Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Hubert 02-08-2023

En zeer tevreden met de snelle afhandeling van het bestelde , en het sortiment is zeer groot en de prijzen kloppen

Rob 02-08-2023

Zoals altijd goed. Onderdelen zijn goed, zitten al in de auto. Informatie over levering en leverings datum was ook goed. Al jaren de betrouwbaarste leverancier voor mij.

Marc Van Draanen 02-08-2023

Een goede en mooie shop om te winkelen op kenteken, en is snel gevonden wat je zoekt na bestellen óók snel geleverd kortom een goede site voor elk wat wils

Hubert 02-08-2023

Snelle service en prijs contact. Onderdeel paste aanvankelijk niet maar is snel en vakkundig door het juiste onderdeel vervangen.

A. Ghaddari 01-08-2023

Dit is niet de eerste keer dat ik iets bestel bij winparts en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Ik ben zeer tevreden over jou service, de bestelling is op tijd aangekomen en alle producten zijn goed ontvangen. De prijzen zijn concurrerend. Ik raad deze website aan iedereen aan.

jandykstra 01-08-2023

Winparts is snel met leveren en ik krijg altijd het juiste artikel. Gewoon alles goed in orde.

Marcel 01-08-2023

Al vaker spullen besteld kenteken invullen en het is zo geregeld wat je zoekt duidelijke site gewoon goed

Wiel Peeters over De notenshop. 01-08-2023

De shop is wat nootjes betreft heel uitgebreid en ook wat de hoeveelheden betreft, de nootjes waren geweldig van smaak en ook goed gebrand met openmaken kon je het al ruiken, ook waren ze lekker vast en niet taai. al met al een geweldig product.dank Je wel.

M.Verbeek 01-08-2023

D.m.v. het invullen van mijn kenteken direct een duidelijk overzicht gekregen voor de door mij te bestellen ruitenwissers.
Het was daarna gemakkelijk om de juiste keuze te maken en aangezien deze ruitenwissers op voorraad waren, was er ook een snelle levering.

Danny 01-08-2023

De eerste keer bij bestelling pakket kwijt helaas. Heeft lang geduurd met een oplossing bijna 3 weken uiteindelijk toch netjes opgelost en opnieuw het pakket verzonden en ontvangen

HvE-Epe.nl 31-07-2023

snelle levering van windkapjes ... met grote regelmaat ... dus vandaar Winparts

Freek 31-07-2023

Snelle verwerking en verzending. Verpakking was kapot. Onduidelijk of dat door leverancier of door pakketdienst veroorzaakt was.

Lijstenmakertje 31-07-2023

Ik heb 5 auto’s, een MG, een Lada, een vroege VW Polo coupe, een Golf V en een Mini. Als dagelijks vervoer een MB E klasse.
Het meeste onderhoud doe ik zelf, bestel bij diverse leveranciers zowel in Nederland als in Duitsland. Ook lokale handelaren geef ik een kans, echter Winparts wint bijna altijd! Zeer goede website, de juiste prijs, op voorraad en dus snel geleverd. En als er wat fout gaat word het opgelost.

Zeer tevreden over hun prestaties

Bouwe 31-07-2023

Snelle service, accurate levering. Niets op aan te merken. Winparts doet wat het belooft.

Wiswaswiper 31-07-2023

Keurig thuis afgeleverd, makkelijk te monteren, de ruitenwissers hebben een o op prima prijs/kwaliteit verhouding, dus voorlopig zit ik goed 👍🏽

Guus 31-07-2023

Carterpan besteld voor een BMW E36 318i, bouwjaar 1996. Helaas zijn er twee verschillende typen carterpan. 1 tot de 9e maand 1995 en 1 vanaf de 9e maand 1995. Voor de laatste heb je een rubberen inleg pakking nodig. Helaas staat dat niet duidelijk vermeld op de site.
Uiteindelijk bij een andere leverancier een passende pakking besteld.

Titus Wiltjer 31-07-2023

Duidelijke beschrijving van het product.
Veel keuze.
Snelle levering en redelijke prijzen
Prima shop.

D 31-07-2023

Na een misse levering heeft winparts toch er alles aangedaan om het pakket toch nog bij mij te krijgen.

Vlotte communicatie en service!

Frans Soetens 31-07-2023

Ik heb al verschillende onderdelen besteld bij Wiinparts , voor mij is het een topper.
De site is zeer goed en duidelijk , wat ik tot nu toe dan ook de beste is voor Auto onderdelen.

Mvgr. Frans

Frans Soetens 31-07-2023

Mvgr. Frans

John Hurkx 31-07-2023

Ik heb een volledige set sunshades voor een Volvo V70 besteld, na ontvangst vond ik 1 scherm niet netjes de stof zat niet strak.
Gemeld, retour label ontvangen, de hele set moest retour. Na 1 week wachten kreeg ik een pakket met wat ik hoopte een nieuwe set. Ik heb geen mails over de retourzending ontvangen. Toen ik het pakket opende bleek mij eigen set weer retour te zijn verzonden. Opnieuw foto gemaakt van het niet zo strakke scherm en weer op de mail gezet. Helaas nu na 2 weken geen enkele reactie. Ik heb het helaas voor lief moeten nemen en rijdt nu met de set rond.
Officiele reactie van Winparts.nl 04-08-2023

Bedankt voor uw review!

Wij vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring bij ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. Helaas is het bij onze klantenservice erg druk, waardoor onze reactietijden soms langer zijn dan u wellicht van ons gewend bent.

Ik zie dat mijn collega op 15 juli nog een e-mail heeft gestuurd als reactie op uw foto. Helaas hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen. Ik begrijp uit uw review dat u deze zonneschermen toch in gebruik heeft genomen. Graag kijk ik alsnog met u mee naar de situatie. Ik heb u hiervoor een e-mail toegestuurd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groeten,
Kimberly
Winparts.nl

Helemaal tevreden 31-07-2023

Overzichtelijke webshop en de scherpe prijzen van kwalitatief goede producten.
Daarnaast snelle levering. Kleine tip : De verpakking (doos)had de helft kleiner gekund.

Ray moorrees 30-07-2023

Website is duidelijk, levering is correct.
Bij de levering van motor olie en versnellingsbak olie bleek dat er 1 liter noet was geleverd , na een telefoontje werd het litertje versnellingsbak olie direct na geleverd. Perfect.
De prijzen zijn ook redelijk.

Joep 30-07-2023

Had 4 bougies besteld, buiten dat de doosjes helemaal kapot waren en ze door het hele pakket geslingerd waren, kreeg ik ook te horen van de monteur die ze heeft gemonteerd dat ze al eens eerder in een auto gemonteerd geweest zijn, ook hebben we er 1tje moeten reparen omdat deze krom was, al met al niet goed.

Koen 30-07-2023

Op tijd, het juiste product geleverd, prima! Het zou alleen mooi zijn als er een optie was bestellingen nog aan te passen. Had nog iets nodig, maar kon bestelling niet meer aanpassen terwijl de leverdatum nog 2 dagen op zich liet wachten, dus 2x transportkosten betaald.