Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Thomas 16-12-2022

Foutloze weergave op de website, betaling en levering. Kentekencheck op de website is erg behulpzaam

P. Bertelkamp 16-12-2022

Ik had ruitenwissers besteld maar de verkeerde, mijn fout, maar omruilen was geen probleem binnen een dag geregeld.

Ralph 15-12-2022

Super snel bestellen en leveren, overzichtelijke site. Alles is op tijd en goed geleverd

Martijn 15-12-2022

Makkelijke site, snel bezorgd en goede communicatie!
Bestel al jaren bin winparts! Goedkoop en goede service!

Bulli 14-12-2022

Hier vindt je op basis vsn kenteken en OEM-nummers precies wat je nodig hebt, daarnaast is ook duidelijk wanneer bestelling geleverd wordt.

Rene 14-12-2022

Gewoon, zoals altijd weer goed spul en goed geleverd. Fijne eenvoudige webshop en voldoende keus.

Jorick 14-12-2022

Producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en worden netjes op tijd verzonden

Henk 14-12-2022

Ik had 's avonds iets besteld wat de volgende dag afgeleverd zou worden, dit lukte niet dus de volgende ochtend gelijk gebeld om te annuleren. Dit kon dus niet, Dus schijnbaar wel verpakt ergens maar leveren op de afgesproken dag kon niet.

Gerrit 13-12-2022

Goed en snel geleverd goede prijs voor een merk accu bosch s4 008 blue 74 ah

Bas 13-12-2022

Prima webshop, maar als een oliepeilstok bestellen op basis een kenteken toch resulteert in een artikel wat helemaal niet past, klopt er iets niet.

Ariënne 13-12-2022

Makkelijk te bestellen
Gunstig geprijsd
Product is wat we er van verwachten.
Vlotte levering.
Totaal pakket gewoon goed!

P.Pisano 13-12-2022

in de avond besteld, volgende ochtend 10 uur werd het bezorgd. Razendsnel en goede prijs.

Jakob 13-12-2022

Een makkelijke website waar je via je kenteken snel de goede onderdelen voor je auto kunt uitzoeken. De snelheid van leveren zou misschien sneller kunnen.

Smits 13-12-2022

2 paar ruitenwissers besteld, snel en goed verpakt verzonden.

Wel even een opmerking, ik had een afhaalpunt geselecteerd maar toch is het pakket bij mijn buren afgeleverd omdat ik niet thuis was.
Op de factuur in de doos stond het afhaalpunt maar op de Indios mijn huis adres, hier is dus iets bij jullie mis gegaan.

J.Borsje 13-12-2022

Op lijstje.nl heb ik een cadeau uitgezocht en zodoende ben ik bij jullie beland. De bestelling was heel snel binnen en keurig verzorgd.
Ik ga ervan uit dat alles goed pas omdat de verjaardag pas nét voor kerst wordt gevierd.

Janneke Mos 12-12-2022

Site is overduidelijk, alles makkelijk te vinden.
Product is uitstekend en was heel bij mij thuis bezorgd, super!

Piet 12-12-2022

Alles is prima verlopen, Hier kun je tenminste op de pc bestellen bij andere moet je op een app op de telefoon bestellen want dan krijg je alleen korting en via de pc krijg je geen korting en soms gratis verzending, Ook de prijzen zijn redelijk hier.

Ton 12-12-2022

1)Duidelijke website.!!
2)Artikel snel en gemakkelijk gevonden
3)Kwaliteits orginele spullen
4)Snelle verzending
5)Goed verpakt!

Diana 12-12-2022

Prima artikel ook qua prijs. Topper. Plus aanrader qua bedrijf. Werkt erg gemakkelijk om het juiste product te indentiteits.

Michel 12-12-2022

Gratis verzending op alle automatten. Doe je er nog ruitenwissers bij, moet je wel verzendkosten betalen. Contact gehad met de klantenservice, maar konden niets betekenen. Kwam in een doos en toch verzendkosten moeten betalen. Heel erg slecht zoiets. Artikelen zijn goed.

Peter 12-12-2022

Prima shop en goede prijzen echter de levering is erg traag voor vandaag de dag, verder niks op aan te merken.

Ted 12-12-2022

De telefonische informatie over te kiezen ruitenwissers en de geleverde prijs/kwaliteit zijn perfect.

erwin 11-12-2022

nieuwe voorveringen geplaatst na gebroken veer,de nieuwe vering werking oke

S.Willems 11-12-2022

Product voldoet geheel aan de verwachte eisen. Snelle, correcte levering. Prima!

Caddy 11-12-2022

Het betreft een goede overzichtelijke site. Prijzen zijn netjes en de levering verloopt gewoon goed.