Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3623 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eelke de Vries 02-08-2023

Hebben een Siemens inbouwkoelkast gekocht bij Bemmel & Kroon.
Hadden al eerder hier wat besteld en dat was ook prima geregeld toen.
Koelkast was al niet duur, maar hadden geluk dat we ook nog konden profiteren van de 50.00 euro zomerkorting.
De laagste prijsgarantie hadden we niet nodig omdat Bemmel & Kroon dat al was
Hebben de koelkast vrijdag besteld en zaterdag stond hij al bij ons in huis.
Zeer vlotte en correcte bezorging, werden netjes op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger aankwam bij ons huis

Kar 02-08-2023

Nou was ik op zoek naar een kookplaat en vanzelfsprekend ga je voor de beste prijs. Hier waren ze wel erg concurrerend. Ik had mijn twijfels dus heb ik mijn kookplaat aangeschaft met mijn creditcard zodat ik Visa op ze kon afsturen als er iets mis zou gaan. Daar betaal je dan ook 10 euro extra voor. Maar wat blijkt.... Binnen 24 uur heb ik mijn kookplaat ontvangen, netjes in doos en al. 10 euro voor niets betaald dus.

wimv 02-08-2023

Wij hebben reeds meermaals keukenapparatuur gekocht bij Bemmel&Kroon. De prijsstelling is concurrerend en de orderafhandeling is altijd weer vlekkeloos. Ook de bezorging via Dynalogic verloopt zonder problemen. Een dik verdiende 10!

Ivon Stappershoef 02-08-2023

Super overzichtelijke site en super service.Makkerlijk telefonisch te bereiken en denken mee in oplossingen
Netjes op tijd afgeleverd . Ben erg tevreden

Bert A. 02-08-2023

Het gehele proces van online bestelling, betaling tot aan levering en plaatsing is geheel vlekkeloos verlopen en naar volle tevredenheid. Daarnaast ook allemaal voor een net wat scherpere prijs dan de grotere winkelketens in Nederland

Peter Pols 02-08-2023

Gisteren 2 inductiekookplaten besteld.
Vandaag om 10.45 uur al ontvangen.
Ook nog eens de goedkoopste winkel.
Superrrr...

Jan Bakker 02-08-2023

Scherpe prijzen en snelle bezorging.
De klantenservice is heel vriendelijk en servicegericht.

Alex 02-08-2023

The purchase was easy, the price was good in comparison to other online stores. The delivery was the next day and the staff was friendly. Only the previously specified period for the delivery was not met and the online tracking also stopped working after a short time.

Joan Sperling 01-08-2023

Duidelijke site, goede informatie en snelle levering. Dit alles voor een scherpe prijs.

Den 01-08-2023

Werkelijk top bedrijf....alles zo als verwacht en de beste prijs👌🏻 ga hier zeker meer bestellen

Cees wolvers 01-08-2023

Ik ben heel goed te woord gestaan, en kreeg een duidelijke uitleg. Winkelen hoeft niet vervelend te wezen zeker niet wanneer je correct wordt geholpen.

Saf 01-08-2023

Adequate en to the point service en scherpe prijs. Zeer goede communicatie/bereikbaarheid zowel telefonisch als per email (snelheidsrecord) . Levering en betalingsafhandeling perfect alsook de datum levering cf. afspraak. BKI1202200

Bemmel & Kroon 01-08-2023

We zijn goed en vriendelijk geholpen, we kregen een duidelijk antwoord op onze vragen. o.a. over het verschil in de ene of andere vriezer en over het verbruik van de elektriciteit. En fijn dat er verschillende exemplaren in de winkel stonden.

Selma 01-08-2023

Oven besteld, in prijs voordeliger dan de concurrenten en super snelle nette levering. Gister besteld, vandaag geleverd!
Tevens konden we de oude oven meegeven wat ook nog eens erg fijn is. Wij kijken voortaan eerst bij Bemmel en Kroon voor we ergens anders bestellen!
Top eerste ervaring! 10 met een griffel.

Fam. Janssen 01-08-2023

Wij zijn al heel lang klant bij van 'Bemmel en Kroon' en worden goed geholpen en meegedacht. Service en levering is correct en nooit klachten gehad. Voor aankoop van een dure machine is altijd beter om goed advies te krijgen dan zomaar iets te bestellen via internet en dit vind u hier zeker. Ik geef een 9 zodat er altijd nog ruimte is voor verbetering.

Mattie 01-08-2023

Voor het eerst iets gekocht bij Bemmel & Kroon en niks meer dan lof!

AEG wasmachine gekocht via de website.
Nette mail gekregen en direct daarna al van hun vervoerder (Dynalogic) een track en trace.

Volgende middag was de wasmachine al gebracht en aangesloten door Dynalogic, zeer netjes gewerkt en de oude wasmachine weer meegenomen. Zeer nette en duidelijke communicatie vanuit Dynalogic!

Ondanks dat de concurrent (MediaMarkt) een laagste prijs garantie heeft was Bemmel en Kroon ruim €170 goedkoper!

Hopelijk gaat deze wasmachine langer mee dan onze Samsung add wash die al na 6! Jaar defect was en de reparatie kosten dusdanig hoog waren dat een nieuwe wasmachine kopen de enige logische keuze was.

Omer 01-08-2023

Ik heb een Bosch wasmachine besteld bij Bemmel&Kroon. Nadat de wasmachine is bezorgd heb ik gezien dat er een krasje zat aan de bovenzijde van de wasmachine. Ik heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice van Bemmel&Kroon. Zij hebben mij twee opties aangeboden zonder gedoe. Ik mocht kiezen of ik de dag erna een nieuwe wasmachine kon krijgen of 80 euro cashback. Ik ben voor de 80 euro cashback gegaan. Binnen 2 werkdagen stond het bedrag op mijn rekening. Zeer goed afgehandeld, chapeau!

Ordernummer BKI1204363

Robert van Leeuwen 01-08-2023

Snelle levering van de nieuwe oven. Het apparaat ziet er mooi uit en werkt goed. Past perfect in de keuken en de daarvoor bestemde uitsparing. Een telefonisch overleg naar aanleiding van de betaling verliep vlot en vriendelijk.
Als je weet wat je wilt hebben een uitstekende winkel met een ruim aanbod en een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
BKI 1204783

Nadhia 01-08-2023

Bij het bestellen van onze combimagnetron heb ik contact gehad met een klantenservice medewerker. Meneer heeft mij heel goed geholpen. De bestelling heb ik geplaatst op zaterdagavond en maandag kon het al worden bezorgd.
Echter zag ik dat het door Dynalogic werd bezorgd (wat ik totaal niet wilde) en heb meteen weer gebeld met klantenservice om te veranderen van bezorger. Dit was geen enkel probleem en het gesprek verliep soepel.
De levering was op tijd en er wordt goed gecommuniceerd.

Niet te vergeten. Je hebt hier gegarandeerd lage prijsgarantie! Hoe fijn is dit.

Wij raden echt aan om hier de producten aan te schaffen. Super aardige klantenservicemedewerkers die met je meedenken en oplossingsgericht zijn + een lage prijsgarantie.

Marieke 01-08-2023

Goed advies, gemakkelijk bestelproces, betrouwbare aflevering
Goede ervaring in de winkel in Cruquius: geen gladde verkoper die met je mee praat maar het eerlijke verhaal vertelt en daardoor vertrouwen schept. We hebben uiteindelijk een Samsung side-by-side koelkast op internet gekocht omdat we geen tijd meer hadden om terug te gaan naar de fysieke winkel. De koelkast is keurig bezorgd en afgeleverd op de plek waar die moest komen te staan. Ook bij de aflevering weer heel vriendelijk, deskundig personeel, geen moeite te veel.

George 01-08-2023

Duidelijke website, zeer aantrekkelijk geprijsd en goede en snelle bezorgservice. Ik ben helemaal tevreden en heb geen minpunten.

M. 01-08-2023

Goede website, nette prijs, aanschaf wasmachine, snelle levering (via Dynalogic). Met de extra service "neerzetten en aansluiten" netjes op de zolder geplaatst en oude apparaat retour.

Khalid 01-08-2023

Laat in de avond een kookplaat besteld en de volgende dag(zaterdag) was het afgeleverd. Prima service.

1 punt van aandacht is wel dat er staat bij t product dat je 3 jaar extra ETNA garantie krijgt maar dat voorrijkosten voor uzelf zijn. Bij ETNA zelf word t duidelijk aangegeven dat dit bedrag 100 euro is. Hoe duidelijker hoe beter.

Henk 31-07-2023

Accuraat en snel geleverd door vriendelijke bezorgers. Ook probleem met betaling snel opgelost.

Wirumada 31-07-2023

We hebben voor deze shop gekozen omdat de wasmachine die we graag wilden stukken goedkoper was dan bij de concurrenten en daarbij ook nog eens snel geleverd kon worden ( de volgende dag)