Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 679 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Richard Blankenstein 02-07-2024

Na telefonisch overleg en het stellen van een aantal vragen uitgekomen op de JBL EON 208P. Wat een perfecte set.5 mooie sterren. Mooie handzame set die geweldig geluid produceert. Ook mooi in het laag en genoeg aansluitmogelijkheden. Wordt compleet geleverd en conform afspraak ook nog. Dat maak je niet veel meer mee. Gewoon inpluggen en spelen. Ook de bluetooth functie is heel handig en werkt makkelijk.

Bert vd Plas 01-07-2024

Exact zoals omschreven ontvangen. Zelfs 1 dag na bestelling! Zeer goed (dubbel!) verpakt.
Fantastische gitaar, fraai afgewerkt met uitstekende materialen. Prachtig geluid. Een echte aanrader dus, zowel product als leverancier Bax!
5 sterren!!

Jonelle 30-06-2024

Ik was al bekend bij Bax en had al goede ervaringen met de winkel. De koptelefoon die ik wilde bestellen was bij bax het goedkoopst! Het bestelproces verliep prima en ontving heel snel mijn bestelling (Op zaterdag besteld en maandag in huis). Het product kwam daarnaast ook in keurige staat binnen.

Dirk Hens 29-06-2024

Zeer mooie shop.
Je kan er de instrumenten die beschikbaar zijn ter plaatse proberen.
Uitgebreide keuze aan gitaren en geluidsinstallatie.
Ook uitgebreide keuze aan drums.
De moeite waard om eens een bezoekje te brengen.

Jetze Koole 27-06-2024

De muziekzaak van Nederland! Fijne overzichtelijke website. Goede service en aftersales. Vlotte levering en indien niet op voorraad wordt er persoonlijk contact opgenomen door servicedesk voor (gratis) nalevering.

RUUD 25-06-2024

Bestelling snel geleverd en alles ok. Installatie was ook geen probleem en gitaar functioneerd weer.

Clemens 25-06-2024

Voor de eerste keer diverse drumproducten aangeschaft via Bax Music. Goed te vinden op de website met de juiste informatie en marktconforme prijs.
Voor tijdens en na de bestelling en fijne communicatie per mail

Jan van der Avort 25-06-2024

Goede kwaliteit, snel en bij vragen of problemen krijg je goed goed advies.

Jochem Stulen 24-06-2024

Bax en uitstekende winkel
Ik bestel met regelmaat eigenlijk al mijn instrumenten en toebehoren bij Bax Music. Hun service is meer dan uitstekend, erg aardige en vakkundig personeel die altijd alle tijd voor je hebben.
En wanneer het soms erg druk is , dan bellen ze je altijd terug om alsnog te kunnen adviseren.
Mijn producten komen altijd veilig en schade vrij aan en mocht er bij ontvangst toch iets zijn dan kan ik altijd bij ze terecht.
Technische en vakkundige expertise krijg ik altijd door dat er altijd de juiste persoon bij het te bestellen product voor mij klaar staat. Van Piano tot gitaar en of slagwerk.
Ik ben een reeds erg langdurige maar ook zeer tevreden klant.
En dus kan ik iedereen Bax Music an raden om daar een aankoop te doen.

Vrg

Jochem stulen

Referentie J109500212 (1202543725)

Dirk P 24-06-2024

Net als de vorige bestelling niets dan lof over de keuze van de artikelen, de eenvoud van het bestellen en de snelle levering.
Daarnaast ook nog de vriendelijke prijs.
Top!

Jaap 23-06-2024

Fijn dat er nog wel een shop in Nederland zit. Concurrerende prijs. De winkel in Rotterdam is rommelig, maar dat past bij het karakter wat altijd al was met ooit ...... en Feedback. Afhalen werkt prima, maar ook verzenden van wat op voorraad is gaat goed.

Karim 23-06-2024

Een B-stock Ayra ERO 150 BSW gekocht die volgens de website geen krassen heeft en goed zou werken, maar ontvangen met gebruikersschade en bij pan op een bepaald punt een hard geluid maakt. Tevens was de lamp ook aanzienlijk minder fel dan de andere ERO die ik had besteld. Om die reden op 5 juni een retour gestuurd, maar tot op heden niet verwerkt. Op de website staat duidelijk dat binnen 14 dagen geld word teruggestort, maar momenteel is het alweer 18 dagen. Op e-mails word niet gereageerd en telefonisch kunnen ze niks doen, ik snap dit niet.

Michael 21-06-2024

I bought several product's recently by Bax Music some amplifiers, guitars and accessories. I also rent some equipment to keep momentary costs low getting everything together for making music.
I was very satisfied with their service to process all of my orders as I wished.
The four separated deliveries I received were very fast, even on a Saturday I received my Amp. every time my order came in just one day safely and good packed , every time the equipment was in perfect state brand new out of the box.
All in all, I am very satisfied with this company and their professional assistance.

Jochem Stulen 21-06-2024

Ik bestel eigenlijk al meer dan 15 jaar bij Bax music mijn instrumenten.
Van gitaren tot drumstel en elektrische piano's.
Ik heb altijd de juiste correcte en vooral schade vrij mijn instrumenten ontvangen. Bij vragen en uitleg kon ik altijd vooraf en achteraf vrijblijvend bij hun terecht.
En hadden ze even geen tijd dan werd of wordt ik altijd keurig terug gebeld om als nog te overleggen en of advies te krijgen.
Ik heb nog nooit wat terug hoeven te sturen wegens onvrede, maar mocht dat wel zo zijn dan geven ze me altijd de volledige vrijheid in handelen.
Leveringen zijn altijd optijd en volgens afspraak. Ik kan altijd ook iemand bereiken in het filiaal mochten ze me in het callcentre even niet kunnen helpen en krijg dan ook altijd een prettig en advies vol gesprek.
Maw , een goed bedrijf met in iedere locatie uitstekende en aardige mensen die absoluut weten waar ze mee bezig zijn.
Een bedrijf waar ik heel graag en altijd naar tevredenheid mijn instrumenten koop.
Vrg

Jochem Stulen

Karel Maitimu 20-06-2024

Valeton GP-200 gitaar Multi Effect Processor besteld geweldig apparaat bij Bax Music Shop snelle levering 👍vandaag besteld volgende dag bezorgd 🚚.

Faizel 20-06-2024

Hele vriendelijke jongeman die mij geholpen heeft. Hij had alle tijd voor mij en vond het niet vervelend om verschillende keybords te laten zien met uitleg. Soms stapte hij over in het engels maar dat vond ik niet erg. Heb mijn factuur ontvangen en ook per mail. De 3 jaar Bax garantie geeft je ook zekerheid voor mij als leek op het gebied van keybord. Dit is een cadeau voor mijn kleindochter en zij heeft er heel veel plezier mee.

MG 19-06-2024

Producten zijn goed en de webshop is duidelijk, en overzichtelijk, de levering van het product verloopt soepel en snel.

Willem Russelman 19-06-2024

was op zoek naar een product in de winkel en had het ook gevonden . Had mijn ogen wel uitgekeken in de winkel had niet verwacht dat er zoveel muziek instrumenten aanwezig waren met daarbij ook proef ruimten waar je het kan uit testen . Mijn conclusie na het bezoek Amsterdam heeft er een prachtige muziek zaak bij gekregen .

Erwin 19-06-2024

Ik kwam deze winkel toevallig tegen op google en was zeer verrast veel spullen en voor een mooie prijs. Gelijk besteld en je wordt goed op de hoogte gehouden van vooruitgang. snel verstuurd.

Kaj 19-06-2024

Verkoopt spul van goede kwaliteit, levert snel en goede tips over welke producten bij je passen. (Zoekhulp)

H Bos 18-06-2024

In een relatief kleine ruimte alles wat je nodig kan hebben voor DJ activiteiten. Snelle bediening en prima service. Tevreden over de producten, te weten Speak-on kabels en monitor statieven. Betaalbaar en het werkt.

Raymond.wolleswinkel 17-06-2024

Ik had mijn producten op vrijdag middag rond 14.00 besteld, Op de website staat voor 23.00 besteld de volgende dag in in huis. Alles was op voorraad en mijn spullen werden in 2 delen bezorgd op maandag en dinsdag, dus niet de volgende dag zoals op de website wordt vermeld.

Frans 17-06-2024

Pakweg 8 jaar geleden heb ik bij Bax Music een microfoon gekocht voor gebruik op mijn fotocamera. Op zoek gegaan op internet en uiteindelijk gekozen voor Bax Music. Na ontvangst de beschrijving gelezen maar had toch nog een 2-tal vragen. Deze vragen werd prompt en volledig door een medewerker beantwoord. Dat ik nog steeds gebruik maak van deze microfoon betekent dat zij kwaliteitsproducten hebben. Toen ik wat later met duct tape in een sporthal gewerkt heb en de belijning er deels vanaf trok bij het verwijderen ben ik op internet op zoek gegaan ben uitekomen op Nichiban Gaffa Tape. Toen daar als leverancier Bax tevoorschijn kwam heb ik niet naar de verkoopprijs gekeken maar bij hen besteld met de gedachte dat zij niet lopen te rommelen met slecht spul.

WB 17-06-2024

Vriendelijke personeel met verstand van zaken en dat tegen nette prijzen. Volop keus en zeer mooie winkel. Een aanrader voor muziek electronica.
👍👍👍

Bax is een dozenschuiver en onpretiige winkel. 17-06-2024

Het duurde een maand om de Bose in de winkel te horen. Uiteindelijk in de winkel hem kunnen uitproberen tot een medewerker vroeg of het wat zachter kon. Daarna nog geprobeerd om te kopen en thuis uit te proberen maar toen was er geen Bose L1 Pro8 in de winkel, terwijl me dit toch telefonisch verzekerd was. De medewerkers in de winkel zijn te druk (niet met de klanten), klanten wachten (on)geduldig. Geen prettige sfeer.