Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3621 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joelle Houweling 22-11-2023

Vriendelijke man! Product naar binnen getild. Snel geregeld! Gisterenavond voor 22u00 besteld en vandaag rond 11 uur bezorgd!

M.Peters 22-11-2023

Het is een top bedrijf goede prijs-kwaliteitverhouding
Snelle levering
En je wordt goed op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering

Bert van Keulen 22-11-2023

Eigenlijk moet het een 10 zijn, maar een 9 gegeven omdat het product slechts over 1 drempel binnengebracht wordt. Onze nieuw aangeschafte vrieskast heeft een plek 8 meter verder op dezelfde begane grond. Vanaf de betaling werden we keurig voorzien van info over de bezorging. Vriendelijke bezorger. Perfect geregeld.

R 22-11-2023

Een Bosch wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Product werd volledig omschreven en alle specificaties werden vermeld. Alle gewenste informatie was dus aanwezig. Veruit de beste prijs ten opzichte van andere aanbieders. Het moment van de levering werd zeer goed gecommuniceerd. De bezorgers hebben de wasmachine netjes geleverd op de gewenste plek. Erg tevreden. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Sanno van Erp 22-11-2023

Order nummer BK*******.
Webshop artikelen duidelijk omschreven,
makkelijk bestelproces.
En de levering is zo vlot, de avond ervoor besteld en de volgende dag voor de middag
al binnen, top👍
Tafelmodel vrieskast werkt uitstekend, mooi ruim zijn de laden en de gebruiksaanwijzing
In goede tekst omschreven.
In de toekomst de moeite waard als er iets huishoudelijks besteld moet worden om bij jullie te shoppen en dit wordt natuurlijk ook doorverteld aan mijn vrienden en kennissen.

Hans 22-11-2023

Prima geholpen met duidelijke offerte. Afhandeling perfect gegaan. Deze zaak kan ik aanbevelen.

Rineke 22-11-2023

Bemmel en Kroon bood de Miele C3 stofzuiger voor de laagste prijs aan. Een super stofzuiger met veel vermogen en een lekker lang snoer. Keurig verpakt ook. Ik had hem de volgende dag in huis. De bezorging was uitstekend. Wij wonen nogal afgelegen aan een bospad en eigenlijk kan de postbezorging het nooit vinden, (zelfs DHL en POSTNL) of weigert het te bezorgen. Maar deze bezorging ging fantastisch. Ik werd via de email op de hoogte gehouden. Zelf had ik een extra routebeschrijving gestuurd en ook daarop werd snel gereageerd vanuit het bedrijf. Vlak voor de tijd belde de bezorger en toen heb ik de route verder uitgelegd. Geweldig!! De bezorger was ook uiterst vriendelijk. Complimenten voor jullie bezorgservice.

R. 22-11-2023

Er ging wat fout bij de levering, Bemmel en Kroon gebeld hierover.
Ik sprak daar een persoon van de afdeling Transport. Hoewel hij uiteindelijk niets voor me kon betekenen was zijn service top! Hij gaf mij het gevoel gehoord te worden en moeite te doen het op te lossen. Ondanks dat er op dat moment geen oplossing kwam. Zulke mensen zijn goud waard!

A. van Ginkel 22-11-2023

Het was uiterst fijn m‘n vaatwasser te kopen bij Bemmel en Kroon. De website was uitstekend en de aflevering was perfect ontime.
Waar ik zelf vergeten was m’n oude vaatwasser mee te laten nemen was het personeel zo vriendelijk dat wel gelijk te doen. Top.

Vrij 22-11-2023

Alles wat ik hier koop wordt prima afgeleverd en zo nodig deskundig geïnstalleerd. En de prijs is altijd concurrerend. Nu een combi magnetron BKI1237632 waar ik zeer tevreden over ben.

Bert Hidding 22-11-2023

Gebruiksvriendelijke website. Vlotte levering. Keurige en super vriendelijke bezorgers. Fijn dat je bericht krijgt in welk tijdsbestek dr bezorging plaats vindt.

Bart 21-11-2023

De bestelling bij Bemmel & Kroon was een verademing na een vervelende ervaring bij Mediamarkt waarbij, na bijna een week wachten op de levering, de wasmachine niet meer leverbaar bleek te zijn. Hier kwam ik pas achter door zelf contact op te nemen met Mediamarkt, nadat de wasmachine op de afgesproken leverdag niet bezorgd werd. Ik heb de order gecanceld en om 21:22 's avonds de bestelling gedaan bij Bemmel & Kroon. Binnen een kwartier al bericht van de bezorger. De volgende dag was hij al binnen! Het tijdstip van bezorging en de locatie van de vrachtwagen kan je netjes volgen via de website van de bezorger. De wasmachine is keurig op zijn plek gezet door de bezorgers en de oude is mee terug. Dit alles verliep heel soepel en zonder enige schade. De prijs was scherp in vergelijking met andere aanbieders. Ik ben heel tevreden met de aankoop!

Maria B. 21-11-2023

Prima shop, goede uitleg. Nette en stipte bezorging. Ik wist niet welke machine ik moest kopen en werd telefonisch prima te woord gestaan.

Naomi 21-11-2023

Voor de tweede keer wat besteld, bevalt prima! Overzichtelijke site met scherpe prijzen voor a-merken, makkelijk bestellen en snel geleverd met super goede communicatie.

H.Bogers 21-11-2023

Zeer tevreden met de bestelling en afhandeling ervan. Goede prijs kwaliteit verhouding. En snelle levering.

Paul 21-11-2023

Prettig toegankelijk webshop met ruim assortiment en scherpe prijzen.
Ook diverse malen prettig telefonisch contact. Enerzijds ter beantwoording van adviesvragen vóór aankoop. Anderzijds voor het maken van afspraken voor levering en installatie en het voldoen van de betaling.

De installatie van diverse keukenapparatuur is door Bemmel & Kroon uitbesteed aan AJ TEC. De monteur van dienst bleek een prettige persoon, die de apparatuur netjes heeft geplaatst. Vooraf gemaakte afspraken (tijdstip levering en montage + bijkomende kosten) zijn prima nagekomen.

Voor een volgende aankoop van keukenapparatuur raadpleeg ik zeker weer Bemmel & Kroon.

(Referentie: BKI1222304)

Paul 21-11-2023

Prettig toegankelijk webshop met ruim assortiment en scherpe prijzen.

Dictus 21-11-2023

Gisteren besteld om +/- 17h30 en vandaag ( 21/11/2023 ) geleverd om 12h30.
Oud toestel meegenomen.
Ik heb het toestel zelf geplaatst, op de plek van de oude, stekker erin en klaar is kees :-)

fvw 21-11-2023

Beste prijs, zeker nu met black Friday deal. Zeer goede communicatie door Bemmel en Kroon. Heel snel geleverd en ook daar zeer goede communicatie met de koerierdienst. Gratis levering ook voor België. Diepvriezer zelf is uiterst stil en verbruikt nog geen derde van de oude vriezer. De lades zijn heel ruim. Deze aankoopervaring maakt online winkelen perfect.

Mamo 21-11-2023

28 oktober 2023 had ik een AEG LF628600 besteld en betaald.
Deze zou de dag daarop worden bezorgd.
Alleen heeft DynaLogic Benelux BV de levering ontzettend gefrustreerd.
De bezorger zou eerst niemand 'aan hebben getroffen'.
Later 'was de wasmachine geleverd'.
Om een lang verhaal kort te maken: Diverse telefoontjes later was ik het zat en heb ik gezegd dat ik mijn geld terug te storten. Wat uiteindelijk ook is gebeurd.
Geen excuses; helemaal niets!
Héle slechte beurt van Bermmel&Kroon en DynaLogic Benelux BV.

Hans 21-11-2023

Zeer goede prijzen, telefonisch bijna meteen contact. Hele vriendelijke mensen en heb al meer gekocht bij Bemmel en Kroon.
Een aanrader om daar producten te kopen.

Ahmed Mousa 21-11-2023

Ik dank Bemmel en Kroon voor hun snelle levering van mijn bestelling die zonder enige vertraging op tijd was.
Ik heb een Bosch droger machine onder bestelnummer BKI1237977 besteld. Het product is Bosch WTU87665NL, dat in het bijzonder geavanceerde programma's heeft. Ik gebruikte de droger die A+++ is en ik ontdekte dat het elektriciteitsverbruik bespaart meer dan ik had verwacht.
Ik raad het ten zeerste aan voor alle klanten.

Dorine 21-11-2023

Een gezellige, betrouwbare winkel waar ik met plezier kom, ooit op aanraden van mijn ouders die er vroeger al kwamen.
Aardig en behulpzaam personeel.
Nette bezorging.

Karen 21-11-2023

Clear website, competitive prices, clear ordering process, delivery as promised with detailed tracking. I'll utilize again for new appliances needed.

Johan 21-11-2023

Snelle levering wasmachine voor een lagere prijs als de concurrentie netjes geplaatst ben er heel blij mee services uitstekend