Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Thom 03-08-2021

Helaas geen 24u bezorging. Mijn pakket kwam pas na 3 dagen aan. Bezorgkosten hebben we wel teruggekregen.

BertjeConti 03-08-2021

Na vele auto onderdelen webshops te hebben geprobeerd is Winparts de webshop waar ik toch bijna altijd op terug komt, plezierige webshop zonder iritante pop-ups, en ruime keuze in de onderdelen die ik nodig heb.
Ook fijn is de pas garantie.
Altijd snelle en accurate levering.

Prima webshop dus.

Wat ik nog mis is een wenslijst mogelijkheid en wegfilteren van artikelen die niet voorradig zijn.

Kevin 03-08-2021

Heb een accu besteld volgende dag was de accu keurig netjes thuis bezorgd. En altijd goede kwaliteit bij Winparts top bedrijf, bestel alle auto onderdelen bij Winparts

F H Bakken 02-08-2021

Het is makkelijk zoeken naar aanleiding van je kenteken. De prijzen vind ik niet duur, en je krijgt garantie.

A.Kant 02-08-2021

Kwam op deze site terecht omdat ik motor olie nodig had,ik ben nog al kieskeurig wat olie betreft.het fijne van deze site is dat er ruim voldoende te kiezen is.en de prijzen acceptabel. Tevens het bestelgemak en de bezorging zijn dik in orde. Zeker aan te raden.

John Coenen 02-08-2021

Sneller dan afgesproken en goede informatie over de levering. Product was natuurlijk ook “as promised “!

H.Dorgelo Enschede 02-08-2021

Het is uit een woord een super webshop goede service en hele snelle levering !!!!!

Willy 02-08-2021

De onderdellen die ik heb besteld voor mijn opel corsa c 1.0 zijn goed aan gekomen en snel geleverd en zijn ook nog eens de goeie onderdellen voor mijn auto is niet altijd zo bij andere online aan bieders een schapo voor winpars mvg handige willy

nwam 02-08-2021

Het was weer een snelle complete levering en ook prijstechnisch oké
De kortingscode is ook leuk en kan ik voor de volgende bestelling gebruiken .

Oz 01-08-2021

Het model kofferbakmat was voor de auto heel eenvoudig te vinden op de site en daardoor was het bestellen een fluitje van een cent. Snelle levering en een goed product.

Anita 01-08-2021

Duidelijke website en hele snelle bezorging! Alles verliep naar wens
Volgende keer kopen we weer hier.

Rutger 01-08-2021

Cijfer 1 niet naar winparts maar naar DHL. Pakket is geleverd terwijl ik niet thuis was. Pakket dan ook niet ontvangen. Klacht neergelegd bij DHL. Erg slecht van DHL. Geen idee hoe dit wordt opgelost. Misschien kunnen jullie helpen .

Bij voorbaat dank

Rebrovivan 01-08-2021

Snelle verzending en een goede
kwaliteit ruitenwissers ontvangen. Zeer tevreden.

Arjan 01-08-2021

Correcte verzending, goede prijs kwaliteit. Spullen voldoen aan verwachting

Hpdevries_1969 30-07-2021

Was handig geweest om bij de Bosh Aerotwin ruitenwissers aan te geven dat ze niet passen op auto's met u haak ruitenwissers.

Nu heb ik er niets aan en heb maar wwer Action ruitenwissers gemonteerd.

F. 29-07-2021

Ik vind winparts een hele goeie auto onderdelen winkel/site ruime keuzes en goede klantenservice en goede kwaliteit. Hele goede service met het bezorgen en het pakket vlot opgestuurd ik ben zeer tevreden.

Ton 29-07-2021

Olie besteld , filters en interieurfilters. Helaas lekte 1 flacon. Winparts gebeld en meteen opgelost. Informeerden naar de conditie van het interieurfilter dat deze maar niet verontreinigd zou zijn. Mocht hij toch gaan ruiken dan moest ik dit melden. De lekkende olieflacon is direct vervangen. Helemaal tot tevredenheid.

Jesse 29-07-2021

Producten ok.
Prijs van producten ok.
Prijs van verzending slaat natuurlijk nergens op.

Harrie 29-07-2021

onderdelen waren makelijk te vinden op kenteken en levering was ook vrij snel het was goed verpakt en goed bezorgt door DHL

Chris 29-07-2021

Goede shop kwa leveren maar heb een aardige klote spiegel voor in me auto, lijkt net een fopspiegel die bol staat. Erg lekker tijdens het rijden!! NOT

martijn 29-07-2021

de shop is goed en overzichtelijk ,
via kenteken zijn de juiste onderdelen makkelijk te vinden
levering was snel , het spiegel onderdeel paste perfect ,

al met al tevreden met levering en onderdeel

Allemotoronderdelen.nl 29-07-2021

Altijd perfecte klantenservice en oplossingen geboden, zowel bij aanschaf als bij retouren!

Altymac 29-07-2021

Kon moeiteloos m’n verkeerd bestelde artikel retourneren en 2 dagen later m’n geld weer op de rekening 👌🏼

John 29-07-2021

Gewoon top service en vooral snel niks op aan te merken zelfs zeurpieten zullen het moeilijk krijgen

Gerrit 29-07-2021

Duidelijk website, goede producten, veel keuze, scherpe prijzen en snelle levering.
Kan er niet meer van maken en zal er zeker volgende keer weer bestellen.