Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Jaap 07-05-2023

Snelle levering en prima artikelen in mijn geval koplampen Toyota. (Gelijk ook maar een paar reserve)

Ron Zevenbergen 07-05-2023

De levering was uitstekend en goed wat ik gewend ben van Winparts ik kom zeker terug
Gr Ron Zevenbergen

Theo 07-05-2023

Je product, mijn geval ruitenwissers Mazda CX5, gemakkelijk te vinden en snel thuis bezorgd

M. 06-05-2023

Helaas schijnt er iets mis te zijn gegaan met de verzending van de bestelde ruitenwisser bij DHL. Ik heb niets ontvangen en de status bleef ongewijzigd bij DHL (aangemeld maar niet ontvangen). Na dit per internet te hebben gemeld kwam er geen reactie van Winparts. Na dezelfde melding via Whatsapp wel. Ik zou meer horen als zij meer wisten... Het bleef stil... Vervolgens weer per Whatsapp gemeld dat ik de bestelling echt nodig heb. Men ging er weer werk van maken. Blijkbaar is toen opnieuw de bestelling verzonden, maar dat was mij niet duidelijk. Vanwege de spoed en de regen heb ik bij de lokale handel een alternatieve ruitenwisser gekocht. Je raadt het al, na installatie stond DHL de volgende dag voor de deur.
Overigens was dit de tweede keer dat ik hier iets heb besteld en dat het bij DHL mis ging!

Robert 05-05-2023

ik bestel hier al jaren niks mis mee. alleen een minpuntje is dat als je de klanten service belt je behoorlijk lang in de wacht staat
je word uiteindelijk wel netjes geholpen. daarom een 8

Bjorn 05-05-2023

Ik was opzoek naar zijwindschermen voor m’n auto. Na veel zoeken en veel navraag werd ik geadviseerd om deze te halen. Zo gezegd zo gedaan, besteld en 2 dagen later binnen! Nu ziet de auto er een stukje dikker uit

Marco 05-05-2023

Altijd snelle levering en goede prijzen. Makkelijk zoeken naar de juiste onderdelen en als het niet past, eenvoudige manier om het te ruilen of te retourneren.
Laatste levering had een manco in de bestelling maar netjes nageleverd.
Na vele bestellingen nog steeds zeer tevreden.

Bosje 05-05-2023

Makkelijke site om je onderdelen te vinden en te bestellen. En snelle levering.

Jeffrey 05-05-2023

Sneller binnen dan verwachting, netjes verpakt in een doos. Kwaliteit was goed!

Henk 05-05-2023

altijd een correcte levering gehad , goed verpakt , volgende keer weer winparts. TOP!

E. de Vries 05-05-2023

Site: Zeer duidelijk en overzichtelijk op basis van het kenteken met keuzemogelijkheden van verschillende versies van een product. Zoekt erg makkelijk.
Snelle en correcte levering.

Henri Amersfoort 05-05-2023

Snel en goede update bestelstatus. Ik heb al vaker besteld bij Winparts en zal dat zeker blijven doen. Wanneer je op de knop BETALEN drukt weet je dat het goed zit.

William 05-05-2023

Duidelijke webshop. Makkelijk het juiste onderdeel te vinden voor mijn type auto. Snel en correct geleverd.

Chris 05-05-2023

Goede shop, overzichtelijk en duidelijk. Snelle levering voor een goede prijs.

CeesQ 05-05-2023

Prima bedrijf, groot aanbod voor auto onderhoud, zeer snelle en accurate verzending.

WMC 04-05-2023

Heb mijn rijbewijs op mijn 34ste gehaald, mijn allereerste auto was toen al 10 jaar oud toen ik hem kocht. Bijna 13 jaar heb ik hem nu dus is ie straks 23 jaar oud en doet mijn auto het nog steeds goed omdat de onderdelen voor mijn auto hier vaak te vinden zijn en ook betaalbaar is vergeleken bij andere winkels en de levering is snel. Ben erg tevreden.

Jan 04-05-2023

Accu Besteld via de Site op Kenteken
Voor mijn Opel Agila 2014 Start / Stop

Maar is geleverd maar een stuk Groter als Originele Accu

JS 04-05-2023

Bestel daar vaak, altijd goed en netjes geholpen.
Ook de bezorging ging goed.
Echte aanrader.

Omar 04-05-2023

Uitgebreide website waar zo goed als alle onderdelen van je auto te vinden zijn. Prijzen zijn laag. Bestel status makkelijk volgen op de website.

Rick 04-05-2023

Zeer slechte klantenservice
Tot 2x toe defect onderdeel geleverd gekregen
Tip betaal pas als je zeker weet Dat het onderdeel goed functioneert want van de "klantenservice" kunt u beter niet teveel verwachten ....

Wouter 04-05-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding, netjes op dehoogte gehouden over leveringen.

Hans 04-05-2023

Overzichtelijk keuze kunnen maken.
Helaas niet ontvangen wat de omschrijving laat geloven.
Daar baal ik van.
Fabrikant gebeld welke bevestigd dat de omschrijving onjuist is.

Richard 04-05-2023

2 minpunten, ik had voor meerdere kentekens besteld, en toch krijg ik weer de email dat het mogelijk niet klopt waardoor de bestelling al een dag vertraagd... En de bezorging kan echt wel sneller als ik het vergelijk met andere grotere bedrijven, Kreeg vrijwel meteen een mail dat de bezorgingdag niet gehaald kon worden terwijl alles op de site op direct leverbaar stond.

Spullen wel in goede orde ontvangen uiteindelijk

Ruud 03-05-2023

Duidelijke website, goede prijs, levering zoals beloofd. Kortom niets op aan te merken.

Aad v Loon 03-05-2023

Goed geholpen netjes verpakt in doos en verzegeld en netjes bezorgd
altijd de zaak voor de juiste auto spullen met je eigen kenteken wat
bij jou auto hoort kom je er niet uit dan helpen ze jou