Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Nick 13-08-2023

Altijd goede service. Vind er altijd de juiste artikelen voor mijn vw golf.

Jos 11-08-2023

Fijne overzichtelijke site. Als je het kenteken ingeeft dan heb je snel gevonden wat je zoekt. De keuze is groot en de prijs is zeer scherp.

Van raak 11-08-2023

Altijd goede prijzen en service.. soms is de verpakking wat te groot voor het product maar verder altijd tevreden.

Jasper 11-08-2023

Zeer betrouwbare auto-onderdelen webshop!
Goede kwaliteit.
Goede prijs.
Altijd op tijd en netjes bezorgt.
Top!!!

Don 11-08-2023

Na ruim een half jaar nadat ik een onderdeel heb besteld kan ik het, zonder de gegevens van de bestelling en betaling nog te hebben, retourneren en krujg ik mijn geld terug. Ook de verzendkosten die ik moet betalen om te retourneren worden vergoed!
Ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de afhandeling van mijn zaak.

Louis 11-08-2023

Op zoek naar onderdelen kwam ik bij Winparts. Simpel het kenteken invullen, bestellen en afrekenen. Echt gemakkelijk en supersnel geleverd.

Gerjan 11-08-2023

Alles gewoon eerlijk en goed! Alles werkt snel en duidelijk! Snelle levering en goed verpakt. Voldoet altijd aan de verwachtingen!

bv 10-08-2023

Bestelling , correct. Afspraak is afspraak,
Binnen 24 uur was bestelling gereed

Ad van der Pluijm 10-08-2023

Duidelijke (uitgebreide) omschrijving van het product. Redelijke prijs en snelle levering.

Wytze 10-08-2023

Wederom voor Winparts gekozen. Super snelle levering. Helaas verkeerde product geleverd maar direct het juiste product opgestuurd na whatt's app contact met medewerker. Spullen voor mijn auto bestel ik bij Winparts, punt.

Iertje 10-08-2023

Mooie ruitenwissers voor een goede prijs. Makkelijk te monteren. Supersnel verstuurd maar helaas was PostNL niet zo vlot waardoor ik 5 dagen moest wachten en het pakket van hot naar haar gestuurd werd.

Dijkstra 10-08-2023

Snelle levering, goede prijs en ook goede service (gelijk een prettige medewerker aan de telefoon) dus een aanrader!

Graham 10-08-2023

Veel keuze in onderdelen, goede website maar belabberde service. Als alles goed gaat en je besteld geen gevoelige onderdelen dan zijn ze prima. Ze pleuren alles samen in 1 grote doos zonder bescherming waardoor alles half open en stuk aankomt. Als je wilt dat je lampjes of bougies nog werken zou ik ze elders bestellen.

Wouter 10-08-2023

Goede duidelijke website en eenvoudig zoeken op kenteken.
Tot nu toe alle bestelde artikelen pasten op de auto's en de prijs is in vergelijking met andere leveranciers laag.
Ook is er voldoende keuze uit verschillende merken, wat kan schelen in de portemonnee.

mitchel 10-08-2023

een compleet set ruitenwissers besteld.blerk dat er bij een compleet set geen adapters bij te zijn.
winparts heeft dit perfect opgelost

Karel 10-08-2023

Groot assortiment en snelle levering. Website is duidelijk en overzichtelijk.

Peters 10-08-2023

De site is overzichtelijk en daarnaast een snelle levering. Erg prettig, product voldoet aan verwachtingen.

Coen Bakker 09-08-2023

Snelle levering en precies wat we bedoelden. Kan voor allerlei worden ingezet. We zijn er blij mee en winparts bevestigt opnieuw een prima bedrijf te zijn met een keus uit honderd en één.

Jo 09-08-2023

Winparts was een van de weinige waar ik de juiste onderdelen vond. De volgende keer zal ik weer gebruik maken van hun.
Wat de levering betreft via Post NL, ging alles precies zoals mij beloofd was.

L. 09-08-2023

Ik ben blij met mijn aankoop bij Winparts. Website was duidelijk en bestelling was snel en naar verwachting geleverd. Dik tevreden over de automatten. Super blij met mijn aankoop!

Leonard 09-08-2023

Goede website met veel keus. Prijs dik in orde. Box werd de volgende dag al geleverd op het aangeven tijdstip Nog geen ervaring met het gebruik, maar de montage was zo gedaan. Handig dat de box aan beide kanten open kan.

Wilco 09-08-2023

Ik heb het verkeerde onderdeel besteld. En zonder moeite terug kunnen sturen. Echt heel erg fijn

michel van den bosch 09-08-2023

zeer goede afwikkeling en snelheid van levering na het moment van bestellen. Tevens een goede monitoring van het moment val leveren zodat eea snel kon worden gemonteerd

Fleming 08-08-2023

Hadden ruitenwissers besteld maar in de verpakking zaten geen ruitenwissers maar een remkabel,via WhatsApp contact gehad en uitgelegd wat het probleem was en werd keurig opgelost.
2 dagen daarna kwam het juiste pakket alsnog binnen.

LP 08-08-2023

Onderdeel wordt naar afhaalpunt gestuurd en wordt direct weer teruggestuurd. Een paar dagen daarna verschijnt het op een ander afhaalpunt. Uiteindelijk duurt het meer dan een week voordat er is. Uw medewerker kon geen uitleg geven.