Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3623 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 17-11-2023

Het assortiment van de winkel is enorm net als de beschikbaar heid van de klantenservice. Bijna alle medewerkers staan je erg prettig te woord en doen er alles aan om je een goede klantbeleving te geven.
Ik zou volgende keer zeker weer kiezen voor Bemmel en Kroon.

Wilma Veldhoven 17-11-2023

Fijne webshop
Duidelijk en alles is snel te vinden.
Goede aanbiedingen en snel geleverd.
We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat we al eerder producten naar tevredenheid gekocht hebben. Ook deze waren een zeer goede aanbieding, snelle en keurige levering en instalatie.
Dus zeer tevreden over het bedrijf en de service!!

Martijn 17-11-2023

Goede, scherpe prijs. Correcte en snelle levering. Kortom, zou hier zeker weer kopen!

Reinier 17-11-2023

Super goede Black Friday deal !! Gisterenavond de Siemens WG44B205NL wasmachine besteld en vandaag keurig afgeleverd. Top!

Henri 17-11-2023

Scherpe prijzen. Duidelijk en overzichtelijk. Afspraak wordt stipt nagekomen.

Prima koelkast 17-11-2023

Prima koelkast , koelt goed. Paste goed in onze keuken waar de andere inbouwkoelkast uit kwam.
Allen de bakjes in de deur zitten te dicht op elkaar dus er een tussen uit gehaald.

Les 17-11-2023

Een snelle levering en op basis van goede reviews heb ik het artikel bij Bemmel en Kroon besteld.

Harry 17-11-2023

Prima geholpen in de winkel in Zoeterwoude door een aardige verkoper. De inbouwvriezer stond niet in de winkel maar via de pc konden we toch de specificaties zien. Uitleg was duidelijk.

Willem van Der van der Sman 17-11-2023

Had via via gezien dat het merk AEG de beste geteste droger had op het moment. Mijn droger functioneerde niet meer, dus ik belde Bemmel & Kroon. Die hadden de droger in huis en deze werd de volgende dag (meer korting) voor 12:00 geïnstalleerd. Álle contact was uitermate vriendelijk!

Willem 17-11-2023

Kreeg een reclame van Bemmel en Kroon over de komende Black Friday aanbiedingen. Dat gold ook voor de diepvriezer die we graag wilden hebben. Gebeld met B&K en dankzij de hulpvaardigheid van de dame was de aanschaf snel rond. Omdat we de vriezer ook wilden laten plaatsen, zou het leveren wat langer kunnen duren. Echter een dag later kon en werd het apparaat al direct door twee keurige bezorgers van B&K tot in de keuken bezorgd. Kortom: niets dan lof voor de service van Bemmel en Kroon.
Ik ga er vanuit dat het plaatsen door hun derde partij net zo soepel zal verlopen.

Liliane Goossens 17-11-2023

Heel snelle levering met duidelijke updates over uur van levering.
Product zoals beschreven.

Bouckhout Gino 16-11-2023

Duidelijke site, goedkope prijzen, snelle levering en duidelijke communicatie omtrent de levering. Super.

Huttinga 16-11-2023

Bemmel en Kroon heeft een goede correcte site, waar producten overzichtelijk worden weergegeven. Wat de prijs van de artikelen betreft, ze zijn overeenkomstig met wat er geleverd wordt.

Ries 16-11-2023

Woensdag 8 november een vaatwasser gekocht, vijf dagen later op maandag dezelfde vaatwasser €75,- + €50,- (cash back) goedkoper. We voelen ons een beetje opgelicht

R 16-11-2023

zeer goed geholpen bij het uitzoeken van wasmachine en wasdroger
ook advies zeer tevreden

A.G. 16-11-2023

Afzuigkap + installatie direct afgerekend in
zaak Zoeterwoude. Aanbetalingen niet gewenst : direct hele bedrag pinnen, hoewel dit wettelijk niet mag. Na twijfel toch gedaan, hopend dat B&K niet failliet gaat.
En gelukkig : produkt wordt geleverd na ontvangst mail waarin het woord “installatie” niet voorkomt. Wel of ik de oude afzuigkap “ op de drempel “ wil zetten om meegenomen te worden.
Na bellen blijkt dat installateurs niet zijn benaderd om contact op te nemen : vertraging van 3 weken.
Hoop dat na 6 weken de geleverde kap ook geïnstalleerd is.

J.Konst 16-11-2023

Na op de website van Van Bemmelen en Kroon het juiste en voor ons het gewenste produkt uitgezocht te hebben hebben we een bezoek aan een van de winkels gebracht. Dankzij de web info en de info van de verkoper waren we er snel uit. We zijn blij met de gekochte vaatwasser. Nu al twee apparaten van Van Bemmel en Kroon in huis. Op naar de derde.

Peter 16-11-2023

Na een slechte ervaring met een andere leverancier bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Eerst telefonisch contact opgenomen en dat al heel prettig gevonden. Wasmachine was op voorraad en werd de volgende dag mooi op tijd geleverd. Alles ging volgens afspraak. Apparaat werd netjes afgeleverd en aangesloten. Top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

M..Markus 16-11-2023

Tevreden over contact en levering.
De levering van onze koelvriescombinatie en magnetron werden met een vrachtwagen zonder laadklep geleverd. Naar mijn inziens een vrachtwagen vol met deze producten lijkt mij een laadklep zeer wenselijk of noodzakelijk.
Bemmel en Kroon heeft ook een verantwoordelijkheid hierin naar hun vervoerder

Tobias 16-11-2023

Afgelopen week een nieuwe koelkast besteld bij bemmel en kroon, na een tijdje te oriënteren de beslissing genomen. Hij was nog goedkoper door de black fryday actie en werd snel geleverd

Piet O 16-11-2023

Gebruikersvriendelijke internetsite, snelle reactie en levering.
Vriendelijk en deskundig personeel die het apparaat plaatste.

Emily 16-11-2023

De service is erg goed. Makkelijke bereikbaar voor vragen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe oven!

G.M. Kuster 16-11-2023

Correcte en vriendelijke medewerkers die je van goed/duidelijk advies voorzien

Ilona 16-11-2023

Vorig jaar een mooie inductiekookplaat gekocht en nu een nieuwe wasmachine. Alles keurig geregeld. Site is overzichtelijk, evenals het bestelproces. Direct een passend bezorgmoment kunnen kiezen. Goed, netjes en op tijd bezorgd. Duidelijke informatievoorziening per mail over de levering (wat moet je als klant voorbereiden) evenals het tijdvak van bezorgen. Alle verpakkingsmaterialen en oude apparatuur netjes opgeruimd. Wij zijn een tevreden klant! Tot de volgende! (Onze vaatwasser is hierna aan de beurt.) 🙃

A. Dijkstra 16-11-2023

Bemmel en Kroon online gevonden, omdat ik zocht naar een bepaald type vaatwasser van Bosch, echter deze was pas later te leveren. Gebeld en toen bleek dat de levering waarschijnlijk nog later zou worden. Ze hebben mij toen een vergelijkbare vaatwasser van Siemens aangeraden, ook energietype A en vrijwel gelijk aan de Bosch. Later nog een keer contact opgenomen met B en K over een bepaald onderdeel van het programma, opgelost. Was meteen te leveren, de volgende dag al bezorgd, keurig op tijd. Vaatwasser is gisteren door eigen monteur geïnstalleerd. Ben zeer te reden over Bemmel en Kroon.