Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3620 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JEAN-MARIE 09-10-2023

Perfecte shop, goede website, vriendelijke contactpersoon.
Perfecte afhandeling.
kortom super, voor herhaling vatbaar.

Mijntje 09-10-2023

Duidelijke site, goede informatie via de e-mail , snel telefonisch contact wat heel prettig is. En de levering , die is binnen 1 dag.
Ik ben op zoek gegaan naar n was droog combinatie en kwam voor t eerst op jullie site duidelijk en met een geweldige service. Ik ben er erg blij mee.

Frank 09-10-2023

Heb al veel goede ervaringen gehad met Bemmel&Kroon, oa nieuwe keuken in 2016. Perfecte service! Ook nu weer: gisteren ging de wasmachine kapot en nu staat er al (binnen 24 uur) een nieuwe. Bezorgd en geïnstalleerd op zondag. Ik weet geen betere of goedkopere leverancier dan B&K

Michael Koerts 09-10-2023

Wasmachine en droger van Miele gekocht. Op zondag geleverd door de mannen van dyna logic super geregeld! En het scheelde voor ons 350 euro vergeleken met andere aanbieders. Aanrader !

tevreden klant 09-10-2023

De prijs/kwaliteit verhouding was precies goed. De reviews beloofde een goede service en dat is ook gebleken. Eén klein minpuntje, maar ik weet niet of dat als minpuntje gezien moet worden, want ze waren eerder dan het aangegeven tijdstip. Aangezien het een adres betrof waar de bewoner zelf niet in staat was om artikelen aan te nemen was het een beetje onhandig, maar de chauffeur heeft netjes gebeld en alles is goedgekomen.

Delia 08-10-2023

Goeie site en makkelijk in gebruik. Goeie communicatie en duidelijke uitleg en factuur. Snelle en vriendelijke levering.

Heather 08-10-2023

We bezochten deze winkel voor een nieuwe vaatwasser, omdat we wisten dat ze samenwerkten met het installatiebedrijf van onze voorkeur. Een grote showroom. We moesten wel even wachten tot er een verkoper beschikbaar was, maar toen hij er eenmaal was, waren we erg blij met de manier waarop hij alles uitlegde. Hij beantwoordde al onze vragen en zorgde ervoor dat de functies die we zochten, erin zaten. Zou hier opnieuw kopen.

Sander 08-10-2023

Afzuigkap op zaterdag besteld en op zondag geleverd. Alles is gegaan zoals afgesproken. Dus dan kun je alleen maar een 10 krijgen.

Snel besteld en snel geleverd 08-10-2023

Snelle reactie en bestelling snel geregeld. Vriezer voor leuke prijs kunnen krijgen die elders stuk duurder was.

Safet, Baarn 08-10-2023

De site van bedrijf gaf mij een positief beeld en vertrouwen. Ook reviews gelezen . Duidelijk over de product en levering.
De levering was snel en netjes, bezorgers heel vriendelijk.
Twee dagen in gebruik, apparaat werkt prima.

PaulM 08-10-2023

Snel en op tijd geleverd, de prijs is laag, alles zoals overeengekomen, alles duidelijk.

Lisette Aarsen 07-10-2023

Snelle en nette levering van onze wasmachine en een fijne klantenservice. Oude machine is gelijk meegenomen. Goede tijdsindicatie van het levertijdstip.

Martin 07-10-2023

Medere keren een bestelling gedaan nog nooit problemen gehad, en prijs kwaliteit altijd goed

Aziz 07-10-2023

Goede en duidelijke website.
Alles was goed verpakt en de levering was te volgen.

Aziz 07-10-2023

Goede en duidelijke website.
Alles was goed verpakt en de levering was te volgen.

Henk 07-10-2023

Deze webwinkel doet wat ze belooft en geeft fatsoenlijke info. Dus eigenlijk gewoon zoals het hoort!! Een stevig minpunt vind ik dat er voor betaling met creditcard bijna 10 euro extra wordt berekend. Daarnaast vond ik niet de mogelijkheid om aan te geven dat het een appartement op de 1e etage betrof; dit vanwege de bezorging van een nogal zwaar produkt. Die info zag ik pas op de order (begane grond, geen lift), terwijl ik die niet had verstrekt. De bezorging door een externe koerier verliep overigens prima.

C.Remmen 07-10-2023

Gister 06-10-23 bij Bemmel en kroon besteld en 07-10-23 geleverd precies zoals afgesproken en in perfecte staat dank aan Dynalogic.

F. Mast 07-10-2023

Gisteren besteld en vandaag ( binnen 24 uur)
onze miele wasmachine in huis, keurig op zn plek gezet en aangesloten, oude wasmachine en verpakkingsmateriaal meegenomen
Kan niet beter!
Een webshop/winkel om aan te bevelen

Karin Griekspoor 07-10-2023

Ik ben erg tevreden over ze. 6 oktober hebben we een magnetron gekocht bij ze. Het personeel denkt met je mee en zoekt ook naar oplossingen. Zeker een aanrader om je witgoed aan te schaffen en Inbouw apparatuur voor je keuken. Tijdens de koopavond gekocht en de volgende dag op tijd afgeleverd. Heel blij mee

Bob Janssen 07-10-2023

Snelle levering door aardige mensen. Duidelijk kunnen zien hoe laat het geleverd word

Els lurvink hendriks 07-10-2023

Aardige en behulpzame mensen,die ivm onze leeftijd ons goed hebben geholpen met plaatsen van wasdroger

Joque Mulder 07-10-2023

Na 12 jaar gaf mijn wasmachine de geest. Dus op zoek naar een nieuwe, maar wat, waar? Op vrijdagavond om 21.30 zag ik bij Bemmel en Kroon een machine die paste bij mijn wensen en portemonnaie. Ondanks het late tijdstip kon ik bellen, want ik had nog wat vragen, en plaatste meteen de bestelling. Binnen 20 minuten had ik de orderbevestiging, de aankoopnota en link voor betaling in huis, onmiddellijk gevolgd door de ontvangstbevestiging. Vervolgens kreeg ik de mail van Dynalogics, verantwoordelijk voor vervoer en plaatsing en 15 uur na mijn telefoontje met de uitermate vriendelijke jongeman van Bemmel en Kroon stond mijn wasmachine te draaien. Als dat geen service is?!

Renate 07-10-2023

Fijne mensen. Ik dacht een foutje gemaakt te hebben en belde hen op.
Kreeg een hele aardige meneer aan de lijn die me heel prettig hielp.
Mooie apparatuur. Duidelijke website en goede prijzen

Marijn 07-10-2023

Goede prijzen snelle levering en goede service al meerdere keren wat gekocht

Roland 07-10-2023

Goede prijs en perfecte levering en informatie hierover. Alle complimenten voor jullie