Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Joop 19-07-2023

Makkelijke bestelling en snel geleverd. Alleen onnodig grote verpakking, had gewoon door de brievenbus gekunt

Erik 19-07-2023

Ik had de verkeerde ruitenwissers besteld bij Winparts, vervolgens ging het kostenloos omruilen voor de juiste heel makkelijk. Fijn bedrijf dat duidelijk communiceert en met een vriendelijke klantenservice.

Roland 19-07-2023

Zeer goede service. Hele snelle levering en via de ap goede informatie gekregen.

M Rotman 18-07-2023

De keuze was snel gemaakt voor mijn toyota aygo.
2 remschijven incl remblokken een luchtfilter een oliefilter en interieurfilter voor €75 euro incl verzenden en dat met 1 dag in huis . Ik dacht het zal wel proberen is de moeite waard en ja dat was het zeker. Kortom een aanrader voor mij en ieder ander om daar nog meer te bestellen.

Hessel 18-07-2023

Veel producten met snelle levering, alleen de verzendkosten vind ik wat aan de hoge kant.

peet36 18-07-2023

Super makkelijk de juiste maat en design zoeken,met duidelijke en voordelige prijzen.
Ben ontzettend blij met me nieuwe wieldoppen.
Makkelijke betaling en Supersnelle verzending.
Goed en netjes verpakt.
Absolute aanrader voor iedereen.

Jaap 18-07-2023

Nou ik ben niet blij ,omdat ik vorige week gebeld heb met winparts,dat mijn pakket niet bezorgd is.
Eerst gesproken met dhl maar die gaf aan dat jullie zelf onderzoek willen doen ,dus met winparts gebeld,die mevrouw heeft de gegevens opgenomen.
Nu nog steeds niets gehoord van winparts,vind ik niet netjes van jullie.
Dus nee ik ben niet blij met winparts.

Marga 18-07-2023

Een ontzettend goede service, ik twijfelde over mijn bestelling en kon hun daarover appen.
Werd meteen geholpen. Ik had per ongeluk een dubbele bestelling gedaan.
Werd meteen geannuleerd en het bedrag terug gestort.
Heel erg goed.

Gaatuniksaan 18-07-2023

Prima, redelijk snel bezorgd enige waar ik een beetje ontevreden over ben is dat ze 5% korting hadden belooft bij aanmelding en die heb ik niet gehad.

Wout Kramer 18-07-2023

Via de site een interieurfilter besteld voor mijn auto.
Via het kenteken kon ik het juiste filter bestellen.
Super handig.

Jvsr 18-07-2023

Een prima shop en het artikel snel geleverd maar helaas het artikel was defect. Contact gezocht en het artikel is weer keurig netjes opgehaald door de vervoerder, nu even wachten tot ik het nieuwe artikel ontvangen heb .

Ben B 18-07-2023

Ik heb onderdelen besteld op 26 juni,4 juli is het bij jullie retour gekomen omdat DHL in gebreke is gebleven,gisteren gebeld en de onderdelen zouden vandaag verstuurd worden wat dus ook weer een leugen blijkt te zijn,mocht ik dinsdag 11 juli geen onderdelen hebben ontvangen of mijn geld terug op mijn rekening dat schakel ik mijn rechtbijstand verzekering in,ben helemaal klaar met winparts!!

Inmiddels een week verder en nog geen terug betaling ontvangen,rechtsbijstand is ingeschakeld!

Edward 18-07-2023

De automatten die ik besteld had waren niet wat ik had verwacht , rma aangevraagd en het kon retour.Dus alles netjes afgehandeld.

CeWo 18-07-2023

Overzichtelijk webshop, prima prijs/ kwaliteitsverhouding, snelle levering, goed advies

Robert 18-07-2023

Verkeerde remblokken ontvangen. Prima opgelost en snel. Volgende keer opnieuw gewoon bij Winparts bestellen.

WINPARTS 18-07-2023

zeer compleet programma wat duidelijk is en zij hadden dat wat ik zocht voor mijn auto SKODA Octavia 2012

Joost van Turenhout 18-07-2023

Onderdelen snel geleverd gekregen.
Remblokken waren de juiste type.
Helaas de remschijven waren te klein dus kan daar niets mee doen.
Zou ik deze kunnen retourneren ?

EM PARTNERS 17-07-2023

Mooi professioneel aanbod, correcte prijzen, snel besteld & keurig geleverd!

W. Smulders 17-07-2023

Snelle levering,
Zeer eenvoudig om via de nummerplaat van de auto het goede onderdeel te bestellen.

EvD 17-07-2023

Gewoon nuchtere zaak, bestellen en leveren.
Duurt het 1 dag langer, krijg je mailtje.
Beste zaak voor auto parts!

Top shop 17-07-2023

Overzichtelijke website met alle benodigde informatie zonder dat ‘te druk’ oogt. Netjes op tijd geleverd, en goede prijs voor het product dat nodig heb. Shop straalt ook in alles klantvriendelijkheid en vertrouwen uit. Ga zo door

nick 17-07-2023

Prima service.
Alleen jammer dat DHL er een potje van maakte,
En het zo dagen geduurd heeft, voor ik mijn bestelling ontving.
Het ontvangen product is Top.

Joop 17-07-2023

Na het invullen van mijn kenteken heb ik snel mijn onderdeel gevonden. Verder zeer tevreden over de prijs en snelle levering. Helemaal top.

Fouad 16-07-2023

Via de website een dakkoffer tassen set besteld en us snel geleverd. De kwaliteit viel zwaar regen en deze retour aangemeld. In tegenstelling tot wat op de website staat zijn de retour kosten voor de consument. Teleurstellend aangezien er met grote letters op de website vermeld staat dat retourneren gratis is. Bij navraag blijkt, dat dit alleen voor automaterialen geldt. Voor mij geen winparts meer.

Vince 16-07-2023

Duidelijke handleiding, product zoals omschreven en had het binnen een uurtje gemonteerd.