Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3623 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ottolina 21-05-2023

Snel en netjes geleverd en geplaatst!
Goede aanbieding, erg blij mee!
Wasmachine draait al.

Sas 21-05-2023

Ik ben goed goed geholpen, de prijs was beter dan de concurrent, de transporteurs kwamen keurig op tijd en waren super vriendelijk !

Ruud 21-05-2023

Overzichtelijke website. Dankzij Megadeal was het product (wasdroger) goedkoper dan bij de concurrent. Heb gebruik gemaakt van de optie om de droger naar de 2e verdieping te laten brengen en de oude droger en verpakkingsmateriaal mee te laten nemen.
Meenemen van het oude product is niet standaard. Als dat wel het geval was had ik een 10 gegeven.

h Hogenkamp 20-05-2023

klantvriendelijke en makkelijke en de prijs is goed en wordt op tijd geleverd

L. Talens 20-05-2023

Gevonden via internet. Na wat prijsvergelijking kwam Bemmel en Kroon niet als goedkoopste uit de bus maar na telefonisch overleg hebben ze de prijs aangepast. Vrijdag 19 mei om 15.00 uur besteld, zaterdag 20 mei om 11.00 uur geleverd!

Marco Peters 20-05-2023

Vrijdagmiddag tafelmodel vrieskast besteld en werd zaterdag al geleverd. Tijdstip van afleveren was via een app te volgen, klopte precies. Prijs van vriezer ook veruit de goedkoopste bij alle aanbieders en oude vriezer werd keurig meegenomen.

Freya 20-05-2023

Ik ben zeer fijn geholpen en ik heb de track and trace ook als zeer prettig ervaren. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Super service

Pieter 20-05-2023

Super service, super klantvriendelijk! Per mail beantwoorden ze de vragen binnen een paar minuten. Ze zijn tot 23u ‘s avonds beschikbaar, heel gemakkelijk wanneer je geen kantooruren hebt.

B.Zijlstra 20-05-2023

Goed geholpen zeer prijswaardig, en zeer snel bezorgd. mooi bedrijf keurig netjes en schoon.

Christiaan 20-05-2023

In eerste instantie besteld omdat dit de enige winkel was met voorraad, echter bleek de kookplaat hier ook niet op voorraad. Echter keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ook de chauffeur van de bezorgdienst was stipt op tijd.
Aansluiten met de bijbestelde aansluitkit was eenvoudig. Klem op de kookplaat bleek aan de achterkant tekort, gelukkig pasten de klemmen van de oude kookplaat.
Al met al prima voor elkaar

Huub Hemmes 20-05-2023

Wordt goed geholpen, winkel is overzichtelijk, personeel is heel vriendelijk en de prijzen van de artikelen zijn concurrerend.
Kortom TOP

T. Da 20-05-2023

Gisteravond besteld en vanochtend alles al bezorgd (en naar boven gebracht). Goede service en de Track&trace was ook heel nauwkeurig. Bedankt!

Koper 20-05-2023

Vriendelijk, snel en duidelijk geholpen. De aflevering ging ook netjes en vlot.

Robert 20-05-2023

Wasmachiene Siemens WG44G005NL aangeschaft, website gaf vertrouwen en de prijs was aantrekkelijker dan andere grote leveranciers waar je via google vaak op uit komt. Eerst keer dat je elders besteld, kijk je altijd even extra goed..

Volgende dag netjes geleverd, met update's van de koerier over tijdstip levering. Volgende aanschaf zeker de moeite waard om deze site te bezoeken en te vergelijken. Prima winkel :)

Mirjam 19-05-2023

Snelle service , aardige mensen , goede prijs , aanrader, zelfs op zondag vriendelijk geholpen

Kiek 19-05-2023

Order: BKI1189643 Super service! Op Hemelvaartsdag besteld en vandaag al geleverd. Helemaal op zijn plek gezet en geïnstalleerd, oude apparaat weer mee terug. Fantastisch. Goeie tracking ook trouwens, je weet precies wanneer de chauffeur eraan komt. En altijd net iets goedkoper dan de concurrent(en).

sjaak 19-05-2023

zijn erg goed met prijs goedkoper dan coolbeu goede side snelle levering bezorging dynalogic is stuk minder bezorger kon geen nederlands binnen gezet en doei weg was hij , kan mijn fout zijn maar dacht dat ze zouden uitpakken was ff minder verder blij met aankoop ziet er keurig uit

Henk Burggraaf 19-05-2023

Wederom weer keurig geholpen met het kopen van een droger. Geen opdringerig gedrag en zeer goede uitleg. Ordernummer CRQ1189636

Meedenkende verkoper 19-05-2023

Via de website had ik al bepaald welke combi-oven ik zou willen kopen. Ik twijfelde echter of de nis in mijn keuken geschikt was voor mijn keus. De verkoper was heel behulpzaam en heeft mij zeer overwogen hierin geadviseerd. Helaas was de door mij gewenste combi-oven niet meer op voorraad en zou een bestelling mogelijk enige tijd duren. Het was wel mogelijk om het showroom-exemplaar te kopen, en omdat ik zelf geen mogelijkheden had om de oven te vervoeren, bood de verkoper aan om het te laten bezorgen door hun eigen bezorgdienst. Kortom, voor een lagere prijs dan de verkoopprijs werd ik eigenaar van een mooie combi-oven die zelfs op hemelvaartsdag bij mij werd bezorgd.

Antonio Alfonso 19-05-2023

Ik heb de bestelling telefonisch gedaan . De dame aan de telefoon heeft ons super geholpen. Na de betaling heb ik meteen een mail gekregen om een datum van levering in te plannen . Door track en tracé hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Wij zijn heel tevreden.

Ziegel 19-05-2023

Blij met B&K vanwege twee redenen:

de grote welbekende concerns hadden of de gewenste koelkast niet op voorraad dan wel ze konden pas over een kleine week leveren. Koelkast gisteren (Hemelvaartsdag) besteld, vandaag rond kwart over twaalf geleverd.

En voor een koelkast is dat best lastig.

De twee bezorgers waren ook uitermate behulpzaam.

Enige puntje van kritiek: het bijgevoegde sleuteltje om de koelkast waterpas te zetten pas niet op de daarvoor bedoelde boutjes.

Rudi 19-05-2023

Heb hier een stofzuiger gekocht.
De site was makkelijk te vinden met een prachtig aanbod.
Heb de stofzuigerzakken gratis omdat de prijs van de stofzuiger het laagst was wat ik heb kunnen vinden.
Top levering,

Francis Mendola 19-05-2023

Via de consumentenbond uitgekomen bij Bemmel en Kroon voor het aanschaffen van een nieuwe wasdroger. Super service aan de telefoon, de medewerker dacht heel goed mee en de wasdroger kon al de volgende dag worden geleverd. Vervolgens kregen we duidelijke track en trace informatie en ook steeds een berichtje met de te verwachte tijd van levering,De 2 medewerkers die de wasdroger kwamen bezorgen , waar zeer behulpzaam en correct bij het installeren van de droger. Alles wordt zeer op prijs gesteld door ons, juist omdat we dat ook wel eens anders hebben ervaren!!
Compliment!

Winston 18-05-2023

het is met goede service, snelle levering, snelle installatie, de mensen zijn erg aardig, vriendelijk, het product is van goede kwaliteit, het is vrij en bijna geen geluid, ik zal het product aanbevelen aan mijn vrienden

Michael Staallekker 18-05-2023

Siemens koffieautomaat besteld. Prachtig apparaat. Netjes gebeld dat het onderhoudspakket nog niet aanwezig was en of ik alvast die koffiemachine wilde hebben. Vandaag alsnog het pakketje ontvangen. Super tevreden over de goede service. Top
BKI1188631