Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Achterlichtunit 03-05-2023

Onderdelen zijn makkelijk te vinden en eenvoudig te bestellen. Levering verliep zoals beschreven was.

ReLo 03-05-2023

Benodigde spullen makkelijk op kenteken op te zoeken en wordt snel na bestelling geleverd

Bert Pelt 02-05-2023

Goede communicatie en prima levering.
Je merkt aan alles dat dit een prima bedrijf is die voor de klant het beste wilt

Kok 02-05-2023

Fijne webshop en makkelijk zoeken.
Prima prijs kwaliteit.
Bijzonder goed verpakt en snel verzonden

Hans 02-05-2023

snelle levering tegen relatieve lage bezorgkosten waren o a. doorslaggevend voor de bestelling

Jogie 02-05-2023

Winparts levert van Groningen tot den haag een nieuwe bosch 52 Ah accu binnen 2 dagen aan huis. Ik zet hem in de auto perfect. Mijn dochter doet belangrijk werk voor ministerie, is veel onderweg en kan niet met een auto die niet start op een koude dag. Gelukkig als wat. Harstikke goede service van Winparts. Geweldig bedankt.

sjaklieno 02-05-2023

ruitenwissers voor mijn oude combootje besteld samen voor maar 9,- en met zelfs hele schappelijke bezorgkosten van 5,- ..deze passen perfect en doen wat t moet doen..volgende dag al in huis..dus helemaal te gek..een dikke tien!

Jaap Muder 02-05-2023

Heb dakdragers gekocht en thuis bezorgd. Ging super snel
Helaas paste deze toch niet op mijn auto, heb hierover contact opgenomen en uitgelegd wat het probleem was
ze hebben mij een zeer goed advies gegeven en de nieuwe dakdragers alleen een bijbetaling hoeven doen en de andere die retour gingen zijn daar gelijk mee verrekend
Super service Winparts bedankt

rien verkuijlen 02-05-2023

veel artikelen en snelle levering. beschrijving van onderdelen mag soms wat uitgebreider.

Paul 02-05-2023

Voor een nette prijs een mattenset voor m'n Megane CC besteld, netjes geleverd , wel een dag later dan eerst aangekondigd, anders had ik een 10 gegeven

alles top 02-05-2023

gewoon goed ik heb alles netjes optijd geleverd gekregen en betaalbaar !!! dus zeer tevreden

Lisette 01-05-2023

Helaas was de bestelling niet goed. Kan gebeuren maar helaas krijg ik nu via whatsapp en mail geen contact met de klantenservice. Via telefoon lukt het wel maar het beloofde retourformulier is nooit verstuurd ..

Walter 01-05-2023

Makkelijk bestellen en veel op voorraad en netjes op tijd bezorgd zoals aangegeven

Sander 01-05-2023

Goedendag, eerlijkheidshalve heb ik mijn ega gevraagd het product te bestellen. Het was toen nog niet bekend bij welke leverancier. Uiteindelijk is zij bij jullie terechtgekomen, Het onderhoudsmiddel voor rubber is correct en snel geleverd dus ijn wij beiden blij.

René 01-05-2023

Via kenteken check snel en vlot de juiste artikelen gevonden. Zelfs het monteren via voorbeelden is gelukt.
Super.winparts!

Snelle en juiste levering van onderdelen 01-05-2023

Een fijne webshop, makkelijke zoekfunctie en heldere uitleg. Juiste en snelle verzending,
Gewoon: Heel goed. Een 9 om te kunnen groeien.

Tvan Loon 01-05-2023

Goed bedrijf,ik had mijn buiten spiegel binnen een paar dagen in huis.
En niet duur.

Roland 30-04-2023

Makkelijke website waar ik m'n artikel (ruitenwissers voor een Fiat 500 cabrio) snel kon vinden, daarna snel en netjes verstuurd en snel binnen 5 minuten gemonteerd. Dus in één woord: TOP.

Hoetjer 30-04-2023

Prima website duidelijk en werkt goed. Bestelling snel geleverd en voldeed aan alle eisen die ze zich zelf stellen. Prima zaak, ik ken de zaak al lang ook uit de tijd dat ik nog slooponderdelen bij hun kocht. Het was altijd al een begrip zeker in het noorden. Blijf zoals jullie het nu doen. 👍👍

H 30-04-2023

Prima shop , betrouwbaar , duidelijke site . Bestel er al jaren en nog nooit problemen gehad.

Don 30-04-2023

Mijn neef en ikzelf bestellen al jaren bij Winparts en zijn daar zeer tevreden over.
De levering is optijd en de bestelling is altijd goed
Groet don

Baar 28-04-2023

Alles keurig verzorgt zeer tevreden en snelle levering het bedrijf winparts kan ik een ieder aan bevelen

Sammy 28-04-2023

Het product is snel gelvered. Daarnaast is de betaling achteraf via Klarna perfect. Het product is precies als omschreven en compatible voor mijn auto.

B Leus 28-04-2023

Ik bestel op 19/04 bougies voor mijn auto. Ik krijg bevestiging dat deze op 22/04 geleverd zullen worden, wat belangrijk is voor mij, daar ik op 24/04 met de auto naar Italië vertrek.
Op 22/04 zie ik in de Track&Trace van Post.NL dat het pakket nog niet ontvangen of verwerkt werd.
Ik neem contact op met de Winparts klantendienst, die me doodleuk meldt dat de levering op 26/04 zal gebeuren ! Ook blijken zij mijn pakket pas op 21/04 aan Post.NL doorgegeven te hebben, 2 dagen na mijn bestelling.

Ik heb verschillende keren mailcontact met de helpdesk die me niet verder kan helpen. Ik krijg zelfs de raad om de bougies maar ergens lokaal te gaan kopen ! Uiteindelijk schrijft een helpdeskmedewerker dat ik maar met een oplossing moet komen, want dat hij niets kan doen.

Niet alleen is de snelle leverdatum van Winparts een grove leugen, maar de helpdesk laat je gewoon zitten.
Hoe ik nu tegen maandag nog aan bougies kan geraken en op tijd op mijn bestemming in Italië zal geraken, is me een raadsel.
Maar het kan Winparts blijkbaar helemaal niets schelen. Ze hebben mijn geld immers ontvangen.

Update 24/04 : de status van mijn pakket op de Track&Trace van Post.NL staat nog steeds op "niet ontvangen of verwerkt". Ik heb Winparts deze ochtend hierover een mail gestuurd met de vraag dringend een oplossing te voorzien, daar ik vandaag nog naar Italië moet kunnen vertrekken. We zijn nu 3 uur later en de klantenservice van Winparts vindt het niet nodig te reageren, laat staan aan een oplossing te werken.
Uiteindelijk reageert Winparts. Ze stellen voor dat ik de bestelling annuleer en het bedrag terug betalen. Ik ga daar op in, want kan nu niets meer doen met de bestelde bougies.
Update 26/04 : de bougies werden geleverd ! Alleen zit ik in Italië en heb ik er helemaal niets aan. Natuurlijk heeft Winparts, ondanks hun beloftes, helemaal niets terug betaald.
Conclusie : dit moet zowat de allerslechtste ervaring geweest zijn die ik ooit gehad heb met het online bestellen. Zelfs die ene ster is er nog één teveel.

Henk 28-04-2023

Goede omschrijving, grote keuze en supersnelle verzending. Goed gepresenteerde webpagina.