Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Thomas 08-01-2023

De levering was erg snel, ik heb in de avond besteld en de volgende dag was het binnen. Het pakketje verkeerde in goede staat zowel de inhoud als de buitkant (het kartonnen pakje). Daarnaast was ik erg tevreden van de filtermogelijkheden van de zoekopdracht.

Daan 08-01-2023

Overzichtelijke site met duidelijke beschrijvingen van producten. Veel aanbod en alles is makkelijk te vinden. Ook de levering is altijd stipt.

J.M 07-01-2023

Niet tevreden over de levertijd van 1 dag waarmee wordt geadverteerd bij producten die op voorraad zijn en voor 21 uur zijn besteld. Meteen na de mail dat de bestelling morgen zou worden bezorgd kwam al de vertragingsmail met een kortingscode voor de volgende bestelling . Via de app kon men zeggen dat er iets fout was gegaan maar niet wanneer wel wordt geleverd. Door die onduidelijkheid elders sneeuwkettingen gehaald vanwege as vakantie. Toen ik het geleverde terug wilde sturen, moest ik wel de verzendkosten betalen. Als argument werd verwezen naar de algemene voorwaarden waar een maximale leveringsperiode van meerdere weken staat benoemd. Ik vind als je zo adverteert, aangeeft dat er iets fout is gegaan, die 5 % korting mag houden en een retourbon mag verstrekken aan de klant die door slechte communicatie en onduidelijke berichtgeving gedwongen wordt elders het gewenste product aan te schaffen.

Lesley 07-01-2023

Alles is makkelijk te vinden, als je hulp nodig hebt wordt je altijd vriendelijk en goed geholpen!

Dick 07-01-2023

Website zeer duidelijk, goede prijzen èn een snelle levering! Wat wil je nog meer....

Dicksolex 06-01-2023

Het is een heel prettige shop, de artikelen zijn duidelijk omschreven met alle belangrijke maatvoeringen erbij. Dit versnelt de beslissing enorm. De betaling is bliksemsnel, vervolgens de follow up en de verzend status is optimaal. Ook de verzending was volgens afspraak. Heel knap allemaal!

Frank 06-01-2023

Van buurman tip gekregen om onderdeel bij Winparts te bestellen, geen spijt van.
Duidelijke website,onderdeel snel gevonden en supersnel binnen.
Paste perfect was gloednieuw onderdeel, mistlampunit werkt weer als vanouds 👍👍

Frans 06-01-2023

Breed assortiment onderdelen, onderhoudsmiddelen, accessoires, overzichtelijke website, beschikbare onderdelen op basis van kenteken, snelle levering.

Wim 06-01-2023

Zoals ik al van Winparts al was gewend heb ik slechts 1 dag op mijn bestelling hoeven te wachten. Daarbij was de kwaliteit van het artikel (auto matten) van hoge kwaliteit terwijl de prijs erg goedkoop was.

Petero 05-01-2023

Door een foutje in de gegevens van de auto was er een verkeerde achterruirenwisser opgenomen . Na deze fout gemeld te hebben werd de goede kosteloos toegestuurd . Omdat deze wisser in een set zat heb ik gevraagd hoe deze terug te sturen , dat hoefde niet .

Andre 05-01-2023

Smiddags onderdelen besteld die ik nodig was en toen kreeg ik om half 12 s avonds mail dat de onderdelen toch niet bezorgd werden de volgende dag, geen reden erbij verder maar 5% korting op volgende bestelling. Nou die komt dus niet meer..

Bm Geebel 05-01-2023

In een woord super:duidelijk,komen hun beloftes na.ik zal Winparts aan iedereen aanbevelen!!👍👍👍👍👍

Superpipa 05-01-2023

Ruime keuze uit veel onderdelen en middelen.
Schappelijke prijzen, snel in huis
1A+++++

Peter 05-01-2023

Zoals altijd zijn de bestelde spulletjes weer snel en goed verpakt geleverd. Het duurde ietsje langer dan in oorspronkelijk verwacht, maar dat werd met nieuwe verwachte levertijd keurig, tijdig en met reden gecommuniceerd.

Ko 05-01-2023

Prima, afspraken goeg nagekomen en goed product tegen een aantrekkelijke prijs

Paul 05-01-2023

goede keuze van bedrijf met eenvoudige site, eenvoudig te vinden, goede en snelle levering. Al met al eenvoudig, snel en goed!

Peter Stougie 05-01-2023

De bestelde onderdelen zijn snel bezorgd. Wat ik besteld had was allemaal opvooraad. En alles paste perfect.

Dokuyucu 04-01-2023

Duidelijke en snelle terugkoppeling via mail. Product werd zoals aangegeven snel en goed verpakt geleverd. Het product voldoet aan al onze verwachtingen.

Remco 04-01-2023

Ze hebben alles wat ik nodig heb voor een redelijke prijs. Alles word netjes verpakt geleverd.
Gewoon een betrouwbare webshop.

Michael 04-01-2023

Het is een goede en duidelijke site, waarop veel te krijgen is.

Het meeste word snel geleverd op een uitzondering na.

Alleen de manier van verpakken kan echt beter.
Ik kreeg een doosje binnen met 6 losse bougies alleen de doosjes van de bougies zaten nog vast met een elastiekje.

Verder alles top

Eef 04-01-2023

Groot aanbod , uitstekende kwaliteit van het bestelde artikel en zeer snelle levering. ‘S avonds om 20 uur besteld, volgende dag in huis.

Tom Harskamp 04-01-2023

Een shop zoals het hoort, nette prijzen en duidelijk wat er op voorraad is en wat de verzendtijd ong is. Alles klopt hier voor.mij

Mauritz 04-01-2023

goede scherpe prijzen en een goed assortiment. snelle verzending en een hele prettige website.

Gerard 04-01-2023

Duidelijke webshop met verscheidenheid aan producten. Prettig dat je technische informatie kan opvragen. Na bestelling zeer snelle levering met goede info omtrent tijd levering.

Mel 03-01-2023

Onderdeel heb ik snel ontvangen! Helaas was deze defect, maar na contact via de app heb ik deze gemakkelijk kunnen omruilen. Fijne service!