Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 210 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 21-07-2024

Dewalt laser 360 besteld. Staat direct leverbaar voor 22:00 besteld zelfde dag verzonden, maar als er betaald is staat op de factuur verwachte levertijd 3 weken. Heel gek , want ik kijk nu elke dag even (al 4 dagen) en er staat nog steeds hetzelfde.

jan olieman 19-07-2024

goed gereedschap tegen lage prijzen. Ook de service is telefonisch goed bereikbaar en geeft snel betrouwbare antwoorden.

Dirk Roelen 19-07-2024

Goede site, makkelijk te bestellen, snelle levering
Al diverse malen een bestelling gedaan en altijd correcte leveringen

Ad Borst 18-07-2024

Gereedschap, slagmoersleutel, besteld. De levering was volgens DHL bezorgd maar nergens te vinden. Contact opgenomen met het gereedschapscentrum op advies van DHL. De afhandeling hiervan was erg correct, papieren voor claim werden toegemaild. Bij navraag stelde medewerker me telefonisch gerust dat het in orde kwam. Kreeg dag later, vandaag, bericht dat de nieuwe bestelling, slagmoersleutel, opgestuurd zou worden.
Bedankt voor jullie goede service, snelle levering. Vanmiddag kwam een mw uit een andere straat het vermiste pakket afgeven, was verkeerd bezorgd. Dus de bestelling bij jullie afgezegd. 👍

MvG 17-07-2024

Gereedschapcentrum heeft scherpe aanbiedingen en snelle betrouwbare leveringen, top !

Ronald 17-07-2024

Gebaseerd op mijn ervaringen, vind ik dat Gereedschapcentrum.nl een uitstekende keuze is voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsgereedschap tegen een goede prijs. Ze bieden niet alleen een breed assortiment aan producten, maar ook een snelle levering en uitstekende klantenservice. Het is duidelijk dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat bij dit bedrijf, wat blijkt uit hun efficiënte service en de kwaliteit van hun producten. Ik zou Gereedschapcentrum.nl zeker aanbevelen aan collega's en vrienden die op zoek zijn naar betrouwbaar gereedschap zonder daarbij de hoofdprijs te betalen.

Betreft een accu combiset van Makita en wat handgereedschap ~ 1250 euro

Corné 13-07-2024

Afgelopen maand 2 keer een makita machine gekocht! De eerste machine werd pas later Verzonden, maar kwam uiteindelijk keurig netjes binnen. Dit was vanwege dat het product niet op voorraad was dus kan gebeuren!

De tweede machine was besteld en de volgende dag in huis, super service! Daarbij was gereedschapcentrum ook nog eens de goedkoopste, een aanrader dus!

Huiskes totaal bouw 12-07-2024

Ik heb hier meerdere malen gereedschap gekocht en de levering klopte iedere keer,daarnaast hebben ze in de wink super vriendelijk personeel waar je alles aan kan vragen

Bartjan 11-07-2024

Fijne winkel. Duidelijke omschrijving en erg eenvoudig om een duidelijke keuze te maken tussen de producten. Snelle levering!

Dhr. Joshua Ree 10-07-2024

De website is goed overzichtelijk als je ergens niet uit komt dan kan je altijd om hulpvragen

Ruudje 08-07-2024

De shop is overzichtelijk met mooie aanbiedingen. Snelle levering ook fijn in de gereedschap wereld. Tot nu toe super geholpen.

Robert 08-07-2024

Prima winkel. Bestelling werd echter in 2 delen op verschillende dagen geleverd. Klein verbeterpuntje. Verder dik in orde.

Nick 05-07-2024

Het bestellen is makkelijk. Een goed overzichtelijke site. Goeie snelle levering. En scherp geprijste artikelen. Leuk acties en aanbiedingen.
Top

Rens de Brouwer 05-07-2024

Gereedschapcentrum stelt nooit teleur;
- Snelle levering (zaterdag besteld, maandag op de afhaallocatie)
- Producten op voorraad
- Prijzen zijn scherp
Top bedrijf, niets anders dan Lof.

Jeroen N 01-07-2024

Gereedsschapsscentrum heeft een uitgebreid assortiment en het Makita gereedschap wat ik hier gekocht heb was scherp geprijsd. Levering verloopt ook snel. Meestal volgende dag of de dag er op geleverd.

JOP 30-06-2024

Al regelmatig wat besteld via deze site. Aanbod groot en prijstechnisch ok!
Daarnaast duidelijke communicatie qua levering en levertijd!

Makita accu klop/boor/schroef machine 29-06-2024

Na wat twijfelen besloot ik toch een nieuwe accu boor/schroefmachine aan te schaffen. Makita heeft er ook een met klopboorfunctie, dat is ideaal voor de handige klusser. Besteld en vlot geleverd. Enigste wat jammer is dat bithouder er als accessoire er niet bij zat.
Groet Theo Brouwer Culemborg

Engels 28-06-2024

Overzichtelijke website, prijzen zijn concurrerend, vriendelijk personeel in de winkel. Ik haal in vervolg al mijn gereedschap hier.

Martin 28-06-2024

Prima winkel! Goede prijzen, snelle levering, goede verpakking! Een aanrader!

B Vlieger Afbouw 27-06-2024

Een mooie duidelijke Shop,met veel info ook over artikel. En super snelle bezorging

René 19-06-2024

Zeer fijne webwinkel met ook een echte winkel.
Ooit daar rondgelopen en wat een assortiment, gewoon top.
De prijzen zijn scherp en levertijd meestal 1 werk dag.
Gereedschap centrum is een aanrader 👍🏻
info-611 24-06-2024

Wat een mooie review! Super om te horen dat je zo tevreden bent met ons assortiment, scherpe prijzen en snelle levertijden. Dankjewel voor de aanbeveling! 👍🏻

westerhof 17-06-2024

Alles ging snel en vlekkeloos, in een keer helemaal goed dat maak je niet vaak mee

Willem 17-06-2024

Ze werken met topmerken uit de gereedschap wereld .
De prijzen met vaak aanbiedingen zijn super .
De nazorg en service is prima en de levertijden zijn als de beste te noemen.
Kortom helemaal tevreden over Gereedschapcentrum
info-611 24-06-2024

Wat een fantastische feedback! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze topmerken, aanbiedingen, en service. Bedankt voor het delen en tot de volgende bestelling! 😊🔧

Levi Van der klis 17-06-2024

Ik geef het cijfer 10 omdat ik precies weet wat ik koop, hoe lang het duurt voordat het binnen is en de prijzen zijn scherp. Kortom, voor mij een perfecte winkel voor mijn gereedschap!

D Mulder 17-06-2024

De shop is overzichtelijk en de beschrijvingen zijn duidelijk. De mogelijkheid om nog vragen te stellen aan een medewerker is een extra service om makkelijker een keuze te kunnen maken.