Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

pissed off customer 07-02-2023

Men geeft een pas garantie maar dat is een wassen neus. De ruitenwissers werden geleverd en pasten niet. En dan begint de ellende..... terug sturen. Pas wanneer het retourpakket is ontvangen dan pas worden nieuwe ruitenwissers opgestuurd. Ooowwww de nieuwe ruitenwissers zegt de callcentre medewerker (niet de vriendelijkste en kan of wil niet out of the box denken) eerst geld bij betalen dan het retourpakket binnen dan sturen wij pas af.

Heel simpel geef dan geen pas garantie af. Ik moet de halve stad door om het retourpakket bij een pick up point af te leveren..... Nooit weer bij deze klup..... Oja het is slechts een dropshipper. Heeft in iedergeval de ruitenwissers niet zelf op voorraad liggen. Dus websitetje winst eroverheen en hopen dat alles goed gaat. Nee Verliesparts.nl is een betere naam

Goedendag,

Dank u wel voor uw review.

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Mocht een product toch niet passen, dan kan het product kosteloos omgeruild worden voor een ander product.
Wanneer u er voor kiest om het product te retourneren is dit uiteraard ook mogelijk.
Mocht u in het vervolg vragen hebben over een bepaald onderdeel kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

WS 07-02-2023

Levering was compleet en snel geleverd. Echter op het antwoord over een vraag nadat ik de producten had ontvangen wacht ik nog steeds!!
Erg matig dus!

Marc 07-02-2023

Prima product, soepele en snelle afhandeling; goed verpakt; laat niets te wensen over.

Folkert 07-02-2023

Altijd fijn om bij Winparts te bestellen. Snelle levering en op basis van kenteken past het onderdeel bij mij altijd

D. Beest 07-02-2023

Ik ben al jaren klant van Winparts, de prijzen zijn eerlijk, de producten zijn goed en de leveringen zijn snel.
Een bedrijf leer je kennen als er iets niet voldoet aan je verwachting. Het is twee keer gebeurd, maar ook bij mij komt het voor dat een product niet goed past, of er iets verkeerd is gegaan met de bestelling. Dan maak je er melding van en krijg je snel / keurig een alternatief toegestuurd. Alles gaat in goed overleg en er wordt geluisterd naar je als klant (het blijft tenslotte mensenwerk). Kortom, blijf deze koers varen en behoud de goede klantenservice.

Nico 06-02-2023

Zeer snelle levering. Alles compleet. Website is duidelijk en geeft goed aan welke onderdelen de juiste zijn.

Nivedita Bading 06-02-2023

Ben heel enthousiast over dit bedrijf. Grote keuze, goede prijzen, supersnelle levering . Ook ruilen ging geweldig.

VL 06-02-2023

Het geleverde 1447373 Interieurfilter is kleiner dan op de site staat en past niet goed in de Kia waarvoor ik hem besteld heb. 2x gereclameerd bij Winparts maar geen reactie gekregen.

Goedendag,

Dank u wel voor uw review.
Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Ik kan daarom ook niet achterhalen wat er mogelijk mis is gegaan.
Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

Nico 06-02-2023

Geweldig dat je kunt zoeken op kenteken. Zo duidelijk gefilterd welke onderdelen op mijn auto passen. Ook zeer veel nuttige info waar je allemaal op kunt letten. In de ochtend besteld en in de middag al een bericht dat het klaar lag. Voor afhaal zijn ze tot 21:00 uur open, dus kon ''s avonds de onderdelen al ophalen. Top service!

Bert 06-02-2023

Goede prijs kwaliteitsverhouding.Goede productinformatie, en goede zoekfunctie.Met kentekeninvoer de juiste onderdelen met alternatieven.

Kees van den Heuvel 06-02-2023

Gemakkelijk bestellen duidelijke foto’s en product omschrijving goede pasvorm wat beloofd is dat is het ook
Ik had pasklare automaten van rubber besteld

M.dudink 06-02-2023

Ik wou een losse mat voor de bestuurdersplaats kopen maar toen ik op advies van jullie mijn kenteken invulde kon ik voor dat bouwjaar alleen maar een complete set kopen. Vooruit dan maar. Helaas past hij helemaal niet goed dus ik voel me een beetje genaaid.

Goedendag Marleen,

Dank u wel voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft met onze webshop,
onze excuses voor het ongemak.
Ons assortiment wordt uitgebreid zodat wij de losse matten veel meer merken en modellen kunnen aanbieden. Mocht u nog vragen hebben over ons actuele assortiment kunt u contact met ons opnemen.

Jurgen 06-02-2023

Snelle levering en goede service. Het eerste artikel was helaas beschadigd ( door andere partij) en dat hebben ze snel opgelost. Het nieuwe artikel was al binnen voordat ik het oude retour had gestuurd! Dank!!

JasperH 06-02-2023

Duidelijke productinformatie en snelle levering. Omdat ik een vraag had heb ik via de webchat met een medewerker gesproken, en had ik direct duidelijkheid over het product en levertijden. Kwaliteit van de producten is goed, er is veel keuze en het bestelproces is gemakkelijk. Ik koop hier volgende keer weer mijn benodigdheden voor de auto.

Guus 06-02-2023

Snelle levering, ondanks dat er een ruitenwisser ontbrak en een die niet paste werd dit snel en zonder extra kosten opgelost. Top.

Jannie 06-02-2023

Ik laat weten zeer teleur gesteld te zijn met mijn aankoop.
Bij de bestelling wordt er gesproken van universele artikelen.
Dit is onjuist. Met heel veel pijn, moeite en gebruik makend van kracht
de wieldoppen kunnen bevestigen. Zelfs bij het bevestigen zijn enkele
aansluitingen stuk gegaan. Moet dit helaas zien als een miskoop.

Goedendag Jannie,

Dank u wel voor uw review.
Universele artikelen zijn niet voor een specifieke auto gemaakt, en moeten naar eigen inzicht worden gemonteerd. Dit wil niet zeggen dat ze op alle auto's passen.

Wanneer u hulp nodig heeft met uw bestelling kunt u gerust contact met ons opnemen.

Leo 06-02-2023

Levering was erg snel en het product past perfect omdat er op kenteken gezocht kan worden.

Jack 05-02-2023

Makkelijk onderdelen/materialen opzoeken via kenteken
Er was voor deze auto nog geen onderhoudspakket verkrijgbaar maar dit was eenvoudig zelf op te zoeken
Spullen snel geleverd

Bliekie 05-02-2023

Snelle afhandeling en duidelijke communicatie vanuit Winparts.nl. Website is duidelijk, evenals de kosten voor het product en de verzending (was gratis!)

Frank 05-02-2023

Keurig geregeld, snel ontvangen. De enige opmerking is dat de doos die gebruikt is voor het versturen van een paar ruitenwissers en een accudruppelaar wel erg groot was….Dat kan best efficiënter en minder belastend voor het milieu.

Frans v. K. 05-02-2023

Goede service, snelle levering, en de "pasgarantie" is zeker een aanrader!
Winparts is daarbij zeker niet kinderachtig of nalatig bij de oplossing.

Kevin 05-02-2023

Het onderdeel was naar behoren maar de communicatie en informatie op de website klopt niet. Dit is al jaren het geval bij Winparts.

Goedendag Kevin,

Erwin Hut 04-02-2023

Ik heb besteld bij winparts omdat er veel keuze was, dat het op voorraad was (ook een bevestiging krijgt) en dat als je voor 21:00 besteld. Dat het de volgende dag geleverd werd.

Nu gebeurd het volgende.
Ik bestel om 7:00, artikel is op voorraad.
Er komt een leverbevestiging.
Maar op de dag van leveren krijg ik een mail dat het niet is gelukt.

Dan baal ik wel even!!!!

Doe wat je beloofd, en anders moet je de beloftes van je site halen.

Leer hiervan

Goedendag Erwin,

Bedankt voor uw bericht. Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot 20.00 uur nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis is.

Producten die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot en zijn daarom langer onderweg. Dit wordt ook aangegeven bij het product, doordat er een afwijkende levertijd staat. In de winkelwagen en op de betaalpagina wordt ook een verwachte levertijdindicatie gegeven.

Met vriendelijke groeten,

Stephanie Breukers 04-02-2023

Slechte communicatie, artikelen na 2 weken nog niet ontvangen, moest maar wachten tot het onderzoek van dhl afgerond was! Niets op weer gehoord… als je klanten tevredenen wilt houden hadden jullie nieuwe artikelen moeten toesturen! Als je niet kunt waarmaken voor 21 uur besteld volgende werkdag geleverd moet je daar ook niet mee adverteren! En al helemaal geen mail sturen; hoe hebben wij het gedaan u heeft uw producten ontvangen!

Goedendag Stephanie,

Dank u wel voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft met onze webshop.

Doorgaans worden onze producten binnen 2 dagen geleverd, helaas gaat er in sommige gevallen iets mis en moeten wij een onderzoek van de pakketbezorger afwachten. Ik zie dat uw aankoop inmiddels is gecrediteerd.

Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag.

Jessica 03-02-2023

Heel handig met kenteken onderdelen te zoeken. Ze hebben me na bestelling nog even gemaild met de mededeling nog eens te checken of het onderdeel geschikt was voor onze auto. Het klopt helemaal, maar anders konden we zeer makkelijk via een link in de mail aanvragen dat het het verkeerde onderdeel was. Dus super overzichtelijke site, goede service, fijne prijs en groot assortiment en ook nog eens een goede service. Mocht het nodig zijn, dan ga ik hier zeker weer bestellen!