Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

F.F 21-02-2023

Wij hebben onlangs een bestelling gedaan en helaas was een onderdeel niet passend. Dit is snel en goed opgelost door de medewerkers zonder enige moeite. Prijs-kwaliteit is ook helemaal goed. Als we nieuwe onderdelen nodig hebben voor de auto's zullen we zeker nog eens hier bestellen.

Luuk Kel 21-02-2023

Ik kende deze site niet via internet kwam ik deze tegen. De site was erg duidelijk over het product waar ik belangstelling voor had. En had vele keuze daar in. De levertijd wordt goed aangegeven. De bezorging was prima en de verpakkink dito. Het product ruitenwissers is van prima kwaliteit en via de video op de site makkelijk te plaatsen. Prima winkel.

Thijs Fr. 21-02-2023

adh kenteken snel het juiste onderdeel gevonden. Winparts laat vele keuzes zien van verschillende merken. De draagarm voor mijn fiat panda werd snel geleverd en paste precies. De goedkoopste van 37€ voldoet prima!

Ruud 21-02-2023

Snelle, duidelijke en goede service! Pakket is netjes ingepakt en is goed aangekomen.

Nancy 21-02-2023

Goede producten, snelle levering en altijd alles in orde.
Niets op- aan te merken.

Sander 21-02-2023

Het opzoeken van mijn kenteken om de correcte onderdelen te vinden zijn ideaal. Dat scheelt enorm veel twijfel.
De producten zijn snel verzonden en goed verpakt.

mm 21-02-2023

Slecht deze keer . wieldoppen beschadigd , terugstuur procedure duurt te lang , nieuwe besteld , voor E 18 ga ik niet moeilijk doen .

GJ de Boer 21-02-2023

Op basis van je kenteken krijg je een overzicht van alle onderdelen die geschikt en beschikbaar zijn voor jouw auto, waarbij je keuze hebt uit verschillende merken per product en verschillend van kwaliteit, van basis tot premium.
Alle onderdelen zijn scherp geprijsd en meestal op voorraad.
De bestelde onderdelen worden goed verpakt binnen 2 tot 3 dagen geleverd.

Bjorn 21-02-2023

Echt helemaal klaar met Winparts. De beloofde levertijd wordt zelden gehaald. Winparts draagt geen adequate oplossing aan, maar blijft simpel doorschuiven. Artikelen die op kenteken zijn opgezocht, passen zeer regelmatig niet. Het lijkt soms wat goedkoper, het lijkt lekker makkelijk, maar uiteindelijk kost het zo veel (wacht)tijd, ergernis, en kun je alsnog naar de lokale automaterialenzaak om het juiste op te halen.
Officiele reactie van Winparts.nl 02-03-2023

Goedendag Bjorn,

Dank u wel voor uw review.

Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft met onze webshop, onze excuses voor het ongemak.
Wij zullen uw feedback meenemen in ons verbeterproces.

Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot 20.00 uur nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis is.

Producten die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot en zijn daarom langer onderweg. Dit wordt ook aangegeven bij het product, doordat er een afwijkende levertijd staat. In de winkelwagen en op de betaalpagina wordt ook een verwachte levertijdindicatie gegeven.

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild worden. Indien u er voor kiest om het onderdeel te retourneren zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.

Mocht u in het vervolg vragen hebben over een bepaald onderdeel of over de levertijd kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Vriendelijke groeten,
Steven
winparts.nl

Maurice 21-02-2023

Goede service en altijd een snelle levering. Echt een aanrader op gebied van auto onderdelen.

J. Barnhoorn 20-02-2023

Erg blij het ( al oude ) onderdeel zo snel in mijn bezit te hebben ! Geweldige service!!!

Eenvoudig bestellen en goed leveren 20-02-2023

Mijn achterlicht van mijn Audi A4 uit 2004 was kapot. Even kenteken invullen en alle relevante onderdelen kwamen naar voren. Heel handig, voorkomt dat je de verkeerde besteld. Meerdere keuzes waren mogelijk, veel prijsverschil tussen de ene of de andere. Imitatie en orgineel, beide waren mogelijk.

Besteld, betaald en binnen 5 dagen in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Goed verpakt en past perfect.

Prima winkel ! 20-02-2023

Snelle levering van een paar automatten, zeer scherpe prijs goede kwaliteit, en een stuk goedkoper dan bij de autodealer.

+316 10088088 20-02-2023

Informeerd naar slotjes voor allesdragers, goed antwoord gekregen en snelle levering, passen prima.
Alleen jammer dat die kleine slotjes in zo"n grote doos worden gestuurd terwijl ze zo door de
brievenbus konden.
Jos Welles.

AGG Willemsen 20-02-2023

Had al eerder bij winparts iets besteld en was over de levering zeer tevreden .
Nu had ik veren nodig en heb ik deze besteld.
Wederom een hele snelle levering en jullie verdienen echt een 10+ voor de site en het op de hoogte houden van de levering.
Dus echt een aanrader.

Lucas 19-02-2023

Overzichtelijke website, snelle service, top artikel, past goed, kleur komt overeen met Audi interieur.
👍👍

A. van Rijswijk 19-02-2023

winparts.nl is een bedrijf dat met een goede prijs een product aflevert en kwali8teit inhet vaandel voorop stelt. als het bedrijf een krant was, dan zou ik het blad DE LUMMEL noemen.

Anton Kurt Vogelgsang 19-02-2023

Vandaag besteld morgen in huis. Heb nu al voor de derde keer besteld en ben niet teleurgesteld in de service van winparts. Echt top service

Piet 19-02-2023

Keurig op de hoogte gehouden van de status en vertraging. Producten zoals omschreven en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gewoon prima, geen op of aanmerkingen.

John Stüger 18-02-2023

De bestelling is op tijd aangekomen goed te volgen via track and trace , verkeerd bestelde onderdelen zijn gratis en snel retour gezonden en de klantenservice assistent was vriendelijk en gaf mij goed advies , daarom heb ik weer bij Winparts besteld.

Alma 17-02-2023

De site is zeer klantvriendelijk. De te leveren materialen waren snel geleverd op ons adres. Dank daarvoor.

dennis 17-02-2023

snelle en juiste levering, goede pasgarantie voor je auto en snel geleverd.

Erik 16-02-2023

Snelle levering. product naar verwachting. goede prijs-kwaliteitsverhouding

Henk 16-02-2023

Goede service, echter late verzending / ontvangst.......................................

MARK 16-02-2023

Super service, volgende dag al geleverd. Netjes ingepakt geleverd. Was het kenteken vergeten erbij te zetten netjes een mailtje gekregen. Zodat het zeker is dat de bestelde onderdelen ook passen. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen als je snel en goede onderdelen wil.
Groeten mark