Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3621 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Saskia 13-01-2023

Op donderdag gebeld, onze vaatwasser was kapot, en kunnen we nog zonder nee... Dus vrijdag wilde wij gelijk een nieuwe hebben, Bemmel en kroon in de cruquius gebeld, en hoppa het was geregeld. Wat een super service. Vrijdag avond stond onze nieuwe vaatwasser te draaien..

Simone 13-01-2023

Bestellen van de vriezer ging gemakkelijk en de service van leveren op zondag was ideaal.

Aniek .H 13-01-2023

Even voor de zekerheid gebeld over de voorraad voor het bestellen. Dit kwam overeen met de website. Ondanks dat ik mijn antwoord op de site kon vinden, wees ik netjes te woord gestaan!
Bestelling geplaatst, en een afspraak gemaakt voor levering.
Heel fijn te volgen, en sms met geschatte tijd van aankomst. Welke ook klopte!

Ik adviseer absoluut om hier te bestellen!

Erik 13-01-2023

Prima prijs en service, maar qua communicatie kan het ietsje beter ik moest zelf tot 2x toe een berichtje sturen met de vraag of mijn bestelde producten al binnen waren. Daarna kreeg ik direct de gevestigde dat dit zo was.

H.Bouma 13-01-2023

Vlotte service snelle correcte afhandeling,het bestelce is tot aan je voordeur van minuut tot minuut te volgen,
Dikke 10 voor Bemmel en Kroon

Hans 13-01-2023

Meerder keren reeds apparatuur besteld, correcte levering en afhandeling.
Ook de communicatie is gewoon top. Wordt goed geinformeerd wanneer de bezorgers komen.
Alles conform afspraak geinstalleerd.

JA ZEKER 12-01-2023

WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN SNELLE LEVERING EN ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL DIE DE LEVERING AAN HUIS BRACHTEN LANGS DE TRAPPEN TOT DE 1 STE VERDIEPING .GING OVER DE COMBI KOELKAST NO FROST BESTEL NUMMER 567231 MERK LG

Een zeer tevreden klant 11-01-2023

Enkele dagen geleden een Amerikaanse koelkast van het merk Samsung gekocht tegen de op dat moment laagst mogelijke prijs.
Andere leveranciers hadden problemen om deze te leveren.
Een telefoontje was genoeg om erachter te komen dat er hier nog twee voorradig waren.
Deal was snel gesloten. Goede afspraken gemaakt omtrent de levering die allemaal keurig zijn nagekomen.
Koelkast staat inmiddels en is in perfecte staat. Kortom: zeer tevreden!

Gerwin 11-01-2023

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen vanwege de snelle levering. En inderdaad ze zijn snel. Binnen 18 uur stonden ze op de stoep. Koelkast netjes in de verpakking geleverd en niet beschadigd. De levertijd wordt snel bijgewerkt zodat je weet rond welke tijd het geleverd wordt. En ze waren nog vroeger dan verwacht. Helemaal TOP.
Aan te bevelen voor iedereen.

Arnoldus 11-01-2023

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De producten zijn vaak net iets goedkoper dan elders en de service is goed. Ik heb op 20-12-2022 daar een AEG wasmachine gekocht, type LF 627400, die op 29-12-2022 werd afgeleverd en voor een geringe meerprijs vakkundig werd aangesloten.

Fam. Pasveer 10-01-2023

Bemmel&Kroon heeft ons voor oud&nieuw gered. Vlak voor kerst begaf onze Siemens vaatwasser het naar 12 jaar trouwe dienst, de vaat werd nog gewassen maar dan wel zelf afdrogen. Vol goede moed naar Bemmel&Kroon, wat staat ons te wachten en dan met name te wachten met alle berichten over chips te kort en lange levertijden. Voor wij het goed en al doorhadden stonden we binnen 15 minuten weer buiten met een aankoopnota voor een nieuwe vaatwasser die nog voor oud&nieuw bij ons thuis werd afgeleverd. Lang verhaal kort, goede voorlichting, goed advies en snelle afhandeling. Toppers daar bij Bemmel&Kroon!

Andre 10-01-2023

Een stofzuiger besteld net voor de jaarwisseling die snel geleverd kon worden. Prettig contact via de mail over een aanvullende vraag.

Will 10-01-2023

Zeer overzichtelijke website, concurrerende prijzen! Super eindejaarsacties! Vlotte communicatie en levering naar België verliep vlekkeloos! Ze mogen van mij hun kroontje ophouden!

Mwh Brandenburg 10-01-2023

Ik ben heel blij met bemmel en kroon. Hele vriendelijke mensen. Ook hele goede uitleg over mijn wasmachine. Ook de aflevering was keurig.

Ton 10-01-2023

Prima web- shop en leuke nieuwjaarsactie. Ook fijn dat energiezuinige vrieskast goed op voorraad is en snel geleverd kan worden. De service van bezorg dienst van Dynalogic was heel goed. Vriendelijke mannen die de oude vrieskast netjes meenamen.

Mevr. M. Tiemens 10-01-2023

Prettige shop om te winkelen. Tevens goede en vriendelijke mensen. Zeer goede uitleg.

Hans 10-01-2023

Prima service bij de levering van onze nieuwe vaatwasser (bestelling BKI1162062).
Overzichtelijke webshop en veel keus. Na online geshopt te hebben was dat een verademing. Omdat we wisten wat we wilde hebben hebben we geen verdere adviezen gevraagd, maar wat we zochten was ook gemakkelijk te vinden.
Scherp geprijst en een snelle levering (gisteravonde besteld en vanmorgen geleverd) .
Hoewel dat niet was afgesproken werd de vaatwasser niet bij de deur geleverd, maar werd hij netjes in de keuken gebracht.
De service ging dus net een stapje verder. De klant is hier duidelijk nog koning.
De volgende keer gaan we gelijk naar Bemmel & Kroon

Fred 10-01-2023

Als je bv. een gaskookplaat nodig hebt kijk dan eens bij Bemmel en Kroon, wij vonden een mooie gas op glasplaat. Robuust en modern. Op de website is veel keuze. Communicatie is uitstekend en helder. Levering vlot goed gedaan. We zijn zeer tevreden over B&K, niet voor de 1e keer iets besteld.
BKI1155290

Anne-Marie Apswoude 09-01-2023

Wij hebben voor bemmel en kroon gekozen omdat de service van deze winkel heel goed is !
Medererkers behulpzaam en alles was snwl en goed geregeld.

RG 09-01-2023

Duidelijke website,goede communicatie over de bezorgtijden,
Netjes op tijd.

Pieter en Josephine 09-01-2023

Super geholpen bij uitzoeken van ons inductie fornuis. Gekozen voir een Pelgrim IF960RVS. De installatie door het bedrijf waarmee Bemmel en Kroon samenwerkt, AJTec , was prima geregeld. De monteur om ons oude gasfornuis te o koppelen was er om kwart voor 8. Na een telefoontje naar Bemmel en Kroon werd nieuwe fornuis gebracht en oude gasfornuis meegenomen. De monteur installeerde het nieuwe fornuis. Zo mooi op elkaar afgestemd en.prima samenwerking. We zijn geheel ontzorgt.

Bert Stevens 09-01-2023

Bestelling van onze Miele wasmachine ging heel vlot. Donderdag namiddag 05/01/23 besteld & betaald & zaterdag namiddag 07/01/2023 geleverd.
Goede korting (niet te vinden bij opzoekingen bij Belgische firma's) & zonder verzendingskosten van Nederland naar België. Ook bij de telefonische communicatie hadden we direct contact en antwoord op onze vragen. Wij zullen zeker reclame blijven maken voor uw firma en terecht.

J.Ophof 09-01-2023

Ik heb al vaker gekocht bij deze winkel. Je kunt in de webshop alles goed vinden en er staan duidelijke beschrijvingen bij. De prijzen zijn ook erg scherp. Alles is netjes verpakt en word snel en deskundig geleverd. Voor advies kun je altijd bellen of in de winkel terecht.

Harrie 09-01-2023

Uitstekende service met duidelijke website, supersnelle levering, en goede communicatie via mail met bevestiging en informatie over tijd van levering. Kan niet beter!

Frederika 09-01-2023

Voor een zeer scherpe prijs vandaag mijn nieuwe Miele wasmachine ontvangen!
Overzichtelijke website en eenvoudige manier om te bestellen.
Ook de informatie betreffende de bezorging verloopt duidelijk via track en trace. Ook dat kan niet beter! 👍

BKI1161824