Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Petra 03-07-2023

Fijn dat je op kenteken onderdelen kunt zoeken!
Maar....onderdeel dat uit de zoekopdracht komt paste niet. Er kwam 1 type dakdrager uit die alleen op een dakrail past. Toen ik later op dakdragers zonder rails ging zoeken bleken er veel meer opties voor de auto te zijn die met de kenteken check niet boven komen.
Telefonisch goed geholpen met de vraag of producten geruild mogen worden, alleen zijn de acties zoals besproken niet uitgevoerd. Er is bijvoorbeeld geen retour formulier gemaild , alleen een melding van de retour

Kees 03-07-2023

Goede omschrijving van de producten.
Producten zijn snel verzonden.

Als min punt heb ik, dat de producten slecht verpakt waren, alles los in de doos, doos aan twee zijden open gescheurd zodat de dhl er nog extra plakband om de doos heeft moeten doen, zodat er niets uit kon vallen.

Sengers 03-07-2023

Super snelle verwerking en verzending van mijn bestelling.
Prijs zeer schappelijk.
Top zeker vaker bestellen bij winparts
Indien nodig uiteraard😀

Kees 03-07-2023

Betaalbaar, leveren op tijd, hebben een zeer groot assortiment ook voor oudere modellen.

Jimmy 03-07-2023

Voor bestellingen een prima winkel, echter voor garantie gevallen waardeloos. Afhandeling duurt veel te lang en de afdeling is niet telefonisch bereikbaar alleen via mail.

Kees 03-07-2023

Alles heel snel geleverd.
En het past
Ook in het verleden goede ervaring gehad vandaar nu weer deze bestelling.
Ga volgende keer ook weer hier naar toe.

H.Lamers 03-07-2023

Juiste onderdelen werden binnen enkele dagen geleverd. Hierbij was geen haast geboden.Eerder onderdelen bij Winparts besteld. Nooit problemen.

Foppe 02-07-2023

Nadat de op kenteken bestelde ruitenwisser niet bleek te passen op de wisserarm, goed geholpen en de juiste werd kosteloos nagestuurd. Top!

Tom 02-07-2023

Snelle levering, doos was alleen beschadigd gelukkig het product niet.
Duidelijk beschrijving hoe het product gemonteerd moet worden. Zeer content mee.

Jan 02-07-2023

Het bestelproces liep vlot op de intuïtieve website van Winparts.nl. Eenvoudig zoeken en je onderdelen bestellen. Snelle levering, keurig verpakt. fysieke - en administratieve afwikkeling laten niets te wensen over. Goede kwaliteit onderdelen en een prijs naar redelijkheid.

Marc 02-07-2023

Bij onze vorige bestelling zijn we goed behandeld als klant, de uitleg bij het artikel was duidelijk en met mankementen zijn we goed geholpen. Daardoor hebben we weer gekozen voor deze webwinkel

Peter Heerlen 02-07-2023

Prima webshop met een zeer uitgebreid assortiment. Professioneel bestel -en leverproces. De applicatorpads voor de autowas zijn echt geweldig. De autowas wit viel een beetje tegen mijn krasjes waren toch te diep. Jammer, maar voor de rest is de autowas goed te gebruiken.

Johnny 01-07-2023

Duidelijke omschrijving van het product. Goede kwaliteit en voor een mooie prijs. Snelle levering. Gebruiksvriendelijke site.

TOA 01-07-2023

Keurig snel en precies geleverd is op mijn verzoek op ander adres afgeleverd

Arjen Bakker 01-07-2023

Op zich was het bestellen prima en duidelijk echter ik kreeg een niet passend onderdeel ondanks het zoeken via kenteken. Dat is vrij jammer en niet wat ik gewend was....

Jangnl 01-07-2023

goed alternatief voor origineel onderdeel tegen een scherpe prijs en snel geleverd.

Jan Tekelenburg 30-06-2023

Voor het eerst besteld bij Winpart en ik ben zeer tevreden snel geleverd en de juiste artikelen ontvangen.

Frank 30-06-2023

Radiator en koelvloeistof en een thermostaat besteld , 3 dagen later, geleverd door DHL. Het bleek alleen de radiator te zijn, op de site stond dat alles geleverd zou zijn. Een paar dagen gewacht en toch maar Effe gebeld , duurde wel even voor dat ik iemand aan de lijn kreeg maar wat bleek, de koelvloeistof en de thermostaat waren retour gegaan in verband met lekkage van het koelvloeistof vat in de doos. Jammer dat DHL en Winparts dit niet aan mij gemeld heeft. Een paar dagen later is het opnieuw opgestuurd , dit maal goed door PostNL en alles is geleverd , heeft al met al wel bijna 1,5 week geduurd maar de materialen zijn binnen.

Martin 1948 30-06-2023

Het was een kleine aanschaf. Omdat er in onze stad geen automaterialenzaak meer is, toch maar weer WinParts gekozen. Daar hoef je geen spijt van te hebben. Ze handelen iedere aanschaf correct en snel af.

Frits 30-06-2023

Prima prijzen, nette levertijd en netjes de juiste producten geleverd.
Verpakking zeer matig. Twee keer kort achter elkaar wat besteld en beide keren gekneusde filters en verpakkingen die los zijn gegaan in de omdoos. Iets om meer aandacht aan te besteden…

Ton 30-06-2023

Winparts heeft een duidelijke website. Goede uitleg. Daarvoor de juiste keuze kunnen maken.
Daarbij een snelle levering.
Dik tevreden.
....

Paul Van hooydonk 29-06-2023

De website is goed overzichtelijk.
Makkelijk te zoeken op kenteken.
En snelle levering.
En simpel te betalen

W.M.Stam 29-06-2023

Ruime sortering produkten. Website duidelijk. Items snel te vinden. Levering snel.

Frans 29-06-2023

Breed assortiment en hoge voorraadpositie. Snelle levering conform toezegging op website.

Bemelmans 29-06-2023

Ik ben zeer tevreden over Winparts en zal zeker weer hier bestellen. Goede service ,prijs en snelle correcte verzending.