Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 697 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Angilla 18-05-2022

Omg wat ben ik blij met deze mini polaroid camera. Het maakt mooie scherpe foto’s, het doet een beetje aan retro foto’s denken van vroeger maar dan toch beter. Omschrijving is duidelijk en het doet precies wat het moet doen. Het leuke van deze mini camera is dat je instant je foto’s hebt. Ik ben te lui om foto’s te printen uit mijn telefoon en nu heb ik gelijk een foto in handen. Ik raad de mini instax 11 dan ook zeker aan.

Angilla 18-05-2022

Marco 18-05-2022

Snelle levering en goede kwaliteit. had een RAM mount steun gekocht voor op de motor te monteren

hansarchie 18-05-2022

Was op zoek naar een reparatieadres voor mijn - gevallen - zoomlens (best een oudje). Werd alleraardigst gewezen op de onmogelijkheid daarvan; kon voor mijn camera toch 2 lenzen vinden (waaronder mijn defecte en een andere die ik al lang had gezocht). Dit alles voor een luttel bedrag, waarvoor men veel tijd aan mij spendeerde.
Chapeau voor de vriendelijkheid en de kennis van de verkoper!

carla 18-05-2022

Precies wat ik had verwacht was het ook , en snelle levering .
Goed verpakt en echt naar mijn zin

Harold 17-05-2022

Ik zocht een fotorugzak, maar had nogal wensen qua vakjes en de grote laptop moest er bij kunnen. In de winkel was een flinke keuze. Het personeel kon goed advies geven, zonder opdringerig te zijn. Allemaal prima, ik ben al eens eerder in deze winkel geweest voor een lens, dat ging ook goed.

Veronique 17-05-2022

Zeer tevreden, alhoewel ik 2x een artikel ( cardreader ) gekregen heb die niet werkte. Maar alles werd onmiddellijk vervangen. Het geld werd correct teruggestort. Dan stelde de klantendienst mij een ander merk voor. Deze werkt perfect.
Dus zeer tevreden van de geleverde service en de vriendelijkheid van de klantendienst !

Rob P. 17-05-2022

Wat een kennis en kunde in filiaal Eindhoven. Ik was daar voor een verrekijker en ben zeer prettig voorgelicht over de vele modellen en kwaliteiten die voorradig waren. Iets meer uitgegeven dan vooraf bedacht, maar geen seconde spijt van. Absoluut de juiste kijker aangeschaft voor mijn gebruik. Blij mee!

Annemarie 16-05-2022

Super snelle levering, geen gedoe met account aanmaken en product voldoet compleet aan verwachtingen.

M 16-05-2022

Ik kom altijd heel graag in de winkel in Eindhoven, ik koop er altijd mijn film en kan er ook altijd terecht voor vragen (of pasfoto's ;-)). Het personeel is heel vriendelijk en kan altijd meedenken als ik ergens niet uitkom of advies nodig heb. Als iemand met nog niet veel ervaring met analoge fotografie is dat heel fijn! Ik raad de winkel ook altijd aan vrienden aan.

Gerrit 16-05-2022

Vriendelijk vakkundige medewerkers.
Gigantische keuze en scherpe prijzen .

Joyce 16-05-2022

Goede prijzen, snelle levering en top service en uitleg op de fotografie beurs!

Rini Aarts 16-05-2022

Geweldige service en geweldige flits voor een mooie prijs Bedankt Ook telefonisch altijd bereid om te helpen. Kan het niet gelijk altijd een nette mail achterop klasse. Bedankt

Lara Devreker 16-05-2022

Ik was afgelopen maand op zoek naar een kabeltje voor mijn camera, maar ik was eerst niet zeker welke de juiste was. Door de gedetailleerde beschrijving bij de artikelen heb ik snel de juiste kabel gevonden en kunnen bestellen. De volgende dag had ik hem al in huis.
Geweldig snelle levering en makkelijke website om te doorzoeken! CameraNu is dus een echte aanrader!

Remco de Jonge Photography 16-05-2022

Geweldig bedrijf,
Snelle levering, telefonisch contact gehad alles naar wens geholpen.
Helemaal blij, ik zal zeggen...tot de volgende order!

Dolf 16-05-2022

Nadat ik een verkeerde bestelling had gedaan en deze retour heb gestuurd werd het betaalde bedrag binnen 2 dagen terug gestort op mijn rekening. Keurig afgehandeld.
Dolf

Marc 16-05-2022

Echt super! Ik kocht hier ter vervanging van onze Canon 100D een Canon 77D welke als occasion / 2de hands werd aangeboden. Los van het feit dat de camera waanzinnig snel werd geleverd moest ik ook echt goed kijken of het hier toch niet om een nieuw exemplaar ging. Dankjewel CameraNU.nl, tot de volgende!

San 16-05-2022

Om eerlijk te zijn, ik kwam op deze website uit omdat in dat weekend een korting gold en ze daarmee op de laagste prijs uitkwamen.

helaas was het product niet op voorraad maar om tóch van de korting te kunnen genieten heb ik de bestelling wel voltooid. Drie dagen later kreeg ik netjes het bericht dat artikel weer op voorraad was en verstuurd zou worden zodat ik de bestelling een dag later in huis mocht verwachten. Gelukkig was dat ook zo, ik houdt hier dus gewoon van, een bedrijf wat hun beloftes gewoon nakomt, helaas dat is tegenwoordig ook niet gebruikelijk meer..

T 16-05-2022

Prima website, duidelijk, prima in de winkel geholpen en ook later via de klantenservice.

Arnie 16-05-2022

Prima winkel. Alleen mogen de mannen wat vriendelijker omgaan met klanten.

Klanten die foto’s op komen halen worden minder respectvol behandeld dan klanten die een dure camera komen kopen. Beetje hypocriet.

Rudi Van Turenhout 16-05-2022

Heb een flitser gekocht. Transactie is zeer vlot verlopen. Krijg nu ook allerhande tips om het fotograferen te verbeteren!

Xia Jin 16-05-2022

I used to want to buy a Fuji system camera as my first camera and my birthday gift. I am interested in Fujifilm XT30 ii and Fujifilm XE4. I noticed that almost all the stores had sold out camera kits with lenses, so I decided to buy the camera body and lense separately. Then I just find CameraNU sold the Fujifilm XC15-45mm lense (second hand) with good quality and very cheap price. So I ordered it online without hesitate. The delivery is fast and the lense is perfect.

About 4 days later, I went to a CameraNU shop in Rotterdam to buy the camera body. I tried XT30 ii, XE4 and XT3. The stuff in the shop is patient and tech me how to use the camera. Finally I bought XT30 ii. I have to say that no matter in the offline shop or online shop, you can always get the best service from CameraNU.

Bram 15-05-2022

Handige shop, overzichtelijk, duidelijk, correcte informatie, competitieve prijzen

Dénise 15-05-2022

Allereerst nam ik contact op via WhatsApp om advies te vragen. Dit eerste contact was oppervlakkig en ik kreeg niet de antwoorden die ik zocht. Later ben ik langs de winkel in Amsterdam gegaan, waar ik verrast werd door de deskundigheid en vriendelijkheid van de verkopers. Ze namen de tijd om vragen te beantwoorden en gaven gevraagd en ongevraagd goede adviezen. Dat er kennis aanwezig was, was goed te merken! De lens die ik wilde inruilen werd goed bekeken en beoordeeld, zodat een volgende eigenaar weet wat hij of zij krijgt. Ik ben met een mooie nieuwe lens en een fijne ervaring weer de deur uit gegaan!

JK 15-05-2022

Goedkkoopste product, snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden over levertijd