Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 220 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen N 01-07-2024

Gereedsschapsscentrum heeft een uitgebreid assortiment en het Makita gereedschap wat ik hier gekocht heb was scherp geprijsd. Levering verloopt ook snel. Meestal volgende dag of de dag er op geleverd.

JOP 30-06-2024

Al regelmatig wat besteld via deze site. Aanbod groot en prijstechnisch ok!
Daarnaast duidelijke communicatie qua levering en levertijd!

Makita accu klop/boor/schroef machine 29-06-2024

Na wat twijfelen besloot ik toch een nieuwe accu boor/schroefmachine aan te schaffen. Makita heeft er ook een met klopboorfunctie, dat is ideaal voor de handige klusser. Besteld en vlot geleverd. Enigste wat jammer is dat bithouder er als accessoire er niet bij zat.
Groet Theo Brouwer Culemborg

Engels 28-06-2024

Overzichtelijke website, prijzen zijn concurrerend, vriendelijk personeel in de winkel. Ik haal in vervolg al mijn gereedschap hier.

Martin 28-06-2024

Prima winkel! Goede prijzen, snelle levering, goede verpakking! Een aanrader!

B Vlieger Afbouw 27-06-2024

Een mooie duidelijke Shop,met veel info ook over artikel. En super snelle bezorging

René 19-06-2024

Zeer fijne webwinkel met ook een echte winkel.
Ooit daar rondgelopen en wat een assortiment, gewoon top.
De prijzen zijn scherp en levertijd meestal 1 werk dag.
Gereedschap centrum is een aanrader 👍🏻
info-611 24-06-2024

Wat een mooie review! Super om te horen dat je zo tevreden bent met ons assortiment, scherpe prijzen en snelle levertijden. Dankjewel voor de aanbeveling! 👍🏻

westerhof 17-06-2024

Alles ging snel en vlekkeloos, in een keer helemaal goed dat maak je niet vaak mee

Willem 17-06-2024

Ze werken met topmerken uit de gereedschap wereld .
De prijzen met vaak aanbiedingen zijn super .
De nazorg en service is prima en de levertijden zijn als de beste te noemen.
Kortom helemaal tevreden over Gereedschapcentrum
info-611 24-06-2024

Wat een fantastische feedback! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze topmerken, aanbiedingen, en service. Bedankt voor het delen en tot de volgende bestelling! 😊🔧

Levi Van der klis 17-06-2024

Ik geef het cijfer 10 omdat ik precies weet wat ik koop, hoe lang het duurt voordat het binnen is en de prijzen zijn scherp. Kortom, voor mij een perfecte winkel voor mijn gereedschap!

D Mulder 17-06-2024

De shop is overzichtelijk en de beschrijvingen zijn duidelijk. De mogelijkheid om nog vragen te stellen aan een medewerker is een extra service om makkelijker een keuze te kunnen maken.

Imro 13-06-2024

Al jaren een betrouwbare partner voor je gereedschap. Ik heb nog niets negatiefs meegemaakt dus zal in de toekomst ook hier blijven shoppen
info-611 24-06-2024

Wat een mooie woorden! Fijn om te horen dat je al jaren tevreden bent. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen! 😊🔧

Ruud 12-06-2024

Duidelijke webshop met veel keus. Heb later op de avond de bestelling gedaan, maar toch de volgende dag al geleverd. Dat had ik niet verwacht en was top.
Product zat netjes verpakt en zag er netjes uit. Niks op aan te merken.

Steve. 11-06-2024

de site is duidelijk en in enkele stappen heb je een overzicht van alle merken voor het gezochte artikel. Zelf gebruik ik Makita gereedschap en dat is hier ook scherp geprijsd. En het bestelde is vaak de volgende dag in huis.
info-611 24-06-2024

Wat een fijne feedback! Goed om te horen dat de site duidelijk is en dat je tevreden bent met de scherpe prijzen en snelle levering. Veel plezier met je Makita gereedschap! 😊🔧

Hans 10-06-2024

Prima assortiment, goede beschrijvingen. Levering prima op orde.

Niek 08-06-2024

Groot assortiment, goede service bij vragen en altijd snelle levering indien het product voorradig is. Prijstechnisch weet ik niet vergeleken bij andere aanbieders, maar maakt ook niet uit omdat de service altijd goed is

Gino 07-06-2024

Alles duidelijk weergegeven en volgens afspraak. Dat is voor mij een speerpunt voor internet aankoop.

M.Machiels 07-06-2024

Ik ben zeer tevreden met mijn recente aankoop. De website is overzichtelijk en het aanbod aan gereedschap is groot. Mijn bestelling werd snel geleverd en alles was netjes verpakt. Ik raad het zeker aan voor iedereen die gereedschap nodig heeft.
info-611 24-06-2024

Wat een mooie review, dankjewel! Fijn dat alles naar wens is. Veel klusplezier! 🛠️😊

René 03-06-2024

Goed en deskundig advies. Hierdoor heb ik de juiste aanschaf gedaan. Ben blij met de nieuwe invalzaag.
info-611 24-06-2024

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en tevreden bent met je nieuwe invalzaag! Veel zaagplezier! 🛠️😊

kees poorters 01-06-2024

ruime keuze op de site leuke aanbiedingen die het voor een ondernemer aantrekkelijk maakt daarnaast ook snelle leveringen en keurig verpakt

Jos 31-05-2024

Heldere omschrijving product geleverd volgens afspraak.
Goed verzorgd product top kwaliteit
Kortom zeer betrouwbaar leverancier

Ton 28-05-2024

Gewoon goede service, mits op voorraad is ook echt morgen aan huis.. En gewoon scherpe prijzen, die vaak nergens anders goedkoper zijn.. gewoon top! Ook heb ik in het verleden eens een ontbrekend artikel in de verzending meegemaakt, (Stond wel als verzonden in de order) werd netjes door de klantenservice opgepakt en de volgende dag had ik het ontbrekende artikel in huis zonder gedoe..

vdDorpelServices 27-05-2024

Fijne webshop, al eerder spullen besteld. Levering duurde wat langer, omdat artikel niet op voorraad was. Werd netjes op de hoogte gehouden.. Zending keurig verpakt en compleet geleverd.

Willy 27-05-2024

Zeer ruim aanbod, prijs gunstig ten opzichte van concurenten en zeer snelle levering van uiterst goed verpakte artikelen.

Joep 23-05-2024

Fijne en vriendelijk ontvangst aan de verkoop balie, en ben goed geholpen, top, dit is wel anders geweest.