Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Gabriel 09-02-2021

Ik heb automatten gekocht bij deze webshop. Bestelproces was super makkelijk dat kwam voornamelijk door dat je je auto kenteken kan invoeren om te checken dat het bij elkaar hoort. Verzending was ook helemaal top. Al met al super tevreden en zeker een aanrader!

Arno 09-02-2021

Goede levering van de bestelling en netjes verpakt .
Op de bestel pagina duidelijke beschrijving van de artikelen.

Tino 09-02-2021

Eerst via een andere webshop een accu besteld (dom!) welke helaas niet snel leverbaar was. Vreselijk onbeschoft behandelt door de betreffende klantenservice en uiteindelijk de order geannuleerd. Daarna bij Winparts een accu besteld na contact met de Winparts klantenservice. Wat een verademing is dat!! Vriendelijk, behulpzaam en afspraken nakomen, heerlijk! Het product is hetzelfde maar de service en klantvriendelijkheid maken een wereld van verschil!

HenK 08-02-2021

Supersnelle levering. Ik heb rubberen matten voor mijn wagen gekocht en deze passen prima. Ben blij met de matten en de snelle levering.

J 08-02-2021

Goede prijzen, goede service, vriendelijk personeel en een duidelijke website. Leveren altijd op de afgesproken datum en zijn duidelijk in wat je van ze kunt verwachten.

Productaanbod is uitgebreid en prijzen zijn zeer concurrerend en zeker goedkoper dan de automaterialenzaak om de hoek.

Michel 08-02-2021

Super snel afgehandeld wat jammer is dat DHL
de vervoerder roet in het eten gooit slechter dan slecht

Winparts goed werk de paketverzorger drama

Wim 08-02-2021

Voldeed volledig aan de verwachting. Ondanks de coronatoestanden netjes op tijd geleverd.

Thomas 08-02-2021

Snelle en goeie levering van kwaliteit spullen. aanrader als je spullen nodig bent voor de auto. ook erg makkelijke zoekfunctie op de site.

Jh 08-02-2021

Accu besteld en 5 litr olie. Verpakt in een dunne doos. Nog geluk dat het aangekomen is. Bezorgen stond met kapotte doos e n accu in de hand voor de deur

Sjonnie vb 07-02-2021

Het pakket is de volgende dag al thuisbezorgd en was netjes verpakt ook zag het eruit als op de foto

j.d.mulder 07-02-2021

Levering zoals vorige keer volgens afspraak, product werkte volgens opgave ben zeer tevreden zal de volgende keer zeker voor WINPART kiezen.
07-01-2021

Reinder 07-02-2021

Altijd goed en snel geleverd.
Ook wanneer ikzelf iets verkeerds besteld heb, is retourneren geen probleem.

Theo V. 07-02-2021

De service medewerker was bezorgd of the door mij geselecteerde ruitenwissers wel zouden passen op mijn auto. Na mijn verificatie op de door de fabrikant gegeven specificaties bleek dat de geselecteerde ruiterwissers goed waren. Na ontvangst de dag na de bestelling bleken de ruitenwissers direct te passen.

Eric 06-02-2021

Gevonden wat ik zocht en telefonisch navraag gedaan of het zou kunnen passen in combinatie met kap van originele zijspiegel. Men was niet helemaal zeker omdat het geen origineel artikel was, maar ik kon het altijd retourneren. Zo gezegd zo gedaan, besteld en helaas paste het toch niet. Retour sturen geen probleem, goed en snel afgewikkeld en Paypal heeft me de retour kosten vergoed.

Rob 05-02-2021

Ik vond jullie bedrijf op internet. De website was uitermate eenvoudig te raadplegen, het gegeven advies klopte prima en de bezorging was werkelijk perfect. Alles precies zoals aangegeven. Daarom een 10.

JPOuwehand 05-02-2021

Alles volgens afspraak en op tijd afgeleverd! Prijs ook prima. Aan te bevelen.

Luc Kneepkens 04-02-2021

Mooie overzichtelijke site, groot aanbod, goede prijzen, zoeken naar juiste onderdelen op kenteken mogenlijk.
Helaas ging het laatst mis, de achterruitenwisser van mijn Toyota past niet.
Ben benieuwd hoe dit gaat worden opgelost.

KOPLAMP 04-02-2021

SNEL GELEVERD, HELAAS PAST HET ONDERDEEL NIET IN DE AUTO WAAR IK HET VOOR BESTELD HEEFT, OMDAT VOOR DIT TYPE AUTO DE KOPLAMPSTELMOTOR NIET TE VERVANGEN IS, OMDAT DE STELMOTOR IN DE KOPLAMP ZIT!
MAAR TOCH WORDEN ER WEL STELMOTOREN AANGEBODEN OP DE SITE, WAT DUS WAARSCHIJNLIJK ALLEEN OP HET OUDERE MODEL PAST.
Officiele reactie van Winparts.nl 05-02-2021

Goedemorgen,

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild worden! Heeft u hierover al contact gehad met onze klantenservice? U kunt ons bereiken op support@winparts.nl

Bianca

Ton 04-02-2021

Goede en duidelijke site , redelijke prijzen en goede producten en super snelle levering, voor herhaling vatbaar !!

Henk 04-02-2021

Gebruikersvriendelijke website. Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

annette 04-02-2021

ik kwam er zelf bij een onderdeel niet helemaal uit . de klantenservice hiervoor benaderd en prima advies gekregen. Top!

Cindy 04-02-2021

Snelle en goede service, goede producten en ook nog eens goedkoop! Makkelijk zoeken op kenteken, zo weet je altijd of het product geschikt is voor jouw auto.
Heb al regelmatig auto onderdelen hier besteld en altijd naar grote tevredenheid alles ontvangen. Ook al eens producten afgehaald, dat kan ook gewoon 👍
Winparts is wat mij betreft nr 1. om te bestellen als het om auto onderdelen gaat!

Jsn 03-02-2021

Ik bestel regel matig gelukkig kan ik op de service van wimparts rekenen ook als er eens een verkeerd onderdeel geleverd wordt .
Lost wimparts dit op hun fout kosteloos retour en snel geld terug .
Ga zo door

RF 03-02-2021

Goede winkel, correct en netjes als er problemen zijn wordt het na contact altijd opgelost of de fout nou bij jezelf ligt of bij hun.

dennis fook 03-02-2021

100 percent deal, with winparts winkel, good service and good offer with good products