Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Fred Does 10-02-2023

Prima zaak. Grote sortering en normale prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk om online zaken mee te doen omdat de software goed functioneert.

Marco 10-02-2023

Na wat zoeken en doen is het een hele goede interface. Zoeken naar het beste balans in je muziek. Ik gebruik hem voor me dj en live streamen. Zeer aan te raden

Jan Ackermans 10-02-2023

Mooi shop met veel keuze, levertijden inc. verpakking perfect enigste nadeel als je technische vragen hebt dan kan niemand je helpen omdat je soms meer dan een uur wachttijd hebt en dat vind ik echt een minpunt weet zeker dat ze dit veel klanten kost en zeker de mensen die pas willen gaan beginnen met gitaarspelen.

Joke 10-02-2023

Contact gehad en voor mij als leek werd alles duidelijk uitgelegd. Had het snel nodig en kreeg alles dezelfde dag binnen.

Rob 09-02-2023

Producten prima, levering; niet altijd even goed maar oké, alleen jammer dat een algoritme er voor zorgt dat de prijs wordt verhoogd na intresse, dus meteen voor die prijs bestellen en niet een dag wachten (ik ga verder op kijken)
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-02-2023

Beste Rob,

Het kan voorkomen dat de prijs van een artikel stijgt/daalt. Dit is afhankelijk van o.a. de leverancier en de markt.

Mocht je nog vtragen voor ons hebben vernemen we het graag.

Marjoleine 09-02-2023

In de winkel werd ik al niet naar tevredenheid geholpen : er was op zondagmiddag te weinig personeel en na lang wachten ben ik zonder digitale piano de winkel uitgegaan. Toch maar een bestelling geplaatst via de site.
De volgende dag werd wel de koptelefoon, maar niet de piano afgeleverd. Een mail naar de klantenservice bleef onbeantwoord. Twee dagen later werd de piano alsnog geleverd, zonder bericht vooraf van DHL of Bax.
De digitale piano bevalt, maar de klantvriendelijkheid /service van Bax niet!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-02-2023

Beste Marjoleine,

Niet fijn om te lezen dat je een mindere ervaring hebt gehad met de service, excuus voor alle ongemakken.
Hoewel het momenteel onduidelijk is waarom je geen bericht had ontvangen hebben we hier intern een notitie van gemaakt.

Mocht je nog vtragen voor ons hebben vernemen we het graag.

T.Zeljkovic 09-02-2023

Fender FA610 gigbag voor dreadnought akoestische gitaar. Super product past perfect bij mijn Fender CD-60 akoestische gitaar, bedankt Bax muzik voor de snelle levering binnen 24 uur.

Hans 09-02-2023

Prima service, snelle bezorging en goede kwaliteit. Ik heb al meerdere keren bij Bax music besteld en ben altijd tevreden met de snel geleverde artikelen.

Ted 08-02-2023

Supersnelle levering, in nog geen 24 uur! Tot op heden heel tevreden! Leuke winkel te Goes, aanrader!

Nico Klip 08-02-2023

Klantvriendelijk en ter zake kundig personeel!
Nemen alle tijd voor je en de specifieke uitleg over het aangeschafte produkt (een multi effect processor) is zeer uitgebreid en volledig.

Geert-Jan Knapen 08-02-2023

Bax Shop is heel duidelijk en snel met vragen aan de klantenservice, website is overzichtelijk en nog nooit een beschadigd pakket gehad. Het enige wat ik echt jammer vind is dat er op de website staat “voor 23:00 besteld morgen in huis”, vorige keer kwam het voor dat dit niet het geval was, het was een dagje later.
Na contact met de klantenservice wel meteen correcte informatie en excuses gekregen, wat dan wel weer heel fijn is.

Al met al is Bax Shop betrouwbaar, wat erg belangrijk is als je koopjes doet met een significante prijs (gitaren of versterkers in mijn geval).

Rob Smallegoor 08-02-2023

Het product werd heel snel geleverd.
De service bij Bax is uitstekend. Ik heb meerdere keren contact gezocht omdat ik iets wilde weten en ik ben steeds netjes en deskundig geholpen. Retourneren van een product heeft bij mij nog nooit een probleem opgeleverd. Heb ik ook maar iets nodig op muziek gebeid dan is Bax voor mij de winkel. Ook omdat hun prijzen redelijk zijn.

Henk 08-02-2023

Chaotische bestelprocedure. Klantonvriendelijke service door chatmachine-systeem

BB 06-02-2023

Goede producten, lage prijs, snelle levering, duidelijke site.
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Dylan 06-02-2023

Een goed betrouwbaaren winkel waar je zekker unkijkje moet nemen ze hebben alles wat je nodig heb kwa muziek om je dromen waar temaken.

Cristiaan80 06-02-2023

Ik heb op 28-01-2023 een Denon HP1100 gekocht bij Bax, wegens de beste prijs. Enige opmerking is dat als je vrijdags om 15:00 besteld, je bestelling kennelijk niet altijd zaterdags netjes aankomt. Dit was wel beloofd op de website. Ik vermoed echter dat de vervoerder hier ook enige hand in heeft gehad. Maar s'maandags (31-1-2023) was de koptelefoon wel netjes ingepakt aangekomen op het postpunt (Bax doos om de productdoos) . Fijn dat als je iets besteld als bijvoorbeeld cadeau, dat de productdoos toonbaar aankomt.

Ik kan mij voorstellen als je extreme haast hebt, de levertijd een baal momentje kan zijn. Maar mijn levertijd hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk. Al met al, tevreden met de bestelling. Prima product en goede levering.

Romee 05-02-2023

Echt super! Werd snel geleverd in goede verpakking en is super kwaliteit ben echt blij met mijn aankopen!

Adrie van Putten 05-02-2023

Te weinig expertise te weinig personeel
Klantenservice van lik me vestje
Ik kom met een hoofdtelefoon waar nog garantie op zit krijg als antwoord dat hij opgestuurd moet worden om te kijken wat de storing is ik geef aan dat de kabel stoort waarschijnlijk een breuk maar het moet opgestuurd worden met de onderzoek kosten
Kom op zeg
Ik heb voor een kabeltje die ik uiteindelijk maar nieuw hebt aangeschaft meer dan een uur daar binnen geweest 45 minuten gewacht tot het uit het magazijn kwam
Mij zie je er niet meer terug
Ontzettend lange wachttijden daar een keer iets online besteld en alleen maar afhalen op het juiste tijdstip daar en dan meer als een uur wachten schandalig
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-02-2023

Beste Adrie,

Allereerst excuses voor de mindere bereikbaarheid. Niet fijn om te lezen dat je een mindere ervaring hebt met de service. Bij een defect adviseren we je om het artikel op te sturen zodat onze retourafdeling dit kan bekijken. Hiermee hopen we je een passende oplossing te kunnen bieden onder de garantie voorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben vernemen we het graag.

Bert VDB 05-02-2023

Aankoop prachtinstrument bij Bax Brugge. Alle tijd gekregen om tijdens verkoopsproces zowel uit te proberen, na te denken en alternatieven te bespreken. Deze ervaring is dé reden waarom bij specialisten langsgaan nog steeds een online-aankoop overklast.

Martin 05-02-2023

Great place to buy whatever you want. I wanted to buy great studio monitors and it was amazing. I could use a lot of speakers in an isolated room. For me it was a great experience.

Also the guys have a lot of patience and threats you well.

And you can try every guitar there, you have hi gain amps and you can choose whatever you want.

Abel 05-02-2023

De shop is overzichtelijk, duidelijk en geeft prima weer wat men verkoopt. De belofte, vóór 2300 uur bestellen en de volgende werkdag in huis, komt men echter niet na. Dus wat mij betreft dan ook niet meer vermelden.
Contact opnemen hierover gaat ook heel moeizaam. Te veel karakters in een bericht wordt diverse keren niet geaccepteerd en bij telefonisch contact sta je zo 1,5 uur in de wachtrij....... Hier valt dus zeker het eea te verbeteren.

Jan Visser 04-02-2023

Ondanks lever problemen is het personeel erg vriendelijk en blijven rustig. Petje af. Het is erg moeilijk te schatten wanneer iets geleverd worden in deze tijd. Maar dat hebben ze goed opgelost

Nico van der Molen 03-02-2023

zeer goede music shop met goede service en vriendelijk personeel.
bestellingen worden altijd netjes en op tijd afgeleverd.

Kees 03-02-2023

Linkshandig bleek 60 jaar geleden op de lagere school al onhandig tijdens het schrijven met de kroontjes,inktvlek,pen. Zo ook véél later bij het bespelen van de elektrische gitaren; bas, strato en hollow Maya. Alles voor rechtshandigen was de standaard en met mijn linkse gevoel onbespeelbaar. Graag en met bewondering luister ik naar de gitaristen die schijnbaar moeiteloos de juiste snaren raken. Voor mijn kleinzoon kocht ik enkele jaren geleden een 3/4 set bij Bax voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Met die ervaring dusi bij Bax op zoek naar de linkshandige variëteit en prettig verrast door het grote aanbod. Deze gitaar viel me op en direct besteld. Eenmaal binnen, perfect in orde. Wat een body, iets wat kortere en smallere hals, prima voor mijn inmiddels wat stramme vingers. Hoop gauw met mijn kleinzoon te kunnen
gaan 'jammen'.

F.vd.H 03-02-2023

Ik ben al jaren klant bij Bax Music, mijn
Muziek producten zijn bij altijd snel en optijd geleverd. Ook is alles altijd goed verpakt.

Dank jullie wel, Bax Music👍🏼🎸