Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3607 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

de Hollander 19-01-2024

Miele stofzuiger was zeer scherp geprijsd!
Ze maken waar wat ze beloven: vandaag besteld, morgen in huis.
Site is duidelijk, veel fotos van product en uitgebreidde informatie.

Nadine 19-01-2024

Oh jee, oven kapot! Snel op internet gezocht en besteld. De volgende dag keurig bezorgd. Internetpagina is goed overzichtelijk, cashback actie was ook netjes vermeld. Duidelijke informatie per mail en SMS ontvangen over de levering.

Geertje44 19-01-2024

Het bestellen van de afzuigkap was eenvoudig en werd - ondanks dat het niet op voorraad was bij bestelling - toch snel geleverd. Goede prijzen voor goede producten. Het bestellen was ook makkelijk en er werden goede i formatiemails gestuurd. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Danny Vermeulen 19-01-2024

Na bestelling, onmiddellijke opvolging door bevestiging mail.
Voor verdere afhandeling bestelling, telefonisch : wat er beloofd is wordt perfect afgewerkt.
Zeer goede dienst na verkoop.
Zal niet aarzelen om producten aan te kopen, service is geweldig tot en met de levering 👍👍👍👍

martin 19-01-2024

Ruim aanbod, zeer snelle levering (volgende dag al!). ook de live tracker van de bezorger is erg fijn.

jan mooijman 19-01-2024

Een netjes en overzichtelijk ingerichte winkel. Met een veelheid aan modellen om uit te kiezen, zodat je alle mogelijkheden die je zou wensen kunt uitzoeken. Verder een bijzonder vriendelijke en meedenkende verkoper die kennis van zaken heeft.
Afspraken over aflevering en plaatsing zijn tijdig doorgegeven en inderdaad op tijd uitgevoerd.
een zaak om naar terug te keren als we weer een huishoudapparaat nodig hebben.
Overigens was de ervaring van goed geholpen te worden 20 jaar geleden ook al bij ons opgevallen, alleen in een andere vestiging.

Chris 19-01-2024

Fijn contact via de telefoon gehad en alles heel snel geregeld en geleverd. Top en aanrader!

Stefan 18-01-2024

Doorverwezen, vanaf begin goed contact en zeer goed geholpen. Altijd snelle reactie en behulpzaam. Ook tijdens het afleveren waren de jongens vriendelijk en behulpzaam.

Patrick de Jong 18-01-2024

Super snel geleverd, bestellen ging heel eenvoudig. En, goed product voor een prima prijs!

Albert 18-01-2024

Snelle vlotte service uitgevoerd door 2 vlotte jongens. Wasmachine is gebracht naar de eerste verdieping en aangesloten op trekschakelaar.

jos 18-01-2024

goede vriendelijke uitleg iik zou zeker andere mensen aanraden goede service voor de deur parkeren

Hans 18-01-2024

Ondanks dat mijn bestelde kookplaat niet op voorraad was, is er direct actie ondernomen , met als resultaat dat ik hem binnen drie dagen in huis had. Perfect geregeld!

Marco 18-01-2024

Duidelijke communicatie. Goede aflevering met helder volgsysteem.oven is zoals besteld

Lidy 18-01-2024

Snelle website. Laagste prijs. Snelle levering door 3 nette mannen. De wasmachine van AEG stond er binnen 20 minuten aangesloten. De oude machine weer meegenomen. BKI1264616

G. Starrenburg 18-01-2024

Een vaatwasser Bosch bij Bemmel & Kroon gekocht. Onze eerste keuze was niet meer leverbaar en hiervoor werd een (duurdere) alternatief aangeboden zonder bijbetaling. Omdat dit een (nog) modernere Bosch vaatwasser was, zijn wij hiermee akkoord gegaan. I.v.m. de drukte is deze machine pas gister geplaatst en heeft al 2x uitstekend gedraaid. Al met al zijn wij zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service van Bemmel & Kroon.

W freeze 18-01-2024

Internet afgezocht naar een afstandsbediening voor een afzuigkap merk falmec bij de firma Bemmel en Kroon uitgekomen welke de beste prijs voor deze afstandsbediening rekende
Zeer tevreden over de vlotte levering

Cheyennevd 17-01-2024

Super snel geleverd! Heren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Je blijft netjes op de hoogte wanneer het product geleverd word, zelfs een sms’je als ze er bijna zijn. Mijn complimenten!

Mechje 17-01-2024

Ze zijn tot laat beschikbaar, scherpe prijzen en een enorm goede service. Bij vragen direct antwoord en acties.
Ik had een probleem met mijn nieuwe oven en dit werd dezelfde avond nog opgelost.

Van Gestel Ivan 17-01-2024

De site was duidelijk en goed toegankelijk.
Hun prijs was de goedkoopste van allemaal en de levering werd gedaan zoals vermeld op de website.
Ik raad deze zeker aan wanneer men naar iets gelijkaardigs vraagt.

Conny 17-01-2024

Super tevreden, groot assortiment, goedkoper dan de concurrentie en wat een duidelijkheid, zelfs het bezorgen was top!!
Tot op de minuut nauwkeurig weet je wanneer ze voor de deur staan.

Segal 17-01-2024

Vaatwasser kapot (best oud), dus ik heb een nieuwe moeten bestellen. Deze werd heel snel geleverd, ze hebben de oude vaatwasser meegenomen, dat ging super makkelijk allemaal. Net binnen, en hij draait al zijn eerste ronde. Zeer tevreden.

Hans 17-01-2024

Bosch inductie kookplaat gekocht . Deze was nog niet leverbaar maar werd eerder bezorgd dan gedacht en voor een uiterst scherpe prijs. Ook de bezorging erg netjes en op tijd

Frank 17-01-2024

Goeie service, snelle levering en duidelijke communicatie tussen verkoper, bezorger en klant.

Nieuwe droger geplaatst en aangesloten, oude meegenomen en al het afval is ook netjes opgeruimd.

10/10 zou dit bedrijf zeker aanraden bij anderen en als ik zelf nog een keer iets nodig heb ga ik hier zeker even een kijkje nemen!

Bojan 17-01-2024

Uitstekende Service en Vlotte Levering

Beoordeling: ⭐⭐⭐⭐⭐ (5 sterren)

Ervaring: Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van Coolblue. Onlangs heb ik telefonisch contact opgenomen met hun klantenservice en ik ben enorm tevreden over de afhandeling.

Telefonische Afhandeling: De medewerker aan de telefoon was vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven duidelijke instructies. Het voelde alsof ik als klant echt werd gehoord en gewaardeerd.

Netjes Geleverd: Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd. De bezorgers waren professioneel en zorgden ervoor dat alles op de juiste plek werd geïnstalleerd.

Conclusie: Coolblue heeft bewezen dat klanttevredenheid hun prioriteit is. Ik zal zeker weer bij hen bestellen en raad anderen aan hetzelfde te doen.

Ga zo door, Coolblue!

Dank je wel, Coolblue-team!

Britta 17-01-2024

Heel tevreden over deze winkel. We hadden eerst een inbouw combimagnetron besteld bij Mediamarkt. Nadat deze beschadigd was heeft het enkele weken geduurd voor hij werd opgehaald. Daarna bleek eenzelfde niet meer leverbaar. Zaterdagavond nog een bestelling gedaan bij Bemmel en Kroon. Heel fijn dat deze de dag erna, op zondag, al werd geleverd! Keurig bezorgd, onbeschadigd en werkt super. We zijn heel tevreden en blij dat we zo snel zijn geholpen!