Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 638 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Dik in orde 17-07-2024

Bax levert elke keer weer producten van nette kwaliteit binnen zeer acceptabele tijd. Ook is hun retouren proces zeer goed ingericht. Website is zeer compleet en overzichtelijk. voor mij geen andere leverancier meer.

Mostafa 16-07-2024

Snelle services. Zoals geadverteerd kreeg ik mijn producten een dag na bestelling binnen. Ook in de winkels word ik altijd goed geholpen.

DavidCr 16-07-2024

Afgelopen week een bestelling gedaan bij Baxshop. Ik had nieuwe snaren nodig voor mijn gitaar. Deze heb ik besteld in combinatie met een onderhoud setje en een multitool van Fazley. Toen ik de levering binnen kreeg zat er 1 item niet bij de levering. Ik heb hierover contact opgenomen met Baxshop en hun hebben dit snel en netjes opgelost. Het ontbrekende item werd meteen de dag later geleverd. Goede service is op vandaag de dag niet meer vanzelfsprekend. Vandaar een vette 10! Voor mijn volgende aankopen kom ik zeker weer terug.

Nee, ik hou niet van winkels waar de producten enkel in het Engels worden verkocht. 15-07-2024

Mooi product geweldig voor beginners, enkel jammer dat het instructie boekje in het Engels is en niet is vertaald naar het Nederlands. Zo jammer, er zijn nog steeds mensen in Nederland die geen woord Engels spreken laat staan schrijven.

Bert 14-07-2024

Bax leverde mijn nieuwe Beyerdynamic binnen één dag en al mijn verwachtingen over dit product kwamen uit. Uitstekende audio door de nieuwe drivers en de "losse" kabel is een fijne aanvulling op mijn eerder aangeschafte DT 770 pro. Kortom: een echte aanrader voor de liefhebber!

Goodheart Linedancers Oedelem 12-07-2024

Bax Bruugge is in mijn buurt wat heel gemakkelijk is en kregen spontaan heel veel info

Jan 12-07-2024

Mijn vraag over doorverbinden van m’n nieuwe piano was eerst niet helemaal duidelijk , kennelijk ook omdat de digitale beelden van de aansluitmogelijkheden niet zo goed zichtbaar waren.. kennelijk was de helpdeskmedewerker niet helemaal bekend met de door mij aangekochte Roland die ik via de showroom Rotterdam had aangeschaft. Het was gemakkelijker geweest als die kabel mij in Rotterdam al was verstrekt. Of vermeld welk type ik nodig had voor de verbinding met de PI.
In de beschrijving bij de piano stond over deze mogelijkheid ook niets vermeld!

W.Stoppelenburg 11-07-2024

Een gitaar gekocht via website en die was niet bespeelbaar. Naar Bax Amsterdam gereden en ik kreeg meteen een nieuwe mee. Zeer netjes geholpen door de mensen daar. Jammer dat Bax niet eerst controleert voordat ze een gitaar opsturen. Dat had dit kunnen voorkomen. Trouwens de gitaar voldoet prima aan de verwachtingen.

Daan van Rosendaal 11-07-2024

Al jaren mijn favoriete muziek winkel. Betrouwbaar, snel en een goede klantenservice. Producten altijd keurig netjes en verkopen alle bekende merken waar vaak goede acties op zitten.

Simpelweg de beste in zijn soort.

Lucian Grosu 11-07-2024

Good product catalogue. Items delivered as described, good quality. Packaging also in order.
The only downside (that can be also DHL's fault) - I chose "next working day evening delivery" for a Friday, but the products got delivered next Monday during the day.

Frans 11-07-2024

Snelle en betrouwbare levering na een goed advies. Het systeem werkt prima conform advies. Helemaal tevreden.

Frans 11-07-2024

Bart 10-07-2024

Naar de winkel in Brugge gegaan na zeer goede vorige ervaringen via mijn werkgever. Ik werd er uitstekend geholpen: er werd geluisterd naar mijn noden, en samen kwamen we tot wat (voor mij) de beste oplossing was. Op geen moment was de verkoper opdringerig of probeerde hij me duurder spul te verkopen dan wat ik nodig had, wat het aankoopgesprek meteen veel aangenamer maakte.

Bennie 10-07-2024

Waardeloze webshope en service. Komen levertijden nooit na. Je moet er zelf achteraan gaan waar je pakket blijft. Vervolgens duurt het nog een eeuwigheid voordat je je pakket dan uiteindelijk ontvangt. Heb hetzelfde artikel bij Thomann in Duitsland besteld. Was 2 dagen later al in huis.

Het is dat ze een van de weinige leveranciers zijn in Nederland van audio apparatuur, anders had ik hier nooit meer wat besteld.

Markus 10-07-2024

Ik heb meerdere keren producten besteld via de BAX Music website. Website is overzichtelijk met de benodigde informatie per product. Het aanbod is goed en de producten worden snel geleverd. Ik ben oa. tevreden met de verschillende Boss-pedals die ik heb besteld. . De klantenservice heb ik meerdere keren als prettig ervaren. Behulpzame medewerkers en weten mijn vragen te beantwoorden.

Zeker een aanrader voor de muziekliefhebbers, ik ben erg positief.

Jeffrey 09-07-2024

Bax-shop leverd snel en ik heb met de snelle levering van deze online shop mijn werk in de radio studio snel weer op kunnen pakken. Dankzij hun snelle levering miste ik geen aflevering. Gewoon zoals ze beloven geleverd.

A.H.W. Verspuij 08-07-2024

Ondanks de drukte in de shop werd ik zeer uitvoerig en vriendelijk geholpen om een goede keuze te maken voor de aanschaf van een elektrische gitaar voor een van mijn kleinkinderen hetgeen zeer goed heeft uitgepakt .
Mijn kleindochter glom helemaal na het uitpakken thuis en begon er gelijk een paar noten op te spelen .

Henk Deegens 08-07-2024

Ik heb bij Bax de volgende artikelen besteld : (B-Stock) Focusrite Vocaster DM14v dynamische broadcast microfoon &
Devine PRO 2000 studio hoofdtelefoon , ik kan over deze producten niets anders zeggen dat ze mij zeer goed bevallen , ik gebruik beide producten omdat ik Internet radio maak en krijg ook alleen maar positieve geluiden dat de klank van mijn stem fantastisch is en dit is toch te danken aan een goede microfoon. Over de koptelefoon kan ik ook alleen maar zeggen dat ik perfect geluid heb. Ik kan over deze producten zeggen dat ze in mij ogen supergoed zijn.
MvrG en bedankt voor deze prachtige en klasse producten.

Macky 08-07-2024

Prachtige zaak waar je ongestoord kan rondlopen en muziekinstrumenten kan uitproberen. Een veelvoud aan keuzes in goedkope en bekende duurdere merken. Voor een muzikant loop je als een kind in een snoepwinkel.

Visser 08-07-2024

Als klant een goed en eerlijk advies ontvangen van een deskundige in de winkel.
Om daarna een eigen keuze te kunnen maken.
Zo heb ik dat graag.
Bedankt

Claudia V 07-07-2024

Goede en snelle verzending van m'n bestelling. Alles goed ontvangen en alles voldeed aan de beschrijving. Ook m'n B-stock gitaar was precies zoals verwacht. Erg blij dat ik voor die variant heb gekozen. Fijn bedrijf met goede kwalitatieve producten voor een betaalbare prijs.

Laura 05-07-2024

Snelle levering en zeer blij met alle producten die ik heb besteld. Goede kwaliteit, goed verpakt en niks op aan te merken.

Eric van der Veer 04-07-2024

Snelle levering en goede spullen.
Had net een nieuwe workstation gekocht en had accessoires nodig.
Na even Googelen vond ik deze winkel en een filiaal ervan zit in de buurt.

Joost 04-07-2024

Goede website, duidelijke omschrijving, goede service, perfecte verpakking van de zending en kwaliteit producten voor een goede prijs.

H Colenbrander 04-07-2024

hebben gewoon alles. veel keuze en van goede kwaliteit en de prijs , er is in elke prijsklasse wel een apparaat of iets anders dat voor een specifieke groep voldoet.