Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3622 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald B 30-04-2023

Door een eigen fout 2 keer 1 wasmachine gekocht, daar kwam ik pas later achter.
Na sluiting tijd gebeld met hun en zelfs toen heel netjes geholpen en is het opgelost. Ook had ik mijn telefoon nummer niet goed gezet, en dat was de vriendelijke man ook opgevallen en meteen veranderd. Ik kan niet ander zeggen een giga super hulp en service.

De lange 29-04-2023

Ik heb bij Bemmel en Kroon een inductiekookplaat gekocht die niet op voorraad was. Meteen bericht gekregen met verwachte leverdatum en dit klopte precies. Zeer tevreden over mijn bestelling.

R van der Plas 29-04-2023

In de winkel op de rijndijke in Zoeterwoude zeer professioneel geholpen en daarom aanschaf warmtepomp droger en bezorgd zoals afgesproken door zeer kundege bezorgers ,we zijn zeer tevreden, kunnen menig winkel een voorbeeld aan nemen,R van der Plas katwijk aan Zee

Rob van der Lee 29-04-2023

Bestellen ging makelijk en ze hebben absoluut de laagste prijs. Ik zou mijn volgende aankoop zo weer doen bij Bemmel & Kroon.

Schone vaat 29-04-2023

Sinds mijn bezoek aan de site van Bemmel & Kroon, is mijn vaat werkelijk superschoon. Want zoveel gemak, snelheid en voordelige prijs maken dat ik iedereen adviseer; kopen op internet kan bij iedereen maar Bemmel & Kroon biedt echt wel iets meer.

René 28-04-2023

Na het bestellen heel snel een bericht terug dat de bestelling de volgende dag geleverd kon worden. Chauffeur heeft netjes het zware pakket in huis geplaatst. Vanwege de goed service de vorige keer ( niet werkend kookplaat geleverd, na belletje de volgende dag een ander in huis ), besloten weer gebruik te maken van Bemmel en Kroon, nog los van de gunstige prijs.

Marianne 28-04-2023

Heel betrouwbaar in meldingen en bezorging. Ook de installatie ging vlot. Daarbij aardige jonge mannen

Maurice Meesters 28-04-2023

Goede service en vriendelijke medewerkers top👌👍
Bezorgen was iets minder licht beschadigd. Maar zonder problemen opgelost door de verkoper.

B.L. 28-04-2023

Als iets goed is , alle afspraken worden nagekomen dan mag je een 10 geven.
Deze afzuigkap voldoet aan alle verwachtingen: stil en prima capaciteit.

Theo Batenburg 28-04-2023

Overzichtelijke en duidelijke site. Snelle levering en perfecte bezorging. Super. Veel dank.

A. Rijkeboer 28-04-2023

Keuze uit producten van goede kwaliteit. Ik kocht een LIEBHERR vrieskast, keuzemogelijkheid afleverdag, prima service!

annemieke 28-04-2023

Aardige behulpzame persoon aan de telefoon, die meedenkt over de aanschaf en levering van een bovenlader wasmachine.

Frits Huizinga 28-04-2023

zoals bij eerdere aankopen prettig contact, snelle en correcte afwikkeling, bezorging zelfs geregeld op koningsdag

Willem 28-04-2023

Besteld bij Bemmel en Kroon. Bestelling en levering waren snel en duidelijk.
Scherpe prijs in vergelijking met andere aanbieders.

UrsulaSjoerds 27-04-2023

Wat een goeie snelle service zeg!!!
Niet te geloven gisteren 17.00 uur besteld en vanmiddag 14.00 u al bezorgd.
Ik kende bemmel en kroon nog niet maar deze service zijn geweldig!!!

Arno 27-04-2023

Omdat ik al eerder goede ervaringen had, ook dit maal weer voor B&K gekozen.
Overzichtelijke website met voldoende keuze en technische informatie.
Correcte afhandeling en levering.

Bemmel en Kroon electriche kookplaat 27-04-2023

kookplaat elektriche besteld bij Bemmel en Kroon snel geleverd en geinstaleerd voldoet aan de verwachting zijn zeer te vreden over de aankoop.

Frans de Nijs 27-04-2023

Heb 20-04-2023 een tafel model diepvries gekocht Liebherr GP 1486-21 en deze is 21-04-2023 geleverd.

Dan krijg ik op 26 april een mail dat deze in e aanbieding gaat met konings korting.

Dan denk ik al vaste klant dat had wel even gezegd kunnen worden, want deze acties komen niet uit delucht vallen,die zij ruim op tijd bedacht.Dat is toch wel jammer vind ik al vaste klant.

Haile Afwerki 27-04-2023

Ik krijgt volgende informatie en advies over de aanschaf van de koelkast. De levering is volgens afspraak thuis geleverd en gebruik klaar gemaakt, top!

Ruud van der Meulen 27-04-2023

Vakkundig personeel, bezorging uitstekend en keurig.Kan het weten want alle elektronica is van van Bemmel

J.M.Cromberge- van Leeuwen 27-04-2023

Werd telefonisch heel goed te woord gestaan. En de inductiekookplaat werd de volgende ochtend al bezorgd.
Wat een service!

Pietjebel 27-04-2023

Communicatie via e-mail ging snel.
Order was snel geplaatst.
Min puntje was de betaling.
Alles was betaald maar koerier had te horen gekregen dat er nog niet betaald was.

Clarine 26-04-2023

Vriendelijk geholpen in de winkel zelf en later duidelijke afspraken over het leveren en plaatsen. Toen er een probleem ontstond bij het online bestellen, werd dat na contact direct in orde gemaakt voor ons.

Ashley 26-04-2023

Goede hulp in de winkel in den haag met onze bestelling dh1122791 voor onze keukenapparatuur.
Goede uitleg over de verschillende types.
Ze denken met je mee.

JoopD62 26-04-2023

Ruime keuze, aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd. Goede service. Aanrader.