Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3621 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jol 21-05-2024

Ondanks dat ik liever naar een fysieke winkel ga waar ik een verkoper kan spreken en dus niet snel een grote aankoop via een website doe, heb ik dat noodgedwongen dit keer toch gedaan. Ik moet zeggen: het ging heel eenvoudig! Een heldere website met vergelijkingsmogelijkheden van producten. Hierdoor snel een keuze kunnen maken voor de aankoop van een Liebherr koel/vriescombinatie. Het verdere vervolg van de online aankoop is prima verlopen! Product op afgesproken datum geleverd, ziet er prima en precies hetzelfde uit als afbeelding op de website en nog belangrijker: werkt naar volle tevredenheid!

Erjee41 21-05-2024

Shop is zeer overzichtelijk, goede omschrijving van producten, super snelle levering, op tweede Pinksterdag een warmtepompdroger om 21:00 uur besteld, 12 uur later bezorgd, wow! Echt top.
En weer (bijna zoals gebruikelijk) de scherpste prijs.
Fijn bedrijf, al meerdere witgoed producten laten afleveren

Mar 21-05-2024

Ik heb gekozen voor deze shop omdat de service daar erg goed is. Het gasfornuis is perfect, mooie grote oven. Fijn dat er ook een la onder zit om een aantal apparaten in op te bergen.

Susanne 21-05-2024

Ik wordt altijd fantastisch geholpen door de heer van Bemmel.
Hij is vriendelijk, behulpzaam en zeer kundig.

Yvette 21-05-2024

Snelle levering na bestelling, zelfs op tweede pinksterdag! Aanduiding van bezorgtijd op dag zelf was zeer exact. Erg vriendelijke bezorgers en zeer behulpzaam. Kortom erg tevreden over de service én het product.

Martin 20-05-2024

Goede prijs en snelle levering. Zelfs op zondag en goed geïnformeerd over tijdstip levering

Pieter 20-05-2024

Goedkoopste winkel die ik heb kunnen vinden voor de koelkast waar ik naar op zoek was. Telefonisch zeer behulpzaam, gezien ik meerdere vragen had over de inbouwmogelijkheden. Levering verliep perfect via DynaLogic, niets te klagen!

Ancilla 20-05-2024

Wij hebben voor Bemmel & Kroon gekozen omdat ze veruit de goedkoopste waren. Naast scherp geprijsd zijn ze ook nog eens kundig, en is ons product netjes bezorgd. Top service!

Harm ter Stege 19-05-2024

Fantastisch, we hadden al goede ervaring met vorige koop en waren weer verrast door snelle nette levering voor een goede prijs. Wat ons betreft een hele goede aanbeveling.

Bemmel en Kroon 19-05-2024

Kwaliteit verkoopt zichzelf.
Edoch de kwaliteit van afleveren is van grote doorslag en de score in de service van de bezorger een extra punt is.
Dit alles was TOP, 100%. Ongekend geweldig in het doolhof van leveringen heden ten dage.

Gerben 18-05-2024

Duidelijke webshop , alle witgoed te vinden, al vaker hier besteld en altijd netjes geïnformeerd en geleverd op afspraak.

José 18-05-2024

De site is overzichtelijk en duidelijk. Voldoende informatie om te kiezen. Ik ben erg blij met mijn inbouw wasmachine. De afhandeling verliep vlot. De monteur werkte netjes en professioneel. Absoluut een aanrader van Bemmel en Kroon

Niels 18-05-2024

Via de telefoon goed geholpen. Een duidelijke uitleg gekregen over het verschil tussen een oven en combi . Wat voor een nadelen zijn.

Regina Scholts 18-05-2024

Geweldige service . Na één telefoontje omtrent een geleverde beschadigde wasmachine stonden ze de volgende dag met een nieuwe wasmachine voor de deur . Wat een service . Nog bedankt.

Ger 18-05-2024

Goede shop. Scherpe prijzen en aanbiedingen. Ook over de bezorging geen klagen. Zeer vlot en goede communicatie. Over installatereb kan ik niets zeggen. Dat heb ik zelf gedaan.Naderhand nog contact gehad met de Klantenservice met een vraag over cashback actie. Dat verliep ook uitstekend.

Pien 17-05-2024

Wasdroger was elders € 100 goedkoper. Gevraagd om passend aanbod en jullie gingen direct in de prijs mee. Jullie reageren uitermate snel, erg fijn.

Floor Driessen 17-05-2024

Duidelijke website. Makkelijk in bestellen. Goed contact met de bezorgers, in keurige staat geleverd.
Er miste een onderdeel van de bestelling. Dit is keurig opgepakt door de klantenservice en wordt meteen nagestuurd.
Foutje is menselijk, maar keurig afgehandeld.

Annelies 17-05-2024

Gisterenmiddag een droger gekocht bij van Bemmel & Kroon in Zoeterwoude. Prima geholpen! Vanmorgen om 09.15 uur werd de droger al geleverd. Zeer correcte levering door 2 zeer vriendelijke jongemannen. Echt super! 👍

Bemmel en de Kroon 17-05-2024

De bestelling via internet ging gemakkelijk en snel!!! Een goede administratieve afwikkeling en snel geleverd.

Jacco Lips 17-05-2024

Nieuwe koelkast besteld om 21:30 en stond volgende dag al op! Zeer nette bezorgers en de track & trace werkt super handig. Koelkast netjes uitgepakt en op zijn plek gezet terwijl het drempel levering is en al het afval namen ze meteen mee. Zeer tevreden klant 😁

Patrick 17-05-2024

Ik wilde een Quooker kopen bij Bemel en Krooon en de verkoper heeft mij alles goed en grondig uitgelegd en nam daar allle tijd voor. Ik heb toendaar de Quooker gekoct met ordernummer ZTW1294410 .
Na bestelling werd de Quooker geinstalleerd door een vakkundige monteur.
Alle lof voor Bemmel en Kroon, ben er al lang klant en dat blijft ook zo.
Ze hebben veel betere apparaten dan andere zaken zoals Mediamarkt of Coolblue en alles staat in de showroom.
Als je vragen hebt, krijg je altijd goede uitleg, en eeen lekker bakje koffie erbij.

Paul 17-05-2024

Vol vertrouwen opnieuw gekozen voor Bemmel & Kroon voor levering van onze nieuwe vrieskast.
Lage prijsgarantie, nette afhandeling van bestelling en levering conform afspraak.
Ook service na levering is super, na contact over een klein mankement gelijk reactie en actie om dut op te lossen.
De klantvriendelijkheid is voor ons al jaren reden om voor Bemmel & Kroon te kiezen.

Samsung wasdroger warmtepomp DV80T7220BT 16-05-2024

De website is gebruiksvriendelijk. De product omschrijving en specificaties zijn duidelijk beschreven. Het bestelproces en de afwikkeling als je iets besteld zijn top. Alles word van a tot z ook goed gecommuniceerd. Binnen 24 uur stond mijn wasdroger op zijn plek en in gebruik.
De bezorgpartner dynalogic ook keurig.
Warmtepompdroger Samsung ordernummer BKI1298356

Marloes Jobse-Verweij 16-05-2024

Er wordt snel en adequaat gereageerd én gecommuniceerd. Wanneer de levertijd bij fabrikant oploopt, komt men op eigen initiatief met een alternatief. Wij hebben gebruik gemaakt van de inbouwservice. Deze wordt uitbesteed maar voldoet ook aan de goede service en hoge standaard. Ik kan beide bedrijven zeker aanbevelen.

Mengelers 16-05-2024

Overzichtelijke website, uitgebreide omschrijving van in ons geval de wasdroger, keurige prijs en snelle, correcte levering.
Bij dit bedrijf wordt de volgende keer zeker weer besteld.