Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

G. Selier 17-05-2023

Goede communicatie, snelle levering fietsdrager (3 uur te laat)
Goed telefonisch advies (paasing aamprofielen)

Jo 17-05-2023

Uitstekende webwinkel. De ruitenwisser die is geleverd was niet te monteren. Bleek toch ander type te moeten zijn. Na contact met klantenservice prima geholpen voor retourneren. En 3 dagen later de juiste ontvangen.
Kortom prima service en prijs kwaliteit verhouding. Top!!

D 17-05-2023

Veel vragen bleven onbeantwoord, klantenservice was niet behulpzaam. Ze hebben goede producten maar daar is het ook mee gezegd.

Michel 17-05-2023

Duidelijke website, concurrerende prijzen en een groot assortiment. Geen 10, want i.p.v. het bestelde Wynn's Injector +
Plus +Cleaner werd Wynn's Injector geleverd.

Mart 17-05-2023

Goede website, met ruime keuze uit diverse redelijk goedkope merken/producten.
Snelle levering. Product voldoet geheel aan de verwachtingen.

Jos Maas 16-05-2023

Duidelijk goed geholpen door magazijn medewerker die pakket ging samenstellen omdat ik te vroeg was om pakket op te halen

Booij 16-05-2023

Overzichtelijke website, handig met kenteken controle zodat je het goede product krijgt. Goede kwaliteit product en acceptabele prijs.

Arend 16-05-2023

Goede shop met goede service en als er wat niet goed besteld is doen ze niet moeilijk om het retour te sturen, dus absoluut aan te bevelen en goede prijs kwaliteit artikelen.

Marco 16-05-2023

Duidelijke website waar het eenvoudig is om het juiste part te vinden. Snelle levering van het correcte part voor een goede prijs.

Anita 16-05-2023

Prijs/ kwaliteit prima in orde
Makkelijk te bestellen
Geleverd volgens afspraak

Fritsder 15-05-2023

Altijd een goed assortiment en snel thuis gestuurd.
Prijs/ kwaliteit verhouding is prima!

Richard 15-05-2023

Lekker makkelijk gewoon ff kijken wat je nodig hebt
Kenteken invullen altijd de juiste spullen die passen op je auto

G.J.Hemmes 15-05-2023

altijd een goede en snelle levering en heb je een keer iets verkeerd besteld dan kun je gemakkelijk ruilen .

Peter de Wild 15-05-2023

Groot assortiment met goede prijsstelling. Rubber vliermatten voor onze Dacia. Precies op maat met ectra controle mbv kenteken. Snelle levering en goed verpakt. Prima ervaring!

Radj 15-05-2023

Optijd geleverd . En de juiste onderdeel voor mijn auto. Top ben heel blij met KIESKEURIG.

Shanna 14-05-2023

Overzichtelijke site en snelle levering. Helaas waren zowel de buitenste doos als de doos waar het daadwerkelijke product in zat beschadigd. Het product zelf (ruitenwisser) mankeerde gelukkig niks. Duidelijke uitleg en makkelijk te bevestigen.

Roy Vos 14-05-2023

Snelle levering. Ruilen ging ook supersnel en zonder kosten. Hoefde zelf het verkeerd bestelde niet te retourneren.

Ronald 14-05-2023

Duidelijke site, Goede prijs, snelle levering, top!
Alles zoals afgesproken

Harrie 14-05-2023

Snel juiste onderdeel kunnen vinden en ook bestelling, zoals beloofd, de volgende dag geleverd.
Een klein ruitenwissertje in een mega grote doos te leveren vindt ik wel wat overdreven .

Chris 14-05-2023

Al jaren onderhoud ik mijn auto met onderdelen van Winparts. Kwaliteit en service zijn uitstekend.
En ze hebben een ruime keuze.
Ook de klantenservice is uitstekend. Heb jij een probleem dan denken ze met je mee voor een passende oplossing.

Timo 13-05-2023

Zeer goede ervaring met winparts. Helaas had er vloeistof gelekt. Even een foto toegestuurd en zonder zeuren heeft de klantenservice een nieuwe ze ding geregeld. Helaas bleek dit de verkeerde fles te zijn. Kan gebeuren, want hij lijkt erg op het artikel wat ik had besteld. Wederom een nieuwe zending. Deze is prima aangekomen.
Zeer snelle service en lossen problemen op zoals het hoort. Fouten maken is menselijk! De oplossing is zoals het hoort. Dikke 10!

Jabo 12-05-2023

Prijs was goed onderdeel in voorraad goed verpakt alleen het verzenden was niet zoals bij vele de volgende dag thuis.

mat 12-05-2023

omdat ik winparts altijd opzoek als ik iets wil weten!
goede prijs ,snelle afhandeling!
super bedankt,
groetjes mat!!!!!!

Joris Ede 12-05-2023

Zoals altijd kun je op een eenvoudige manier de gewenste artikelen vinden op de site en het bestellen is een fluitje van een cent.
En ook deze keer zeer snel geleverd namelijk binnen 1 dag , dit is wat mij betreft niet noodzakelijk in dit geval maar misschien een volgende keer wel.

Coen 12-05-2023

Netjes en snel geholpen toen ik het verkeerde model dakdrager had besteld. Geen gedoe met annuleren, bedrag terugstorten oid, maar direct geregeld.