Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3621 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.J.M. van der Geest Knijnenburg 25-01-2024

Fijne zaak en super goed personeel die naar de klant luisterd en goed advies geeft.En snelle fijne service .

Rick 25-01-2024

Prachtwinkel. We kwamen daar op aanraden van onze elektricien. Beetje leveringsproblemen met Miele drogers maar viel uiteindelijk reuze mee.

Rony Van den Bogaert 25-01-2024

Zeer tevreden over de firma! Zowel wat betreft de bestelling, de levering, alsook de opvolging van de levering! Alles op tijd en zeer goed georganiseerd! Zullen in de toekomst zeker nog gebruik maken van uw diensten!

Bjorn 25-01-2024

Snelle en persoonlijke service. Vooral dat er contact met je word opgezocht om te kijken of het bestelde item (inbouw vaatwasser) wel past vond ik zeer positief en had ik nog nooit mee gemaakt.

Joop 25-01-2024

Helaas was onze bestelling niet voorradig, maar er werd na overleg, snel voor een gelijkwaardig vervangend model geleverd. Zeer tevreden over de geleverde service.

Douwe 25-01-2024

Prima bedrijf. Aanrader. Communicatie goed verzorgd als ook de levering van mijn Inventum magnetron.

Jacqueline 25-01-2024

Wat een super service van Bemmel en Kroon, dit maak je nog maar weinig mee ! Allereerst de bereikbaarheid van de webshop, echt 24/07 ! En dan op zaterdag rond 21:00 super vriendelijke te woord gestaan..... Alle medewerkers waren naast vakbekwaam super super vriendelijk, overduidelijk heel gemotiveerd om dit werk bij deze werkgever te doen en een tevreden klant te krijgen !! Ook een probleempje met de vervoerder werd door hen meteen opgepakt en naar volle tevredenheid opgelost.
Nogmaals, dit maak je tegenwoordig maar zeer zelden meer mee, dit bedrijf is absoluut een echte aanrader !!

Tom 25-01-2024

Zeer vlot geleverd, terwijl we moeilijk bereikbaar zijn. Ik werd opgebeld door de courier en die heeft de bestelling op de afgesproken plaats klaargelegd. Top

Daniella 25-01-2024

Bedrijf geeft goed advies, denkt mee en aardige lui aanrader. Komen hun afspraken ook keurig na.

Andre Leuven 25-01-2024

Dit is ons derden aankoop bij deze winkel en weer na volledig tevredenheid.

Geert 24-01-2024

De vooraankondiging via mail van de aankomsttijd van het product, zeer betrouwbaar,
Maakte dat ik me prima kon voorbereiden op de levering.
De heren waren zeer service gericht, dit beklonken we met een frisse!
Top levering. Top service

Maria Zalwel 24-01-2024

Mooie koelkast voor een hele mooie prijs, de levering duurde even maar de opgegeven termijn klopte, en de jongens hebben hem keurig naar boven gesjouwd.

Sanny 24-01-2024

Snel: bestelproces, verwerking van betaling, bezorging. Goede kwaliteit voor zeer redelijke prijs.
Bezorging met Dynalogic is fijn! Goed te volgen wanneer ze komen,

Jan vM 24-01-2024

Juiste product en snelle levering waarvan ze je heldere updates geven van tijdstip leveren. Op de Website is het makkelijk om het juiste product te zoeken en tevens de mogelijkheid diverse producten met elkaar te vergelijken. Heel handig.

Mari van Venrooij 24-01-2024

Prima product en prima leverancier.
De bezorger was op de afgesproken tijd en zeer vriendelijk.

J. Schipper 24-01-2024

Zeer betrouwbaar, goede voorlichting en afhandeling:zeer vriendelijke bezorgers, die alles op tijd afleverden en zeer behulpzaam waren bij de plaatsing!

W. Felsbourg 24-01-2024

Site was zeer overzichtelijk en gebruiks vriendelijk. We hebben voor deze winkel gekozen omdat hij er heel goed uit kwam in de revieuws. Levering ook perfect, de tijd wordt goed doorgegeven via track en tracé.

Ralph 24-01-2024

Alles was top!! Van bestelling tot levering! De twee jongens die de wasmachine kwamen brengen zijn toppers! Hebben uitgelegd hoe de machine werkt en namen echt de tijd daarvoor!!

Marcel 24-01-2024

Zijn in het filiaal te Hazerswoude geweest.
Ondanks de drukte goed en fijn geholpen.
Vriendelijk en behulpzaam medewerkers.
Goede voorlichting wat betreft de apparatuur die wij hebben aangeschaft.
Helaas bleek al snel dat 1 van de apparaten niet leverbaar was.
Dit werd op een fijne en nette manier opgelost door Bemmel en Kroon.
Ook het leveren en installeren is prima gedaan.
Wij zijn zeer tevreden!

HB 24-01-2024

Snelle service, toegankelijk en goed bereikbaar. Een pleziere ervaring om te bestellen bij Bemmel & Kroon.

Tevreden 24-01-2024

Het is een mooie zaak met veel keuze uit o.a. witgoed. Na goed advies was onze keuze voor een koelkast snel gemaakt. Ook de aflevering is volgens afspraak gedaan. Met andere woorden was Bemmel &Kroon een goede keuze.

Dwaipayan Nath 24-01-2024

Very happy with the sales and delivery service. All worked out perfectly fine.

L.van der Most-Setiawan 23-01-2024

De service is uitstekend. Gisteren heb ik een koelkast besteld en vandaag is het afgeleverd.

Hanneke 23-01-2024

Goede service, snelle afhandeling, duidelijke communicatie, mooie kortingen.

Eelco 23-01-2024

Bemmel en Kroon belooft de laagste prijs. Ik had ergens een lagere prijs gezien en prompt kwam Bemmel en Kroon met een nog beter aanbod. Binnen 24 uur was mijn wasmachine geleverd en geplaatst en waren de oude en de verpakking netjes meegenomen