Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

vera 03-03-2022

Ruitenwissers besteld voor Toyota Avansis. Goed product, snelle verzending goede comminicatie

Bart 01-03-2022

Ik zocht dakdragers voor mijn auto en vond die via het invoeren van mijn kenteken. Daarna heb ik hier ook een fietsendrager besteld die goedkoper was dan op andere websites.

Verder was het vrij eenvoudig zoeken op de website, ondanks de vele producten die er op staan. De website was niet altijd even snel, maar hij kwam er wel.

Jasper 28-02-2022

Deze shop heeft het gewoon goed voor elkaar en levert snel, ook als je een "niet alledaags" product bestelt

M. van Gemert 27-02-2022

Prima winkel. Goede informatie ontvangen na een vraag via een e-mail. Product gekocht en ontvangen en zeer tevreden.

Gerard 23-02-2022

Makkelijk zoeken in de winkel,en prima nagekomen afspraak en vlotte zending.

henk 23-02-2022

ruime keus aan onderelen en andere produkten o.a.gereedschappen olie produkten en andere aanverwante artikelen.
Verder een snelle levering
goede snelle retour afhandeling

erick 22-02-2022

altijd correct en meedenkend,niet moeilijk bij retourneren en duidelijke en vooral goed bereikbare help desk

Max 21-02-2022

Liksvoor automat voor fiat panda werd vlot geleverd, na kenteken check Prima kwaliteit voor de prijs, alleen de aansluitingen/gaten zitten niet op de juiste plek. De mat ligt nu dus los, maar wel stabiel genoeg. Ik ga hem dus niet retour sturen.

Abdelhakim El Bouyadi 18-02-2022

Top top Top!!!! Verder heb ik er niks aan toe te voegen alles in orde netjes klantvriendelijk snelle levering je vind alles op de site wat nodig is 👍👍 filmpjes omhoog voor jullie

Oswald 17-02-2022

Shop prima, snelle reactie en overdracht naar pakketbezorger. Met deze pakketbezorger ging het niet naar wens, is na telefonisch contact wel teruggekomen om pakket alsnog af te leveren. Geleverde Varta accu was prima met precies de juiste afmetingen maar deze accu had dunne polen terwijl in de auto Citroen C-Zero dikke klemmen zaten. Dus moest er nog een accuklem adapter set gehaald worden om de accu te kunnen monteren. Verder is de elektrische kwaliteit van deze accu geweldig!

j.van.bruggen 17-02-2022

Bestel hier meer iets.
Correcte en snelle afhandeling
Ik beveel dit bedrijf bij anderen aan.
leuke website om iets te bekijken en te bestellen voor je auto.

Marian Habets 16-02-2022

Goeie en snelle service . Materialen waren op tijd binnen de de prijs was ook goed

Jan H 15-02-2022

Snelle en correcte levering, goed klantenserviceteam dat een defecte ring binnen 1 dag oploste.

m van Dun 15-02-2022

automattenset bestelt(4 matten dus) krijg ik er maar 1 mat toegezonden mat van bestuurdersstoel. telefoon gepakt. maar dan, je moet een foto gaan maken van je mat met verpakking dan deze foto op de computer zetten en doorsturen. alles leuk en aardig maar als je ouder bent en geen verstand van computers hebt, probeer dit maar eens uit te zoeken. Hulp in moeten roepen van buuren. daarna wel de 4 matten ontvangen. Wat een bulshit!!!!!!!!!!! Zij maken fouten en jij kunt je in alle bochten wringen. Ook zo onzinnig want al had ik er 4 ontvangen zou ik ook een foto hebben kunnen maken van 1 van de matten. Waar praten we over

Rene Maijntz 14-02-2022

Ruitenwissers besteld, door super systeem met kenteken geen risico op de verkeerde te bestellen. Geven zelfs pasgarantie. Vlug geleverd!

John 14-02-2022

Items zijn gemakkelijk te vinden op de site en bestellingen worden snel geleverd.

Joma 13-02-2022

Was ten eerste de goedkoopste en ten tweede zeer tevreden hoe snel het er was

Dylan 25-01-2022

Slechte service en schijt aan de klant helaas.
Beloftes worden telkens niet nagekomen en na 14 dagen nog steeds geen beweging in mijn order,boeit ze niks dat je dan jouw bestelling annuleerd,liever iets meer betalen dat je ook daadwerkelijk je bestelling krijgt.

Vertraging door personeelstekort! 22-01-2022

Bestelling op 15/1 gedaan.... leverdag 20/1. Alles ligt gewoon klaar in het magazijn. Zoals ze zelf zeggen hebben ze te weinig personeel in het magazijn om te versturen. Geef dat dan aan bij het bestellen. Dan kan ik zelf een keuze maken of ik zolang wil wachten.

Sander 20-01-2022

Snel opgestuurd en prima afhandeling van de zaken. Ook toen één onderdeel niet werkte stuurden zij meteen een nieuwe op ter vervanging. Super hoe winparts.nl dit afgehandeld heeft.

Wik 19-01-2022

Nu voor de 2e keer een bestelling gedaan, en weer mis. Tot nu 3 dagen later geleverd.
Al 3 dagen in de onzekerheid. Elke dag gebeld.
Ze verschuilen zich achter de drukte.
Ze kunnen niet zeggen wanneer het uitgeleverd word. Hebben het product al 2 dagen binnen maar kunnen niet zeggen wanneer verzonden word
Doen beloftes maar komen deze niet na

Jan Bos 12-01-2022

Prima en goed passend artikel voor het juiste model auto. Ook eerdere bestellingen keurig geleverd. Telefonisch prima hulp

Snelle levering en uitstekende service. 08-01-2022

ruim assortiement en redelijk snelle levering, afhankelijk van bezorgdiensten natuurlijk.

Kubilay 05-01-2022

Mooie website, alles makkelijk te vinden en duidelijk uitleg over de producten. Makkelijk bestellen en betalen. Eenvoudig pakket volgen met Track & Trace. Bestelling zelfde dag verzonden en volgende dag ontvangen zoals aangegeven.

Henkjan 04-01-2022

Ik bestel bij winparts vanwege bestellen op kenteken net zo makkelijk. Mq past eigenlijk altijd. Dus dat scheelt een hele hoop werk.
Levering is ook snel waar door ik eigenlijk altijd door kan. Dus met andere woorden gewoon top 👍🏻