ook het inbouwen ging fantastisch, zeer aardige monteur, ging allemaal perfect.

Ayoub 22-05-2024

Ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring bij Bemmel & Kroon. De communicatie was uitstekend vanaf het moment dat ik mijn bestelling plaatste. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, wat ik erg waardeerde.

De bezorgers waren zeer vriendelijk en professioneel. Ze zorgden ervoor dat alles netjes werd afgeleverd en waren erg behulpzaam.

Wat mij echt opviel, was de klantvriendelijkheid van het bedrijf. De producten die ik had besteld, werden een dag later goedkoper. Toen ik dit onder hun aandacht bracht, kreeg ik zonder problemen een compensatie. Dit getuigt van geweldige service en klantgerichtheid.

Ik zal zeker weer bij Bemmel & Kroon bestellen en raad het iedereen aan!

Mitsii 22-05-2024

De webshop zelf is in orde. Overzichtelijk, met goede producten voor een eerlijke prijs.
Echter bij het afrekenen bleek er 55 euro extra te zijn afgeschreven zonder toestemming voor een verzekering waar wij niet om hadden gevraagd. Na telefonisch contact werd beloofd om het terug te storten, maar een excuus kon er niet vanaf. Uiteindelijk nog een keer moeten mail alvorens het geld ruim een week later weer op de rekening verscheen.
Afgesproken leverdatum werd niet gehaald, de eerstvolgende optie op de website bleek na email contact toch niet mogelijk te zijn.
Al met al heeft het veel meer moeite gekost dan nodig en duurde het veels te lang voordat wij het bestelde product in huis hadden.

Gaby 22-05-2024

Ik werd keurig telefonisch te woord gestaan en mijn bestelling telefonisch opgenomen. Goede heldere communicatie en uitleg!

Jol 21-05-2024

Ondanks dat ik liever naar een fysieke winkel ga waar ik een verkoper kan spreken en dus niet snel een grote aankoop via een website doe, heb ik dat noodgedwongen dit keer toch gedaan. Ik moet zeggen: het ging heel eenvoudig! Een heldere website met vergelijkingsmogelijkheden van producten. Hierdoor snel een keuze kunnen maken voor de aankoop van een Liebherr koel/vriescombinatie. Het verdere vervolg van de online aankoop is prima verlopen! Product op afgesproken datum geleverd, ziet er prima en precies hetzelfde uit als afbeelding op de website en nog belangrijker: werkt naar volle tevredenheid!

Erjee41 21-05-2024

Shop is zeer overzichtelijk, goede omschrijving van producten, super snelle levering, op tweede Pinksterdag een warmtepompdroger om 21:00 uur besteld, 12 uur later bezorgd, wow! Echt top.
En weer (bijna zoals gebruikelijk) de scherpste prijs.
Fijn bedrijf, al meerdere witgoed producten laten afleveren