Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3607 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda V beers 13-06-2023

Binnen 1 dag wasmachine in huis, goede levering en duidelijke c track.
Helemaal top!!!

JanKmar 13-06-2023

Veel keuze in de winkel. Goed advies. Snelle bezorging. En voordeliger dan vele andere winkels!

Rik 13-06-2023

Zoals het hoort! Snelle en nette service wat je kan verwachten. Erg duidelijk in de communicatie en komen beloftes altijd na!

Joep 13-06-2023

Super snelle reacties via de mail bestelling met ca. 24 uur geleverd. Daarnaast eerst vriendelijk geholpen in de winkel.

Johan 13-06-2023

Koelkast was al beschadigd bij levering, maar dat was geen probleem alles zou worden opgelost.
Helaas na 8 maanden is de koelkast nog steeds beschadigd en zijn er geen nieuwe deuren meer beschikbaar.

Een oplossing hiervoor komt er echter niet.
Service van dit bedrijf is ver onder de maat

Ibrahim 13-06-2023

Gisteren besteld, vandaag netjes op tijd gekomen zonder enkele problemen.
Overzichtelijke webshop met veel artikelen.
perfect!

koel vries combinatie 13-06-2023

Goede service. Goede afspraken.
De monteurs kwamen op de afgesproken tijd . Hadden van te voren gebeld.

Jose veldhuizen 12-06-2023

In weekend koelkast besteld met aflevering zaterdag erop.
Maar op zondag begaf onze het ineens, na contact te hebben gehad kon hij die maandag al geleverd worden.
Dat is nog eens service en meedenken met die hitte.

Marvez 12-06-2023

Bestelling einde van de middag besteld, en in minder dan 24 uur binnen. Oven was goed verpakt en de doos en het plastic om de doos waren volledig intact. De bezorgers brengen de oven netjes tot bij je binnen. Mijn ervaring is erg positief en kan dit zeker aanraden!

Gekocht via internet 12-06-2023

Ik was op zoek naar een inbouw koel vries combinatie met een nishoogte van 102 cm.
Wederom kwam ik uit uit bij Bemmel en Kroon waar ik al eerder keukenapparatuur gekocht had.
Ze waren niet de echt goedkoopste , het scheelde 30 euro.
Maar uit het gewonnen vertrouwen besloot ik Bemmel en Kroon weer te nemen.

H. de Kovel 12-06-2023

Informatieve en duidelijke web shop. Snelle en correcte levering. Goede informatie over moment van levering tijdens de geplande dag. Scherpe prijs (aanbieding) van A-merk koelkast

gdebest 12-06-2023

Voor deze shop gekozen omdat je zelf de dag van leveren kon bepalen. En goede service uiteraard.

Peter Nas 12-06-2023

Goede prijs (scherper dan anderen) en zeer snelle en goede service. We hebben eerder bij Bemmel & kroon besteld en waren toen ook heel tevreden. Omdat we nu op een zondag bestelden was het extra positief dat de communicate zo goed verliep en de heren de wasdroger op de afgesproken tijd (zoals met track en trace goed te volgen was) kwamen installeren (op zolder) en het oude apparaat weer meenamen. Geen stress en gedoe voor ons, heel blij

Piet 12-06-2023

Altijd volgens afspraak, scherpe prijzen en werkelijk top bezorgers ! Aanrader Bemmel & Kroon.
De AEG ziet er goed uit, klinkt prima. Vorige is 13 jaar meegegaan, denk ongeveer 4300 wasbeurten.....dus.

Petra Klap 12-06-2023

Ik heb de laatste tijd een inductiefornuis en droger gekocht. Nu was de vaatwasser ermee gestopt. Weer super snel geleverd. Ik kies voor ze omdat ze elke dag leveren. En je de laagste prijs vindt bij ze…top bedrijf

Tim 11-06-2023

gedaan wat ze beloven. Alleen jammer dat de bezorgers. Als ze de oude niet mee moeten nemen ze hem ook niet (mee) naar beneden willen zetten.
Snap het als dat het beleid is maar een machine die nog draait waar je miss een armere nog mee blij kan maken. om die dan def meteen als sloop mee te geven is ook wel beetje zonde.

John 11-06-2023

Prima bedrijf alles verliep netjes en volgens afspraak. Zo zou het altijd moeten zijn.

JP van der Roest 11-06-2023

Gister middag een nieuw wasmachine besteld en die is vandaag op zondag perfect afgeleverd

Krista 11-06-2023

Duidelijke site, goede omschrijving product, snelle levering, juiste prijs kwaliteit, goede track&trace en ieder half uur update aflevering. Super blij, mooie aanbiedingen. Wij gaan vaker bij Bemmel en Kroon kopen!

Rob van der Bij 11-06-2023

Alles is prima verlopen en de bezorging is volgens de planning en binnen het aangegeven tijdschema bezorgd.

Esraa 10-06-2023

Zeer tevreden over mijn aankoop. Je krijgt ook duidelijk de optie voor een bezorgdatum. Perfect geregeld

wif 10-06-2023

Zeer goede informatie en een duidelijke website (inbouwmaten van de bestelde apparatuur kloppen echt!) en zeer correcte levering.

Nick 10-06-2023

Zij hadden een mega deal actie, wij prima geholpen en de bezorging was ook prima.

geweldige klantvriendelijke winkel 10-06-2023

zeer tevreden we hadden een afzuigkap besteld en je word heel goed op de hoogte gehouden en de dag dat ze het pakket komen afleveren kregen we nog een berichtje dat ze er aan kwamen de vriendelijke bezorger heeft het voor mij in de gang gezet echt klasse

Hans 09-06-2023

Bemmel &Kroon, service, bereikbaarheid en snelheid als klant zit u op uw troon !BKI1193891