Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3622 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fleur 30-11-2022

Uitstekende service! Ondanks de drukte werd er meegedacht over de apparatuur en ben ik tot een goede keuze gekomen voor een hele scherpe prijs (goedkoopste tov andere grote winkels) . De levering liep ook als een trein . Keurig op de hoogte gehouden hoe laat ik ze kon verwachten en dit werd nagekomen. Product ben ik zeer tevreden over. Kortom : een dikke aanrader om bij deze winkel te kopen!

Jo Geldof 30-11-2022

Vlotte levering, correcte prijs , onmiddellijke reactie op vragen (ook op zondag!), snelle opvolging van het leveringsproces

Anne 30-11-2022

Op deze website is het duidelijk wanneer je een apparaat aanschaft of het wel of niet gaat passen en tevens moet je na de bestelling nog aangeven welk apparaat het gaat vervangen zodat de installateur nog kan checken of het daadwerkelijk past. Wat ik erg prettig vond! Erg blij met mijn nieuwe vaatwasser

van Aken 30-11-2022

De winkel gevonden via de link op de AEG site. Bedrijf houdt zich keurig aan de aangegeven bezorging. Onze droger is de volgende dag geleverd. 's Ochtends netjes een email gekregen met het tijdvak waarin we de droger konden verwachten en naar gelang de chauffeur onderweg was werd dit tijdstip steeds kleiner. Half uur voor levering nog een sms ontvangen met de levertijd.

Andre van Beek 30-11-2022

Al eens wat besteld bij Bemmel en Kroon
Altijd snel en netjes geleverd voor echt de laagste prijs echt top!

Duivenvoorden. 30-11-2022

Vriendelijk en duidelijk. Als je ze belt denken ze mee. Ben zelf later in de winkel geweest en ben goed en super geholpen met advies
Resultaat een inbouwkoelkast gekocht.

Harry 30-11-2022

Duidelijk leveringsdatum en volgens afspraak op tijd geleverd. De prijs ja.... de goedkoopste natuurlijk!!

Makkelijk en zeer goede bezorging 29-11-2022

Elke keer dat ik bij dit bedrijf gekocht heb, was de levering uitstekend. Je je steeds een melding rond welke tijd de bezorging zou plaatsvinden.

Ed 29-11-2022

Wij waren in de winkel van Bemmel&Kroon op Cruquius waar wij vragen stelde aan het personeel en alles netje beantwoord hebben gekregen. Wat wij vroegen over de AEG inductiekookplaat de IKK6440SCB. En die wij toen hebben gekocht. Binnen de tijd die was af gesproken werd de kookplaat netjes af geleverd.

Trudy 29-11-2022

Ik heb vaker iets gekocht bij van Bemmel en Kroon wordt altijd naar wens geholpen de mensen zijn vriendelijk en dringen er niet opgaan om iets aan te schaffen.

J. Theunissen 29-11-2022

Koelvriescombinatie gekocht. Contact met klantenservice gehad, snel contact en meteen een antwoord op mijn vraag.
Levering snel en keurig gedaan.
Hier bestel voortaan

'T. Hofman 29-11-2022

Hele fijne en overzichtelijke zaak met goede kennis in huis van de producten. Ze nemen de tijd voor uitleg. Zeer snelle levering voor goede prijs. Kortom ben heel tevreden..

Laurens 29-11-2022

Nieuwe wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Superprijs en snelle levering. Kregen zelfs een duurder model geleverd voor dezelfde prijs ivm niet voorradig zijn van model dat besteld was. Echt een goede service van Bemmel en Kroon.

Fred 29-11-2022

Goede winkel, vriendelijk personeel als je ze belt. Komen deskundig over v.w.b. product informatie.
1 minpuntje, Toen de levertijd uit bleek te lopen met bijna 2 weken, (en het betref een vriezer!) bleek het bestelde wel vlot geleverd te kunnen worden nadat ik had aangegeven de order te willen annuleren,

A.A.Stokhof 29-11-2022

telefonisch goed bereikbaar, deskundig en snel handelend personeel, doen wat ze afspreken.

A tersteeg 29-11-2022

Leuk en correct personeel
Doen ook niet moeilijk als je evt het verkeerde besteld hebt geld wordt dan meteen teruggestort
Bezorging ging meer dan naar wens
Erg behulpzaam

R. Joppe 29-11-2022

Wij hebben een nieuwe wasdroger gekocht met telefonische assistentie. Het was een uiterst vriendelijk, rustig en prettig gesprek met de helpdesk medewerker die ons goed geadviseerd heeft. Inmiddels hebben we de droger binnen een week geleverd gekregen. Wij zijn uiterst tevreden. En wat wij zeer op prijs gesteld hebben was dat wij geen opdringerige verkoper aan de telefoon gehad hebben. Wij komen wel weer op de lijn.

Hans 29-11-2022

Uitstekende service, snel geleverd en, ook niet onbelangrijk, de laagste prijs. Klantenservice ook goed bereikbaar en vriendelijk. Kortom, aanrader!

Ordernummer BKI1149685

D.Waage 29-11-2022

Nadat ons keramisch fornuis het na 18 jaar steeds slechter ging doen besloten we om voor een inductiefornuis tegaan. Nadat we bij Bemmel en Kroon een koelkast hadden besteld die een levertijd van een aantal weken had besloten we daar ook te kijken voor het fornuis. Het werd de Bosch HLN39A060U met ordernummer 1143354 met €50 extra korting tijdens de kortings weken. Gelukkig konden ze tegelijk bezorgd worden. We zijn echt heel tevreden over de apparaten en de service van Bemmel en Kroon. Alles tot in de puntjes geregeld. Helemaal top.

Fam. D.Waage

E de Groot 29-11-2022

Geven goed advies en zijn eerlijk over goedkoper elders. Geen gezeur, doen eerlijk voorstel direkt per telefoon. (Per e-mail laat dat wel op zich wachten).
Snelle en nette levering. Komt betrouwbaar over. Goede keuze van diverse goede merken.

D.Waage 29-11-2022

Na 18 jaar met een Liebherr koelkast te hebben gedaan werd het tijd voor een nieuwe. Op internet gezocht naar een zuinig model met goede reviews. Bemmel en kroon kwam tijdens hun kortings weken als goedkoopste uit de bus. We hadden nog nooit iets bij Bemmel en Kroon gekocht dus besloten we maar om eens te gaan kijken op de Neckar 24. Wat een mooie winkel, alles mooi opgesteld en een ruime keus. De verkoper was duidelijk vakbekwaam en relaxt (geen doordouwer). Uiteindelijk de keus gemaakt om de Siemens kg39naxcf te bestellen. We hebben wel zeven weken moeten wachten maar het was het waard. Wat een mooie, stille en ruime koelkast. De bezorgers kwamen om 9 uur s'avonds op black fryday maar hebben de koelkast keurig uitgepakt en op zijn plaats gezet. We zijn echt supertevreden over zowel de koelkast als de sevice van Bemmel en kroon. Gelukkig hadden we ook een prachtig inductiefornuis besteld die ook gelijk binnen kwam. Alles bij elkaar een dikke 10.

Bemmel & Kroon: Prima bedrijf, klein vlekje..... 29-11-2022

STAP 1: Een 9 voor de winkel en bestelling van een koelkast: Prima overzichtelijk, goede hulp van medewerkers en aankoop en betaling prima verzorgd.
STAP 2: Een 1 voor de afleverdatum: Afgesproken Do 24-11-2022, woe avond bericht dat dit Ma 28-11 wordt. (Daar gaat mijn vrije dag in rook op....)
STAP 3: Een 9 voor aflevering zelf: Goed verzorgd, uitstekend geplaatst en oude koelkast weer meegenomen.

Breda 29-11-2022

Snelle afhandeling van de bestelling, duidelijke communicatie wie de oven installeert.

Charles 29-11-2022

De aanschaf van onze twee combi magnetrons, prettig geholpen door de verkoopadviseur, toen ook gevraagd of de magnetrons niet later in een BlackFriday deal zou zitten, bleek achteraf wel. Belletje naar de vestiging, het was géén probleem en het verschil binnen twee dagen op onze rekening teruggestort. Wat een verschil met andere keuken boeren, die vaak agressief verkopen. Bemmel & Kroon is een verademing, vakkundige en vriendelijke verkoopadviseur, neemt de tijd voor je. B & K is een aanrader!!!

M v.d Veen 29-11-2022

Heel fijn geholpen bij Bemnel en Kroon. Prima afhandeling en plaatsing met vriendelijke en deskundige monteurs.