Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Pascal Binneweg 05-06-2021

Zeer snelle levering en prima product kwaliteit verhouding. Wanneer je een product. terug stuurt duurt het wel even voor je je geld terug hebt.

Jochem 04-06-2021

Betrouwbaar en super snelle levering. Waarom dan een 9? Dan hebben ze nog een uitdaging voor die 10

Ed 04-06-2021

Fijne shop, actuele informatie over de producten; nette prijzen en vriendelijk geholpen/goede service

Lans 04-06-2021

Goed en vakkundig geholpen bij Bax Music. Nemen alle tijd voor je. Grrot aanbod

Didier H. 04-06-2021

Zoals steeds wederom een vlotte correcte levering van BAX! Hier voelt de klant zich nog koning.

Paul GJ 04-06-2021

Ik kocht de Hilec MEDIA2 tablet-houder voor microfoonstatief zwart.
Snelle levering, goed stevig verpakt! Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Zeer tevreden (al jaren) over Bax Music Shop, ook met het oplossen van problemen is er een goede (meedenk)service! Ga zo door!

Pegu 04-06-2021

Goede omschrijving op de site en snelle en correcte levering na bestelling!

Jorik kastelein 04-06-2021

Snelle levering, producten waren allemaal goed. Het was iets wat onhandig verpakt Maar ik ben super tevreden over mijn producten.

Jeroen 04-06-2021

Bax Music heeft een goede range aan kwaliteitsproducten. Leveringen worden uitgevoerd conform afspraak, de medewerkers geven je graag advies als dat nodig is.

Recente aanschaf: Sela pad voor Cajon.
Ik was een beetje sceptisch, achteraf ten onrechte. Ik ben superblij dat ik deze pad toch heb besteld. Hij heeft een positieve invloed op het speelcomfort wat leidt tot nog meer plezier!

Frank 04-06-2021

De snelheid van leveren en de service blijven door de jaren heen van een hoog niveau. Jammer dat er op dit momement veel artikelen iet op voorraad zijn en lange levertijden hebben.

Pim Geveke 04-06-2021

Bestelling is niet binnengekomen, twee keer achter aan gebeld maar naar twee dagen was het er nog niet. Wel beloofde ze echt dat het binnen kwam!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-06-2021

Beste Pim,

Bedankt voor jouw review. Wat onhandig dat jouw bestelling nog niet is bezorgd. Aan de hand van jouw review kunnen we geen klantgegevens van je vinden. Mocht je benieuwd zijn naar de status, neem dan gerust weer contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je verder hiermee. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

J.C. 03-06-2021

Duidelijke website en uitgebreide product omschrijving met foto’s, evt. video’s en reviews.
Ook de voorraad status is handig en indien op voorraad goed verpakt en snel geleverd.

marc 03-06-2021

Bax-shop is geweldig. Leverd goede producten tegen een mooie prijs. snelle levering en de website is bijzonder interessant door de uitleg van apparatuur in het muziek vakgebied.. Briljant

Leo 03-06-2021

Klantvriendelijke organisatie.
Ik had een iPad (4e generatie) statief besteld.
Het bleek een te kleine maat te zijn ( maat stond er niet bij op de site)
Zonder problemen vlot voor een grotere maat kunnen ruilen........

Tom Williams 03-06-2021

Gewoon top. En ‘gewoon’ is dus waarom het top is! Geen poespas, je krijgt wat je wilt. Aardige kundige mensen! Vooral een shoutout naar Wim op de drum departement! Altijd rustig en neemt de tijd voor al je vragen en wensen ! Met groet, Tom Williams

Rob Bergevoet 03-06-2021

Goede service, prijs en voorraad.

Al meerdere keren heb ik iets via Bax laten komen.
Altijd op tijd en veel uit eigen voorraad.
Als er levertijd voor staat, klopt deze ook meestal.

Goede shop!

Anja 03-06-2021

Duidelijke website. Groot assortiment, met leuke aanbiedingen. Ook de snelle bezorging is super fijn.

Danny 03-06-2021

Al jaren koop ik trouw mijn gear bij BAX Music. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld en weten mij ook altijd te triggeren om juist bij hun te kopen. Goede service, mooie prijs en snelle levering. Wat wil je nog meer? En ook zeer regelmatig zijn er mooie aanbiedingen met extra korting op je producten! Ik raadt je aan om je in te schrijven op hun nieuwsbrief voor leuke deals. Vorige week heb ik Native Instruments Komplete Kontrol S61 MK2 + Komplete 12 gekocht bij BAX, een geweldig werkpaard met een meer dan kompleet pakket aan plugins, waarmee je je tracks kan produceren!

Max Vansta 03-06-2021

Wat een top winkel is Bax-Shop ook! Als muzikant is deze winkel zo’n verademing. Je gaat makkelijk opzoek naar het geen wat je nodig hebt. Of je verdwaalt even in alle prachtige producten die ze aanbieden. Nog nooit ontevreden geweest. Even klantvriendelijk online als in de winkel. Gemakkelijk bestellen, snelle levering en fijn om contact mee op te nemen. Altijd een feestje als mijn producten binnen komen. Thanks!

Hans 03-06-2021

Ik heb een Konig & Meyer 216 nikkel microfoon statief adapter besteld om 13 uur ‘s middags. Zou dan de volgende dag geleverd worden volgens de site. Dat bleek niet te zijn maar het werd twee dagen later. Een kleine adapter in een grote doos… mijn suggesties: haal de belofte van leveren de volgende dag weg en gebruik kleine dingen een kleine envelop. Scheelt ook verzendkosten, deze waren hoger dan de waarde van de adapter.
Over de adapter: prima past goed en ik heb nu een standaard die ik breder in kan zetten. En dat voor €2,50

C. Albers 02-06-2021

Overzichtelijke website met een heel ruim aanbod. Iedereen die ook maar iets zoekt van muziekinstrumenten of toebehoren kan bij Bax Music terecht. De prijzen zijn ook goed, zelfs voor degene die wat minder te besteden hebben. Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Super service. Heel blij met de elektrische gitaar die ik gekocht hebt.

H. Westendorp 02-06-2021

Paar jaar geleden een usb audio converter besteld. Naar tevredenheid afgehandeld. Om die reden nu ook een Phono voorversterker besteld. Ook prima afgehandeld. Dus goede service.

John 02-06-2021

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding, ruime keus, gemakkelijk afrekenen.

Ids Hofstra 02-06-2021

Ik koop al 10 jaar bij BaxShop mijn music gear. Van studio gear tot muziek instrumenten. Onlangs nog een bass gekocht. Leveringen zijn nooit een probleem. 1 x een probleempje maar dat is naar behoren opgelost. Als je instrument wil kopen kan je het uitproberen bijvoorbeeld in BaxShop winkel in jouw buurt. Prima zaak.

BW 02-06-2021

Ik heb een elektrische gitaar en plectrums besteld.
Site is fijn, het bestellen gaat soepel en ze leveren wanneer ze zeggen dat ze dat doen.
Via de mail wordt je ook netjes op de hoogte gehouden wanneer ze voor je deur staan, perfect.

Ik miste de plectrums bij mijn bestelling. Dat gemeld via de mail. Dat werd dezelfde dag nog opgepakt, excuses aangeboden en meteen nagezonden. Deze had ik de volgende dag ook binnen.
Het is gewoon netjes hoe ze communiceren en het afhandelen, zeer prettig!