Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Rolf 18-08-2023

Ze leveren op tijd en geven daarnaast ook nog advies, eigenlijk doen ze wat jij wilt. Zonder kabaal zonder gezeik, gewoon doen, lekker toch. Prijzen zijn redelijk tot aantrekkelijk, tel daar de omruilservice bij op en je hebt er een vast klant bij. Laten we hiervan genieten.

Kees Aarsen 17-08-2023

Goede website, snel levering, en juiste artikel, betaalbaar artikelen, bij twijfel even bellen tot mogelijkheid, top bedrijf.

Stefan 17-08-2023

gebruiksgemak van de website en het bestellen, groot aanbod en de prijs.
Snelle levertijd is ook erg prettig

RL 16-08-2023

Snel en goed geleverd, meerdere merken keuze en de prijs is goed . Prima bedrijf .

Piet Ripzaad 16-08-2023

Ik ben tevreden met de bestelde onderdelen alles paste precies puntje van aandacht het bestelde pakket kwam in twee verschillende dozen aan maar niet op hetzelfde adres geleverd en het eene pakket kwam s morgens op een afhaalpunt en het tweede deel kwam in de middag bij mij thuis aan terwijl we niet thuis waren dus het is wel handig om de pakketten aan elkaar vast te maken maar ben toch tevreden met de aankoop gr Piet

Herben Henk 16-08-2023

Heb in het verleden vaker een bestelling gedaan bij deze webwinkel ,moet zeggen ben zeer tevreden met de service en vooral de scherpe prijzen ,zou er de volgende keer weer bestellen

Evl 16-08-2023

Duidelijke omschrijving prijstechnisch erg goed en dat met extra rijwiel goot om je fiets makkelijker op de fietsendrager te plaatsen.
Ook de bezorging zeer goed op de hoogte gehouden dus een topper.
Vooral zo doorgaan.

Herllander Francos 15-08-2023

Nog steeds niks ontvangen, besteld meer dan een week, niemand verteld mij wanneer ik mij bestelling krijg, niet per email ook niet telefonisch.

Els de Jong 15-08-2023

Onderdelen makkelijk te vinden op deze site,Snel geleverd zoals was beloofd,netjes verpakt en te volgen via track and trace

Eugène Martina 15-08-2023

Top service.echt menselijke.
Eerlijk bedrijf.
Was geholpen vandaag door een heel Lieve meisje.
Top service.

Ron. 15-08-2023

Goede site. Kan makkelijk vinden wat je zoekt.goed vergelijken. Snelle levering. Zeer tevreden.

Niels v H 15-08-2023

Vaker spullen besteld voor de auto. Handig om via je kenteken de juiste spullen te selecteren. Laatst een trekhaak set gekocht. Zeer tevreden over.

hein steffen 15-08-2023

service van winparts i s pervekt,alleen heb ik 2x drukschakelaar voor de airco besteld met PASGARANTIE wat niet zo is
heb de erste bestelling retour gestuurd de tweede bestelling past ook niet deze kan ik niet retouneren om dat ik deze bij montage beschadigt heb dus begrijbt niet helema de PASGARANTIE

Ronald 15-08-2023

Vorige week een kofferbakmat besteld, Geen rubber maar op TPU basis, pasvorm ok ,prima.
Ook rubber vloermatten besteld, duidelijk genoemd in de omschrijving, rubber.
Maar ook dit is gewoon TPU net als de kofferbakmat.
Mail gestuurd met de vraag of dit klopt, geen reactie gehad.

"nieuwe vloerbedekking" 15-08-2023

Gemak, niks geen gedoe via een officiële auto dealer. Goed advies over de automatten voor mijn Ford C-Max. Vlotte afhandeling van de bestelling bij WINPARTS.

Doeterniettoe 14-08-2023

Slechte shop na bestelling van artikel op kenteken van de auto wordt nog het verkeerde artikel geleverd wat niet past.
Geen aanrader.

Ad 14-08-2023

Site ziet er prima uit, levering verliep prima het enige wat ik mis is de gebruiksaanwijzing van de gasveer die ik gekocht heb, zodat ik hem nog niet heb kunnen monteren.

Ad 14-08-2023

Richard 14-08-2023

Prima site, producten makkelijk te vinden en een snelle, correcte levering.

willem 14-08-2023

alles goed te vinden en snelle levering producten een prima passing goed voorgelicht

Wim 14-08-2023

Makkelijk op kenteken besteld en correct geleverd.
Aansluiting was anders maar de hulp uitstekend.
Uiteindelijk dus prima.

Mirella 14-08-2023

Ik had iets besteld wat niet paste , na contact werd het meteen opgelost zowel het niet passende retour en een nieuwe gestuurd echt super service !!!

Hans 13-08-2023

om te beginnen een uitstekende snelle levering en binnen 24 uur op de mat.
Ook een heel goede prijs kwaliteit verhouding.
mijn mening ? kan niet beter

Ischa H 13-08-2023

Als oud automan weet je waar je bestellen moet. Winparts voldoet volledig aan de verwachtingen, qua bestelling, qua communicatie en qua levering. Binnen een dag was het onderdeel binnen. Chapeau
Ik ben niet zo van het aanbevelen maar hoop dat deze review genoeg zegt.

John 13-08-2023

Goede omschrijving van het product
En een snelle en goede levering
Hou dit vast er zijn er zoveel die alles beloven
En niks nakomen
En jullie hebben koerier gelukkig
Nooit gaan wisselen