Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Loe H 19-01-2023

Na meerdere bestellingen door de jaren heen erg tevreden over eigenlijk alles.
Waarom een 9 en geen 10? Bezorgen hoeft niet altijd 2 dgn te duren.
Bij autoverstoringen is bijna altijd snelheid vereist! Vaak is een brug/ruimte belast...
Bij verkeerd besteld dan wel geleverd altijd begrip en oplossingsgericht gedacht.Top

Dank
Oudkarspel.

H. Neijzen 18-01-2023

Ik kies voor deze shop omdat er heel snel geleverd wordt, de site erg gebruikersvriendelijk is en omdat er met de prijzen niets mis is.
Verder heb ik mogen ervaren dat achter de schermen van de site nog gewoon echte mensen te vinden zijn die met je meedenken en begrip hebben voor een vergissing tijdens bestellen. Ze doen niet moeilijk; beschouwen een probleem als een vlek die samen met de klant weggepoetst kan worden. Zie je niet zo veel meer.
Dat zorgt er voor dat ik als vanzelf weer naar deze site klikt als ik wat nodig heb voor de auto. Of t nu een nieuw binnenpaneel is voor de deur of alles voor een grote beurt, het is er gewoon snel en voordelig.Aandader dus

H Hoogerwaard 18-01-2023

Niet de juist achteruit rij sensor ontvangen en na telefonisch gesprek met een van jullie medewerkers niet op gelost helaasssss.

Murat KLD 18-01-2023

Goed shop, vandaag besteld volgende dag gelijk binnen gekregen. En ook gekregen wat ik besteld heb.

Stef 18-01-2023

Zeer duidelijke site en snelle levering. Ik heb al een paar jaar een Account, bestel niet vaak, maar word iedere keer met dezelfde snelle service geholpen. Ook als je vragen hebt zijn ze goed en snel bereikbaar

evert 18-01-2023

perfekt.gaat meestal wel goed en snel, verpakkingen zou wel wat meer aandacht kunnen hebben .

Berevel 18-01-2023

De auto-ontvochtiger werkt prima. En mijn raamopener werkt ook goed, terwijl ik bang was dat het aan de motor zou liggen. Alle onderdelen die ik tot nu toe heb gekocht werken allemaal perfect. IK raad iedereen aan als je onderdelen voor je auto nodig heb om eerst bij Winparts te kijken, vooral als je de prijzen vergelijkt. Dat scheelt echt in je knip.

Andela 18-01-2023

Top spul en top en snel geleverd . Duidelijke beschrijving op de website en check of onderdelen passen op je auto !!! Super

Eelco 18-01-2023

Onderdelen zijn heel makkelijk te vinden met behulp van jouw kenteken. Erg fijn.

BS 18-01-2023

Goede communicatie met klantenservice, duidelijke uitleg voor de keuze van het juiste product.

Top service 17-01-2023

Perfecte service, onderdeel besteld paste niet helemaal. Snel en probleemloos geruild zonder extra verzendkosten. Omgeruilde onderdeel paste perfect. Kortom snelle en goede service.

Stefan 17-01-2023

Onlangs een prima Bosch accu gekocht bij Winparts voor een keurige prijs. Door eenvoudig mijn kenteken in te voeren vond ik snel de juiste accu. Handig! Aanbod auto onderdelen is zeer ruim en items worden snel verzonden. Kortom: Top!

Caroline 17-01-2023

Slecht passende automat geleverd voor mijn Volvo V70 die niet vast te klikken is. Schuift op de bodem van de auto wat gevaarlijk is. Klantenservice reageert wel op mail maar lost niets op. Niet aan te bevelen. Ik ga ergens anders bestellen. Weggegooid geld.

Samed 17-01-2023

Ik kreeg een verkeerde product, ik heb gelijk contact op genomen en ze hadden me meteen juiste product gestuurd dat vond ik sportief.

Danny 17-01-2023

Zeer makkelijk onderdeel te vinden via kenteken check
Voor nette prijs
En pakketje zeer snel binnen een super mooi onderdeel dat mijn vrouw der auto weer heeft gemaakt blij vrouwtje thuis.

Harald 17-01-2023

Prettige site, supersnelle levering. Volgende dag was het bestelde onderdeel al binnen.

Rob 17-01-2023

Eenvoudige wijze van bestellen uit een ruim assortiment. Levering binnen de afgesproken tijd.

Herry Warman 17-01-2023

Ik bestel altijd bij Winparts. Soms zijn ze iets duurder dan een ander, soms iets goedkoper. Verschillen zijn minimaal. Mijn ervaring is dat wat ze beloven altijd nakomen en ze hebben bijna alles, ook voor mijn oldtimer. De servicedesk is gemakkelijk bereikbaar en de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Ook de levering is snel en betrouwbaar. Ook een gebruikersvriendelijke website. Kijk helemaal niet meer bij een ander.

Hans Holtkamp 17-01-2023

Goede en prettige sfeer bij de mensen van deze webshop. Ze helpen je aan de juiste onderdelen als je er zelf niet uitkomt. Toch verkeerd besteld? Geen probleem, de bestelling wordt geannuleerd en het juiste product voor jou geselecteerd. Ook als je het product al hebt ontvangen en niet blijkt te passen wordt het makkelijk opgelost. Bijzonder prettige ervaringen opgedaan bij deze webshop.

John 16-01-2023

Winparts.nl is sinds jaar en dag een uitstekende en betrouwbare no nonse webshop met gevarieerde automaterialen c.q. producten die na bestelling geleverd worden tegen de gewenste prijs-kwaliteitverhouding waar in alle opzichten door vak collega’s van derden niet te evenaren zijn.

Erik 16-01-2023

Snel geleverd en goedkoper dan de meeste andere aanbieders! Zeker voor herhaling vatbaar!

Jim 16-01-2023

Had een fout gemaakt met de bestelling. Werd goed opgepakt en kon het gratis omruilen

Demi 16-01-2023

Het product dat ik nodig had was makkelijk te vinden door een kenteken in te voeren. Het product werd snel geleverd en was makkelijk te plaatsen!

Wouter 16-01-2023

Bedrijf doet wat het zegt en reageert altijd.
Als er iets is word het ook weer netjes opgelost.
Volgende keer bestel ik weer bij Winparts.

peter de jong 16-01-2023

overzichtelijk makkelijk te bestellen snelle levering en ook nog eens goede prijs