Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

TWE 23-08-2022

Website is zeer gebruikersvriendelijk, goede foto's en beschrijvingen van het product. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vlotte bezorging. Komt afspraken na. Vlot proces van bestellen, betalen tot en met leveren. Heel belangrijk: er is een mogelijkheid om het pakketje bij een sorteerpunt af te halen!

Marcel 23-08-2022

Goede en snelle levering en er wordt meegekeken en gedacht met de bestelling zodat het allemaal goed gaat.

Megens 22-08-2022

Betrouwbare informatie over de aangeboden producten en een ruime keuze tussen verschillende fabrikanten en prijzen.

Nico 19-08-2022

Levering de volgende dag perfect gedaan. Volgende keer bestel ik weer als ik wat nodig heb.

joost 17-08-2022

de juiste spulle en snelle levering
zeer uitgebrijden site veel keuze
en genoeg keuze uit betaal opties fijne winkel

Michael van Weert 17-08-2022

Duidelijke website, eenvoudig registratieproces.
Goede producten, nette prijzen, zeer goed verpakt en supersnel geleverd, absolute aanrader!
Bij registratie was sprake van een kortingscode die in de mail (nieuwsbrief?) zou komen, die is nooit ontvangen.
Maar dat mag de auto-was-pret niet drukken!

Dennis 17-08-2022

Goed bedrijf en kwaliteit onderdelen die altijd snel geleverd worden. Zeer tevreden.

frank 15-08-2022

Duidelijke website, aantrekkelijke prijzen en vlotte levering. Levert wat besteld is.

Sjef 15-08-2022

Mooie en duidelijke overzicht van beschikbare onderdelen voor jouw merk en type auto. Ik bestel al een paar jaar. Nagenoeg alles te krijgen in een bestelling. Leveringen passen altijd gaat eigenlijk nooit mis.

Cecil Duffree 15-08-2022

Ik zocht een bepaald product en kwam op jullie site . Hier heb ik gevonden wat ik zich goed en overzichtelijk. Dat gaf mij de doorslag om het product te kopen en ben zeer tevreden

Jaap Jan 15-08-2022

Op zich al een voordeel dat je automatten niet per set hoeft aan te schaffen. Bovendien werd deze snel uitgeleverd. Prima product ook.

Joseph Forry 15-08-2022

Scherp prijs, snel levering en groot assortiment. Prima service met de alle ad vice dat je nodig hebt.

Jurrit 14-08-2022

Haal hier vaker onderdelen omdat ze niet duur zijn
Echter werkt het systeem niet 100%
Ondanks kenteken krijg toch regelmatig de verkeerde onderdeel ,die volgens de shop wel zou moeten passen

Virgenie 14-08-2022

Zeer netjes behandeld.
Automatten besteld, en 2/3 dagen daarna kosteloos en keurig bezorgd.
Prima prijs.

Ronald 12-08-2022

Eerste bestelling was niet geheel zoals verwacht. Retour gestuurd, snel verwerkt en netjes gecrediteerd. Nieuwe bestelling gedaan, weer snel voor levering aangeboden.
Product voldeed aan de verwachtingen.

Andries. 12-08-2022

Snelle levering van motorolie en filter.
Nieuwe olie en filter, inmiddels geplaatst.
Ben dik tevreden met resultaat.
Winparts bedankt voor goede service.

Winparts.nl 12-08-2022

De site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Verders worden de bestellingen snel en keurig afgeleverd .
Zelfs retour en creditering van een product op de juiste wijze snel afgehandeld. Ben zeer tevreden !!

Dennis Polman 12-08-2022

Winparts had voor mij wederom de goede deursloten voor een Land Rover, voor beide voordeuren, deze makkelijk kunnen bestellen en betalen. Artikelen voor een zeer voordelige prijs de volgende dag ontvangen!

Zeker tot een volgende keer.

Rob Smit 11-08-2022

Uitstekende kwaliteit, perfect geleverd en op tijd. Monteren ging snel geen probleem mee.

Kaleman 11-08-2022

Zeer goede service, en ze denken mee of het onderdeel wel correct is voor je auto ( passend).
Ga zo door ,dan maak jullie een hoop mensen blij .
En natuurlijk de prijs voor het onderdeel was zeer gunstig. Top

Joris1972 11-08-2022

Snel en de goedkoopste voor het product dat ik nodig had.
Koplamen besteld en de volgende dag al in huis.
Goedkoper dan welke andere internet verkoper dan ook.

Berend 09-08-2022

Aantal keer deze webshop gebruikt. Leveren altijd razendsnel, goed verpakt, breed aanbod en compleet. Erg blij mee.

Theo 09-08-2022

Fijne webshop makkelijk te bestellen en heel vlot geleverd Toppie.
Product is prima.

Etienne 09-08-2022

Prima prijs kwaliteit en snel verzonden. Het onderdeel was snel te vinden en was passend voor mijn auto, goed verpakt!

Ben Piepel 08-08-2022

Goede service, helaas de beloofde “Op werkdagen voor 21:00u besteld, morgen in huis” op een dag na niet gehaald, maar gelukkig gingen we pas de dag daarna op vakantie, dus het dakkoffer was voor ons op tijd geleverd.