Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3607 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lianne 13-09-2023

Duidelijke website, leuke kortingen en snelle levering, wat wil je nog meer.....

FHP 13-09-2023

LG amerikaanse koelkast gekocht via de website van Bemmel & Kroon. Nette levering in huis en in het aangegeven tijdvak. Oude koelkast netjes meegenomen. Bestel informatie via mail was uitstekend. B&K was de goedkoopste aanbieder van dit type koelkast. Ben er blij mee.

E. Timmermans 13-09-2023

Site is duidelijk en overzichtelijk goede product omschrijving Snelle en goede levering.
Beantwoorden vragen per mail binnen een uur. Betrouwbare winkelsite, Bemmel & Kroon doet wat het belooft.

Otto 13-09-2023

Goede communicatie en prima prijs-kwaliteit verhouding. Keurig afgeleverd en volgens afspraak

RF 13-09-2023

Heel fijn geholpen om tot een goede keus te komen. De afleverdatum verder in de toekomst was geen probleem. Tijdens het plaatsen van de wasmachine en wasdroger was er een probleem met aansluiten door de koerier. Na een telefoontje werd dit zeer adequaat opgepakt met een positief resultaat.

Nienke 13-09-2023

Goed geholpen aan de telefoon bij het maken van een keuze, aantrekkelijk geprijsd, korte levertijden en de bezorger die belde dat hij eraan kwam
zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten.

Karen 13-09-2023

Gemakkelijk om te bestellen en een supersnelle levering naar Belgïe. Zeer tevreden over de shop.

Frank 13-09-2023

Een goed product en voor de best vindbare prijs, nette levering en oude product gratis retour.
Ik ben een tevreden klant!

Tnecniv 13-09-2023

Heel fijn contact, wensen werden goed besproken waardoor we tot een juist aankoop zijn gekomen. Nog steeds zeer tevreden met de aankoop en hulp

Martijn 12-09-2023

Makkelijk besteld! Goede prijs…. Levering op afgesproken dag!! Top! Ben erg blij met m’n nieuwe droger ….

Lensen 12-09-2023

De prijzen zijn vaak interessanter dan andere gelijksoortige winkels. Het gebruik van de website is prima. Over de aflevering van de producten ben ik positief dus geef ik een 9 op een schaal van 10.

Marie 12-09-2023

Fantastische service! Goed geprijsd en binnen no time bezorgd. Blije klant!

Danique 12-09-2023

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Veel apparaten waren bij moment van aankoop alleen niet direct leverbaar, maar hier is eveneens sprake van bij vergelijkbare websites. Levering was goed!

Nanko 12-09-2023

Bestelling geplaatst en snelle levering, goed op de hoogte gehouden van tijdstip van bezorging. Prettige manier van aankopen doen.

Iris 12-09-2023

Prima en vriendelijk geholpen met goede uitleg. Hierdoor kon ik goed mijn keuze bepalen.

Mark 12-09-2023

Prettige winkelervaring gehad bij Bemmel en Kroon. We zochten een specifiek model vaatwasser die wat lastig leverbaar was. Per mail contact gehad met deze winkel en zeer snel een reactie gekregen met indicatie van de levertijd. Vaatwasser daarna besteld. Werd vlot geleverd, conform de eerdere indicatie, en voor een goede prijs.

Rob de wekker 11-09-2023

Goede service en wordt netjes afgeleverd.
Tijdstip van afleveren werd netjes door gemaild

Ordernummer BKI1213949 11-09-2023

Goede keuze op de site, goede aanbieding en vriendelijke bezorgers met goede communicatie (ordernummer BKI1213949)

Cesar Rodríguez 11-09-2023

Ik vond geweldig mooi prijzen levering was in orde en snel geleverd ook
Ik ga zeker in de toekoms hier bestellen

S. Demir 11-09-2023

Always good price, fast delivery and high quality. I bought all my kitchen and house appliances from Bemmel en Kroon.

Snel geregeld. 11-09-2023

Gemakkelijke website in gebruik. Doen ook wat ze beloven Snel besteld en nog sneller geleverd. duidelijke communicatie.

Karthikeyan Vadivelu 11-09-2023

Very good service. Thanks a lot. The service to the 2nd floor was really hard but the delivery persons did a great job.

Pim 11-09-2023

Goede prijs en supersnel op maadag notabene. Dynalogic moet je voor thuis zijn, maar communicatie en tijdsvenster werkte uitstekend. Dus ben zeer tevreden met aankoop en levering. Nu nog afzuigkap installeren :)

Big Boss 11-09-2023

Gezocht naar de beste prijs voor een door mij geselecteerde vriezer. B&K hadden veruit de beste prijs EN gratis levering op de volgende dag (een zondag...)

Puoike 11-09-2023

De enige winkel die precies de vaatwasser, met gewenste merk en goede energielabel in voorraad had. Zondag besteld en maandag om 14.00 uur is hij aangesloten. Bezorgtijd en administratieve afhandeling helemaal correct. Aanrader!!