Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 982 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Piet v T 20-03-2023

helemaal goed ik ben helemaal tevreden ook de prijs was heel aantrekkelijk

Thierry 20-03-2023

Duidelijke site, ruim assortiment, snelle levering van de onderdelen voor een scherpe prijs.

Harold 20-03-2023

Beschrijving was dijdelijk en gebruiksaanwijzing ook. Gewoon super zoals het hoort.

Edwin Kuiper 20-03-2023

Niet en wel tevreden. Eerste bestelling van ruitenwissers was niet goed, past niet op mijn auto. Geen antwoord op e-mail om te retourneren. 2e keer ging het wel goed. Ik heb nu dus ruitenwissers thuis waar ik niets mee kan.

Sandra Bleiswijk 20-03-2023

Altijd top geregeld. Kreeg nog mail of ik kenteken door kon geven zodat ze extra konden controleren of ik goede accu had besteld. Waar vind je zulke super klanten service nog

J 20-03-2023

Besteld en volgende dag in huis, dat is mijn positieve ervaring.
De mindere ervaring is dat ik een 10% kortingscode zou krijgen (voor het aanmelden van een nieuwsbrief) via de mail, die kwam er dus niet. Verschillende personen hierbij gesproken in hun handige chatfunctie. Zij wilden allemaal hier niet bij helpen.

theo van der Heijden 20-03-2023

Vaker gebruik gemaakt van Winparts en nog nooit teleurgesteld.
goede service, ruim assortiment en een goede prijs.
Verzending nooit geen probleem en snel.

Jp 20-03-2023

Bestelling via de website gedaan.
Artikel was op voorraad volgens de website.
Maar je raad het al ,dus niet.
Totaal geen reactie van de verkopende partij.
Mijn advies gemiste kans winpart iets niet op voorraad hebben oke maar doofstomme spelen.
Dat laat zien dat je de klant niet serieus neemt
En je de zaken niet goed op orde hebt.

Sander 20-03-2023

Zoeken van auto onderdelen m.b.v. kenteken op de website is eenvoudig. Setje ruitenwissers besteld. Het was compleet en snel geleverd.

Producten zoeken op kenteken. Super handig! 20-03-2023

Erg handige website waarbij je het kenteken in moet voeren en zo precies de juiste artikelen voor jouw auto in beeld krijgt. Super makkelijk dus. Je krijgt diverse merken te zien en aan de hand van de reviews kun je goede keuzes maken. Ook is er uitleg te vinden over de montage. Zowel voor- als achterruitwisser besteld. De prijzen zijn dan ook nog eens gunstig en de levering is heel snel en goed geregeld. Aanrader!! Niet meer verder zoeken, want bij Winparts kun je er echt op vertrouwen dat ze goede artikelen verkopen en doen wat ze beloven.

Léon de Louw 20-03-2023

Bestelling geen probleem, maar Leveren al 2 x uitgesteld.
Ze zeggen snelle levering, mijn ervaring is tot ergernis anders.

zeker volgende keer weer daar bestellen 19-03-2023

makkelijke site en snelle levering en goed geadviseerd over type accu en een hele nette prijs

Rudny Christiaan 19-03-2023

Goede website had ruitenwisser besteld post bedrijf had het retour gedaan had gelijk geappt het was gelijk opgelost en verzonden.
Ik raad iedereen aan

Peter 19-03-2023

Ruitenwissers besteld en geleverd gekregen. Kosten €40,00. Paar dagen later een mail met magazijnopruiming. Zelde ruitenwissers €26,00. Ik voel me een beetje genaaid.

J van der Molen 19-03-2023

Ik heb matten voor onze auto besteld. Passen perfect. En een super snelle levering.
Super tevreden

Toon 19-03-2023

De site etc is prima, maar om nou 5euro aan verzendkosten te betalen voor 2 koper carter ringetjes die in een envelop passen... sorry hoor :(

Wim 19-03-2023

Snelle levering, en ook de bestelling deed aan voldeed aan watbik besteld had.

Mirjam 19-03-2023

Was op zoek naar de juiste ruitenwisser. Aan de hand van mijn kenteken besteld. Bleek toch niet de juiste te zijn. Na mijn retourmelding kreeg ik de volgende dag bericht dat ik mijn kosten inclusief verzending terug gestort kreeg en ik het artikel niet terug hoefde te sturen. Wat een fantastische service!

AvDs 19-03-2023

Besteld ruitenwissers voor VW Tiguan, snel en juiste geleverd dus helemaal top

San 19-03-2023

Super makkelijke webshop, meteen alles kunnen vinden.
Snelle levering en service top!

Dictus 17-03-2023

Prima shop. Duidelijke omschrijving. Wel een opmerking. Als jullie de siphon pomp inpakken, de slangetjes niet knikken, als je het pompje wil gebruiken blijft de slang geknikt. Werkt hierdoor niet.

Eric Godrie 17-03-2023

De shop is duidelijk en vindbaar. Ik heb er voor gekozen omdat ik pasgarantie ontvang op basis van het kenteken. Wel jammer dat een aanvullende bestelling via een mail van 9 maart, 8.10 uur onbeantwoord blijft.

Sjaak 17-03-2023

Ruitenwissers waren eenvoudig te bestellen door het kenteken van de auto in te vullen, waardoor het juiste type besteld kon worden. Het product is snel en in goede staat geleverd.

Hans 17-03-2023

Vlotte levering, goede prijs.
Favoriete webshop voor auto onderdelen.
Wat wil je nog meer.

Theo 17-03-2023

Dit is echt de beste shop voor je auto onderdelen hebben echt alles en alles is snel geleverd