Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

klaas 29-09-2023

snelle levering en goed op de hoogte gebracht i.v.m de levering,en het onderdeel past perfect

Marcel 29-09-2023

Overzichtelijke webshop, uitgebreide keuze en heel belangrijk, concurerende prijzen.

Henny albers 29-09-2023

Ik heb al meerdere keren besteld bij u altijd goed geholpen de laatste keer heb ik iets verkeerd besteld en dat Is zonder meer goed opgelost zonder een hoop gevraagd of andere dingen heel goed geholpen 👍

vanderploeg 28-09-2023

Voor mij is winparts de ideale oplossing als ik wat zoek voor de auto ik hoef niet veel moeite te doen voor onderdelen te zoeken.
even je kenteken in voeren kan er niks mis gaan.

Daniel 28-09-2023

Bestelde artikel zou volgende dag geleverd moeten worden volgens de website. Dag later verstuurd. Volgens de website zou het anders alsnog volgende dag bezorgt worden. Wordt deze pas 4 dagen na versturen bezorgd (5 na bestellen). Zou dus niet al te veel vertrouwen op "Morgen bezorgd" bij deze partij.

R 27-09-2023

Voor de tweede keer achter elkaar is de bestelling vertraagd, terwijl ik juist bij winparts koop omdat ze betrouwbaar waren met bestellen en leveren. Dit is het dus ieg niet meer.
Een klantenservice die pas een week later reageert vind ik ook niet heel erg service gericht. :(

Slechte koop 21-09-2023

Het enige goede is dat ze snel geleverd worden.
Opgeloste klacht heeft status 0.
Wij hebben een autofolie gekocht, op het eerste gezicht een aanrader. Defecten werden gevonden nadat het op de auto was geplakt. Helaas mag je niet klagen omdat het gebruikt is.
Gaten in de folie zijn pas zichtbaar na het verwijderen van de witte laag, anders kom je er niet achter.

van der Voort 05-09-2023

Goede website en keuze uit veschillende onderdelen afhankelijk van je auto of kenteken , afhandeling van bestelde artklelen is uitstekend !!!

jan p 05-09-2023

de levering is snel en goed verzorgt. de producten zijn van goede kwaliteit.

Toch nog goedgegaan 05-09-2023

De winkel, heeft de bestelling correct uitgevoerd, alleen de coördinatie met de vervoerder, liep behoorlijk mank. Het pakket moest ergens onderweg door schade worden omgeruild. Mede door Amber van Winparts, werd dat probleem snel opgelost. Het afleveren door de vervoerder, was gewoon een janboel! Ik zou mij daar toch eens over achter de oren krabben!

Theo 05-09-2023

Vriendelijk en behulpzaam.
Ze denken mee.
Ook als je moet retourneren. Zijn ze vriendelijk.

de Jong 04-09-2023

Snelle levering van de onderdelen ten opzichte van andere (grote) onderdelensite die vaak vanuit het buitenland moeten komen.
Nu dus in 2 dagen thuis.
Bij twijfel van het goede onderdeel nemen ze vriendelijk contact met je op.
Toen het helaas toch de verkeerde bleek te zijn (was zelf zo eigenwijs het toch te bestellen, want hun zeiden dat het de verkeerde was) kon ik het kostenloos retourneren.
Ging er zelf vanuit dat ik de verzendkosten zou moeten betalen, was blij verrast dat ik deze ook terug gestort kreeg!
Mede daarom ga ik zeker vaker deze site gebruiken.
Mogelijk heel iets duurder dan een andere website, maar de (kleine) meerprijs is het vanwege de goede service en snelle levering het zeker waard!
Volgende bestelling is alweer gedaan :)

Christian 04-09-2023

Duidelijk, makkelijk producten te vinden en een schappelijke prijs.
En mocht er iets zijn dan zijn ze goed bereikbaar en helpen je graag met een oplossing

Marco 31-08-2023

Het bestelde artikel is snel afgeleverd en was, zoals beloofd, passend. Heel goed!

eddy 31-08-2023

Snelle levering van het goede artikel! Tevreden klant En is zeer aan te bevelen!

ruud verweij 31-08-2023

Productomschrijving had beter gekund. Nu vielen de prestaties tegen en dus geretourneerd.
Nog geen bevestiging gehad v d retour.
Nu een week terug.
Een betere productomschrijving heren!

Y.ST.Ivanov 29-08-2023

not delivered. client service friendly but wants an actual signed document so if you don't have printer you up for a challenge

B.Kroeze 24-08-2023

Product voldeed aan de verwachting. Vlotte levering. Ook goed telefonisch bereikbaar en prima service. Zeer correcte afhandeling bij een vergissing van mijn kant bij het plaatsen van een order. Het teveel betaalde had ik binnen 2 dagen retour op mijn rekening.

aydin 23-08-2023

het is vertroulijke bedrijf,Het is op tijd geleverd.vroeger bestelde ik via duitsland maar maar nu kan ik via winparts makelijk bestellen.bedank

Frank 22-08-2023

Fijne en makkelijke website waar je gemakkelijk voor jouw auto onderdelen kan bestellen.
Snelle levering en goede prijzen.

v Berlo 22-08-2023

Groot assortiment, goede site gemakkelijk zoeken met kenteken , snelle levering .

Johannes 22-08-2023

Vandaag besteld overmorgen in huis. Wat wil je nog meer ! En nog redelijke prijzen ook nog.

J 21-08-2023

Goede Shop en precies wat ik zocht ,
Goedkoper dan elders,schokbrekers voor een Opel.

Mark 21-08-2023

Artikel in goede orde ontvangen. Jammer dat de order pas 3 werkdagen na de bestelling is opgepakt. Anders had het artikel er wellicht nog voor mijn vakantie geweest. Verder artikel zoals weergegeven. Dank!

Jolanda 18-08-2023

Heldere omschrijving van het product, zelfs op automerk en afmetingen. Snelle levering.