Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Minitrekker 27-01-2024

Nette shop , die je goede informatie geeft over je product , en de verzending . En als.je besteld hebt krijg je goed info betreffende wanneer het afgeleverd wordt . Alsmede dat je bestelling goed verpakt is en tegen een stootje kan tijdens transport .

Ruud 27-01-2024

Jullie zeggen wat Jullie gaan doen en doen ook wat Jullie gezegd hebben . En zo hoort het ook .

Rob Hervij 27-01-2024

Ik had snel de ruitenwissers gevonden die ik zocht. Bestelling verliep gemakkelijk. Levering was zoals afgesproken, kortom alles prima. Alleen waren naar mijn mening de verzendkosten aan de hoge kant.

Piet 27-01-2024

Weer te laat met de spullen. Zo als 9x van de 10x

Wel beloven niet waar maken.
klantenservice-24 29-01-2024

Beste Piet,

Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze webshop.

Een deel van onze artikelen ligt niet in ons eigen magazijn. Deze kunnen niet de volgende dag worden geleverd. Doe je deze artikelen in je winkelwagentje, dan wordt de verwachte leverdatum meteen weergegeven.

Daarnaast kan zich altijd een onverhoopte vertraging voordoen in ons magazijn of bij de vervoerder. Dit is helaas niet altijd te voorkomen. We doen ons best om klanten hiervan zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Ik hoop hiermee een en ander te hebben toegelicht.

GJ 27-01-2024

Lekkere vlotte levering en altijd passend via kenteken! Mocht er iets niet in orde zijn wordt dat zonder problemen opgelost.

Albert Kok 27-01-2024

In mijn nieuwe auto was geen reserveband aanwezig, dus via Winparts makkelijk een reserveband/noodwet besteld. Supersnel geleverd!

Derks 26-01-2024

Makkelijke bestelling op basis van kenteken auto. Prijs was goed en de levering snel, nix mis mee, zeker aanrader.

Happy 26-01-2024

Alle onderdelen naar wens. De juiste spullen kunnen vinden met de handige zoekfunctie op de site op nr. bord

Manuela 26-01-2024

Ik heb nieuwe ruitenwissers gekocht en die waren op deze site de helft goedkoper als in een winkel waar ik was geweest. De levering was ook heel snel en ik kan alles goed en snel vinden op jullie site!

Jack 25-01-2024

Top service uitgebreide informatie van hoe laat en wanneer levering, varta Silver Dynamic accu 54 ah

walter Zwanenburg 25-01-2024

prima levering, onderdelen niet te duur heel goed!
gewoon netjes zoals het hoort.

Vanveenendaal 25-01-2024

Prima service een niet passende set ruitenwissers na telefonisch contact terug gezonden en nu 5dagen later staat mijn geld op mijn bankrekening ben zeer tevreden.

Cor 25-01-2024

Winparts is voor mij een perfecte winkel voor auto onderdelen,makkelijk te bestellen en een vlotte aflevering.

marek 25-01-2024

Vriendelijke mensen, kon makkelijk ruilen. 1 item was beschadigd tijdens transport en is direct vervangen.

Saloua 25-01-2024

Duidelijke voortgang van de bestelling. Snelle levering. Ik ben heel positief. Mocht ik nog iets nodig hebben zal ik dit zeker bij Winparts bestellen.

Gerard 25-01-2024

Duidelijke website, snelle levering en makkelijke en zeer klantvriendelijke klachten en retour afhandeling.

Vanveenendaal 25-01-2024

Kan er nog niets van zeggen want mijn bestelling is retour gegaan en daar heb ik nog niets van vernomen 20-01-2024 retour nu 25-01-2024 wacht ik af wanneer mijn geld teruggestort wordt
klantenservice-24 26-01-2024

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben uw retourpakket goed ontvangen en ook de teruggave is inmiddels verwerkt.

Ik stuur u een persoonlijke e-mail om u nog verder te informeren hierover.

Ronald 24-01-2024

Had in de webshop een verkeerd product besteld (peilstok)zonder het te weten..En werd meteen opgelost,kregen een email dat het product niet past en er werd een ander product voorgesteld dat wel passend zou zijn.
Zo makkelijk en eenvoudig ..
Snelle levering.
Top.

Barry 24-01-2024

Twee keeer besteld en elke keer zeer netjes verpakt tegen schade ofzo en alles klopt .

Frans 24-01-2024

Fijne on-line shop heel makkelijk via je kenteken onderdelen zoeken al diverse malen voor verschillende merken onderdelen besteld altijd goed.

JMFR 24-01-2024

Gewoon goed; duidelijke website; eenvoudig zoeken; juiste artikel snel en correct geleverd én zeer concurrerende prijzen.
Wat wil je nog meer.

Anouk 24-01-2024

Duidelijke website met snelle correcte verzending.
Goede prijs tov andere websites/winkels

NIET compleet 24-01-2024

Winter Pakket de luxe was niet compleet.Onderander Ruitenwisservloeistof Anti-vries -15°C 5L zat er niet bij.
klantenservice-24 25-01-2024

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat het door u bestelde winterpakket niet compleet was. Onze excuses hiervoor.

Het beste kunt u even een foto maken van wat u hebt ontvangen en deze naar de klantenservice sturen. Dit kan via WhatsApp, chat of e-mail. We helpe u dan graag om tot een oplossing te komen.

Anton 24-01-2024

Tijdig geleverd en het past perfect. Dit is ook de reden waarom ik telkens weer bestel

Mario 24-01-2024

Ik heb al meerdere keren bij jullie besteld, en helemaal 👍🏻 Top !
Keurig verpakt en super snel geleverd, bedankt !!!