Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3621 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

mr M 01-11-2022

Top machine tot nu toe. Wel pas twee dagen in gebruik. Wast erg schoon is stil en was komt er goed droog uit.
Enige min puntje deuk in de zijkant van de wasmachine met het naar boven dragen door de bezorgers .

Ron 01-11-2022

Voor deze shop gekozen omdat het artikel wat ik wilde hebben hier het goedkoopst was. Ook prima geholpen. Bezorging was prima, apparaat keurig op zijn plek gezet en al het verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Kortom prima service

Marco de Bruin 31-10-2022

Bemmel & Kroon geeft heldere en voldoende informatie over het product [in mijn geval een Siemens WM14N075NL]. De winkelmand procedure is logisch en direct na aankoop ontvang je een bevestiging waarin de klantverwachting goed wordt gemanaged.
1) onmiddellijk na betaling ontving ik overzicht van mijn aankoop via de mail.
2) factuur en garantiebewijs (binnen 3 minuten daarna) met vermelding wie, wanneer de levering doet.
3) meteen een e-mail bevestiging van de vervoerder, met daarin dezelfde informatie [wekte terecht vertrouwen].
4) op de dag van levering netjes zowel een e-mail met een trackingcode als een sms met een link.
5) vlak voor de levering werd via een sms de exacte tijdstip van levering doorgegeven.
6) keurige afhandeling en het oude apparaat werd overeenkomstig afspraak netjes meegenomen.

Sluiters 31-10-2022

Na een nare ervaring met het filiaal uit Den Haag Leidscheveen waar ze ondanks mijn duidelijke vraag op zoek te zijn naar een A, B klasse koelkast en de mijnheer daar met een leuke aanbieding van een koelkast E klasse aankwam!! Volgens mij vroeg ik daar niet om!! Zijn we door gereden naar Hazerswoude Rijndijk daar werden wij door een zeer vriendelijke begripvolle verkoper geholpen die ons met de juiste adviezen aan een goede koelkast geholpen heeft. Helaas kwamen wij bij levering erachter dat er een deuk aan de zijkant in de koelkast zat. Na telefonisch contact kon ik kiezen 40,00 euro terug of een nieuwe koelkast. Hierop antwoorden ik voor dat geld een nieuwe zonder deuk te willen. Dat kon maar dan mocht ik de geleverde koelkast niet gebruiken en er was een onbekende levertijd voor de nieuwe. Sorry dus waar moet ik al die tijd mijn te koelen producten neerleggen?? Ik heb geen alternatief!! Daarna was de vraag wat ik dan wilde en mijn antwoord was een korting van 100,00 euro, ze konden mij niet meer bieden dan 70,00 en heb dit maar geaccepteerd aangezien ik niet zonder koelkast kan. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit als een behoorlijke domper voelt!!

Rick 31-10-2022

Was op zoek naar een Bosch combi oven. Hoewel het specifieke type er niet meer was had de medewerker aan de telefoon goed advies en kwam met een goed alternatief. De winkel was ook nog de enige winkel die überhaupt nog Bosch of Siemens op voorraad had, terwijl alle anderen meerdere weken levertijd hadden vanuit de fabrikant. Ook nog kunnen profiteren van een topkorting. En dat telefonisch geregeld op zondag, maandag in huis. Al met al, top!

Eric 31-10-2022

Zondagavond vaatwasser besteld en maandagavond al weer gereed voor de vuile vaat. Super scherp geprijsd ook nog eens een keer!

Louis 31-10-2022

Lage prijzen. Snel contact met de klantenservice waarbij ik correct werd geholpen. Zeer duidelijke website en tot slot een snelle bezorging (waarbij ik zelf de dag van levering kon aangeven, zelfs een zondag).

Huls 31-10-2022

Gekozen voor de snelle service, goede prijs en reactie op mijn mails. Heb aangegeven dat ik de diepvries graag wilde bestellen als deze op donderdag geleverd kon worden. Helaas kreeg ik donderdag bericht dat de vriezer niet geleverd kon worden vanwege een sorteerfout. De toelichting staat op de website bij de FAQ's dus dat zegt wel genoeg. Verder geen enkele compensatie of oplossing voor het niet leveren op de afgesproken dag.

Gert 31-10-2022

Perfecte service, goede communicatie, perfekte levering … kortom geen klachten ! Aanrader

Franssen 31-10-2022

Allereerst wat een super scherpe prijs! Vervolgens het product op vr avond laat besteld en zondag kon het al bezorgd worden. De communicatie gedurende het hele proces was heel helder en de levertijd is keurig gehaald.
Al met al een top service en ik ben blij met mijn nieuwe Quooker :-)

Leonard 31-10-2022

Goed geholpen in de winkel bij het zoeken naar een was en droog combinatie, na verschillende modellen langs te hebben gelopen uitgekomen op een LG combinatie.
Ook kleine extra service afgenomen van het afleveren, installeren en meenemen van dozen. Helaas bleef het bij afleveren en dozen meenemen want de heren waren met 1 minuut verdwenen en hebben niet de combinatie aangesloten, getest en waterpas gezet en dit moest ik dus zelf uitvoeren.
Een 9 voor winkel personeel en een -1 voor het af- en opleveren van de 2 machines.

Order nummer: ZTW1097464

Trudy 31-10-2022

Snelle en keurige levering. Was bij vergelijking ook nog eens de goedkoopste. Top!

Bert S 31-10-2022

Altijd de scherpste prijzen en bezorgservice perfect een duidelijk tijdslot zodat je ook nog andere zaken kunt plannen. Service is goed en altijd duidelijk antwoord op vragen of aanpassing op zaken worden meteen gemeld. Topper net als de toppers

Rooijsa 31-10-2022

Makkelijk via webshop bestellen. Reviews zijn nuttig. Productomschrijving prima. Goede communicatie en stipte levering.

Carla Portegies 31-10-2022

Site duidelijk bestellen ging eenvoudig, levering en plaatsing dik in orde, keurig op tijd, goed op de hoogte gehouden via sms en mail met track and trace

Gemmy Scholten 31-10-2022

Internet site is overzichtelijk en duidelijk in het afhandelen van zaken.
Het contact met de klantenservice is werkelijk uitstekend.
De medewerkers zijn kundig, klantvriendelijk en maken waar wat ze beloven.
Top service is gegarandeerd!

JHel 31-10-2022

Na mijn wensen aangehoord te hebben gaf de verkoper mij een goed advies wat passend is bij onze wensen.
Ook de onderbouwing van zijn advies was iets dat helder over kwam en ons hielp de juiste keuze te maken.
Nogmaals hartelijk dank.
Daarnaast was de afhandeling erg duidelijk en overzichtelijke. Het volgen van de bestelling was nog een pluspunt en erg prettig om te volgen zodat je niet lang onnodig aan huis gebonden bent. De exacte aflever tijd klopte ook echt op de minuut.
Voor ons kon het niet beter, top.

Antoine 31-10-2022

Goede aanbieding en makkelijk bestelproces. Echter, de leveringsafspraak werd qua tijdsblok niet gerealiseerd en het "live" volgen van de bestelling functioneerde niet. Het leveren op zich verliep verder prima, en het oude apparaat meegenomen.

Henny 31-10-2022

Wasdroger besteld. Fijn dat ik de dag van levering kon kiezen. Nog fijner dat de bezorgers hem 2 trappen omhoog sjouwde en het oude apparaat afvoerde. Ik zou zeggen prima service en het apparaat werkt prima de eerste was is alweer gedroogd.

Loek gielen 31-10-2022

Aantrekkelijke prijzen tov de concurrentie lokte ons naar deze site. Deze site bleek ons nog eens gebruikers vriendelijk te zijn. Daarnaast ook nog eens supersnelle levering. Zaterdagavond besteld. Zondagavond binnen. Top service.

Bosman 30-10-2022

Aangezien we in relatief korte tijd opnieuw een nieuwe vaatwasser moesten aanschaffen, kozen we dit keer voor een relatief goedkoop model. Helaas paste deze niet in onze inbouw keuken. Hier kwamen we pas achter toen de vaatwasser al door mijn man geplaatst was en alleen het deurpaneel er nog op moest en niet bleek te passen. Wij hebben een verhoogde keuken en daarvoor zijn vaatwassers met een langere deur. Dus dat betekende omruilen. Zeer blij met de erg vriendelijke mevrouw van Bemmel en Kroon die in korte tijd de omruiling tot een feit heeft gemaakt. De volgende dag werd de juiste vaatwasser bezorgd en de andere weer meegenomen door de chauffeurs. Ondertussen draait de vaatwasser al weer een paar dagen. Geweldige service! Zonder vragen of gedoe. Wij zijn helemaal tevreden. De volgende keer kopen we weer bij Bemmel en Kroon.

Richard 30-10-2022

Snelle service. Zaterdag bestellen en zondag geleverd. Oude apparaat retour en nieuwe op zijn plek gezet. Top

Hubrecht 30-10-2022

Laagste prijs. En een zeer goede levering. Kregen van te voren nog een bericht dat ze er bijna waren. Beleefde bezorgers die netjes te werk gingen

Phil 30-10-2022

Wederom weer een bestelling gedaan bij Bemmel en Kroon en wat een super service , zaterdag besteld en zondag kwamen ze leveren … kwaliteit product en kwaliteit service !

René 30-10-2022

zeer slechte aflevering door bezorgers, Zeker niet klantvriendelijk en enigszins agressief.
Ook weigerden ze het oude apparaat mee te nemen die buiten klaar stond.