Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3623 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petra 21-08-2023

Blij met de vriezer die ik besteld heb maar de service tijdens de levering voldoet helemaal niet aan mijn verwachting.
De hoge vriezer werd op de voordeur mat gezet, waardoor de deur niet eens dicht kon. Het was niet mogelijk de vriezer een meter verder in de ruimte te zetten. Resultaat: ik heb alleen de vriezer moeten verplaatsen.

Mooie aanbieding 21-08-2023

Gebruiksvriendelijk. Duidelijk en mooi aanbod van zomerknallers. Mijn inbouw koelkast moest besteld worden.
Mail gehad, daarna direct een afleverdatum opgegeven.

Jan 21-08-2023

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle, vriendelijk en deskundige hulp. Telefonisch goed bereikbaar.

Henk 21-08-2023

Via internet heb ik deze winkel gevonden en vanwege de goede prijsstelling en gewenste snelle levertijd, binnen een dag, zelfs op zondag, heb ik voor deze winkel gekozen.
De mailtjes en sms over het levertijd ervaren wij als zeer positief en waren ook erg accuraat, daardoor hoefden wij maar even een kwartiertje van het terras naar huis om de bezorger te ontvangen.
Ook geen onzin met de wasmachine achter de voordeur plaatsen, maar netjes in de bijkeuken geplaatst.

P. van Leusden 21-08-2023

Deze maand een inductiekookplaat en een quooker gekocht. De prijs was prima en op de installatie is niet aan te merken. Goede voorbereiding van de montage, goede communicatie vooraf en keurig werk afgeleverd.

Emma 20-08-2023

Beste mensen,uitgebreid met een kennis meegeweest voor een hele dure keuken, verhalen passen niet meer in deze tijd, om iets aan te prijzen,
Kennis op leeftijd had het niet in de gaten, 3X meegeweest, namen wel alle tijd, pluspunt, dure keuken, dat wel.
Waar ik het meest van geschrokken ben, dat toen de kennis de officiële offerte thuis kreeg, in de winkel per bladzijde paraaf moeten zetten, en later per mail de offerte, alleen een eindbedrag op de offerte stond.
Ze belde dat ze per artikel een bedrag wil, met een andere offerte, niet bespreekbaar, later bij apparatuur een mail, met handgeschreven bedragen erbij,
Ga je zo met klanten om die keukens van 30.000 euro kopen?

Jeroen 20-08-2023

Telefonisch een aantal vragen gesteld over een nieuwe vriezer en zeer deskundig geholpen. Vriezer online besteld, volgende dag bezorgd op de afgesproken tijd.
Fijne webwinkel en scherp geprijst.

Yvonne Swier 19-08-2023

Hallo, helaas stopte onze wasmachine ermee en de droger was ook niet meer zo best
Oeps 2 stuks aanschaffen en dan op zoek ! Dat vond ik wel een opgave
Mijn zus wees me op jullie en daar werd ik blij van .
Overzichtelijk en goed geprijsd.
Ook dat ik nog even belde om te vragen of ik de juiste keuze had gemaakt werd ik prima geholpen ! Grote pluim voor de bezorgers
Zonder morren en super snel .
De kapotte wasmachine bleek nog vol water te zitten .
Als ik weer wat nodig heb weet ik jullie te vinden .
Bedankt .

Cindy 19-08-2023

Duidelijke omschrijving van het product, snelle levering via een bezorg bedrijf.
Goede prijs en duidelijke communicatie.

Edward 19-08-2023

Snelle een goede service. Contact gehad met klantenservice en binnen de 20 uur was de bestelling binnen bij ons. Inmiddels draait deceerstecwas al.

Marjan Groen 19-08-2023

Was de goedkoopste, snelle aflevering en duidelijk op de hoogte gehouden van het transport

marleen 19-08-2023

Topservice! Na een belletje omdat ik zeker wilde weten dat ik de volgende dag mijn vrieskast zou ontvangen, alles dik in orde. Hele vlotte communicatie en de volgende dag om 10.15 stonden ze al voor de deur. Netjes binnengezet, rommel meegenomen, prima jongens die dit deden, echt heel fijn!

Yvonne van Dijk 19-08-2023

Gisteren besteld en vandaag geleverd. Via sms en email word je op de hoogte gehouden van de ltijd wanneer ze voor je deur staan. Dit is onze tweede aankoop bij Bemmel en Kroon. En net als de vorige keer zijn wij heel blij met onze aankoop. De koelkast werd bezorgd door twee fijne mannen. En ook nog op zijn plaats gezet in de keuken. Kregen uitleg hoe hem uit te pakken en wanneer hij aangezet mag worden. De oude werd meegenomen. Wij waren al enthousiast maar na uitpakken werden wij alleen nog maar blijer. Wat een mooi apparaat.

GJWB 19-08-2023

Ruime keuze, goede prijs en zeer snelle levering. Dynalogic kwam onze nieuwe wasmachine brengen en deed dat keurig en volgens planning. Zeer vriendelijke bezorgers ook.

Marc 19-08-2023

Echt super goed geholpen. Ik belde vrijdag om te vragen als ik direct een bosch wasmachine bestelde ik deze op zaterdag mocht verwachten.. oude was kapot en kunnen niet zonder..Echt direct heel vriendelijk geholpen met de bestelling en idd vandaag geleverd. Uiteraard voor de laagste prijs! Hier wordt je als consument blij van!

B. Joosten 19-08-2023

Zeer goede aanbiedingen, duidelijke site met veel keus.
snelle levering, duidelijke communicatie.

Paulus 19-08-2023

De vlotte levering verdient een pluim.
De machine is keurig aangesloten en heeft al proefgedraaid.
Oude machine en de verpakking van de nieuwe gingen weer mee terug.
Al met al een hele vlotte en nette afhandeling van de aankoop

Benedictus 18-08-2023

Gisteren avond besteld , en vandaag voor 17 u bezorgd. De bezorgers boden netjes aan om de droger naar boven te brengen .

Wilfred 18-08-2023

Ik heb gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege de duidelijke informatie op de website, mijn ervaring met dit bedrijf in het verleden en ook voor de prijs die duidelijk lager was dan bij andere bedrijven.
De bezorging was ook prima voor elkaar, keurig op tijd en 20 minuten van te voren een belletje dat ze er bijna zijn, goed geregeld!

Luppo 18-08-2023

We hebben voor Bemmel&Kroon gekozen om de goede prijs, zeer uitnodigende, duidelijke webshop en eerlijke prijs.
Je wordt er duidelijk geinformeerd over de voortgang van je bestelling, en je kunt je bestelling up to date volgen.
Dit alles op de dag dat het jou uit komt.

Danny 18-08-2023

Tweede keer dat ik iets bestel bij dit bedrijf. Scoren hoog qua prijs. De bezorging is duidelijk doordat je gedurende de dag een bezorgperiode krijg. Bezorgingspersoneel is vriendelijk.

Cootje 18-08-2023

Wat een ongelooflijke mooie winkel in hazerswoude, en een fantastische service!
Wij zijn zeer tevreden!!
Ook met bezorgen top geregeld!!

Linda 18-08-2023

Wow, wat ben ik onwijs tevreden over Bemmel en Kroon. Gisteren op internet gezocht naar een stofzuiger. Deze vond ik op de site van Bemmel en Kroon, zelfs nog met een mooie korting erop. Na even gebeld te hebben met hun vriendelijke klantenservice besloten om de stofzuiger te bestellen. De site is heel gemakkelijk in te vullen en ik kon kiezen wanneer de stofzuiger bezorgd zou worden. Aangezien ik best onthand was door mijn kapotte stofzuiger thuis, de nieuwe zsm laten bezorgen. En dat ging super netjes. Meerdere mailtjes ontvangen wanneer hij bezorgd zou worden. En zelfs op een gegeven moment een bericht dat hij er met een uurtje zou zijn. En daar was inderdaad de bezorger met mijn nieuwe stofzuiger! De oude kapotte nam hij mee en ik ben héél blij met mijn nieuwe! Top geregeld bij deze winkel! BKI1209063

Lazo Fadil Mohammed 18-08-2023

Goedkoopste van internet ! En snel bezorgd ! Donderdag besteld en Vrijdag al binnen ! Super

Agnes 18-08-2023

Een heel klantvriendelijk bedrijf! Bij bellen wordt je heel vriendelijk te woord gestaan en op een e-mail krijg je gelijk een reactie terug.De bezorgservice is ook prima met de track en tracé kan je het hele proces van bezorging volgen.