Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 888 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard 02-04-2021

Ik had een lens Nikon 18 300 gekocht. Ik kon op een nieuwe wachten of een tweede kans lens nemen.
Ik koos voor het laatste en dat pakte niet goed uit. Ik heb contact gezocht en een foto gestuurd met het probleem. Er werd direct actie ondernomen. Lens is terug naar Cameranu.nl en er is een andere lens besteld. Het is natuurlijk jammer dat het anders gelopen is maar door de directe actie (dienstverlening) heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt. Dit geeft een goed gevoel als consument

David van Z 02-04-2021

Vooraf gebeld voor advies, werd door een bijzonder vriendelijke dame te woord gestaan. Vervolgens mijn bestelling gedaan. Volgende dag de spullen al keurig verpakt ontvangen.
Een webwinkel waar menig webwinkel een puntje aan kan zuigen.

Jakob 02-04-2021

uitstekende service, goede garantievoorwaarden en goede communicatie, dat geeft mij vertrouwen!

Ben 02-04-2021

Ik heb mijn usb disk besteld in het weekend en maandag werd alles keurig afgeleverd.
Administratieve afhandeling en email verkeer zeer goed. Het bestelde product: zeer goed.
Bestel gerust bij dit kwalitatief goed bedrijf!

Pughaze 02-04-2021

DE webshop is behoorlijk goed ingedeeld en overzichtelijk. Filtering van de resultaten is vrij goed. Het vinden van het gewenste product of een paar producten die aan de voorwaarden voldoen gaat lekker soepel. Ook de ondersteuning vanuit support is vlekkeloos.

Daniel 02-04-2021

Goede verhouding prijs-kwaliteit en supersnelle levering. Cameranu.nl is Top !

Frans 02-04-2021

Zeer ruim assortiment, maar toch gemakkelijk de juiste keuzes kunnen maken. Overzichtelijk in categorieën en de ruime mogelijkheid te filteren om te komen tot de juiste productkeuze.
Altijd snelle verzending, zelfs als je ‘s avonds laat nog besteld, toch de volgende middag bezorgd (bij een andere grote fotowebshop is dat toch wel anders).
Ook de afhandeling van een retourzending ging erg eenvoudig, duidelijke voorwaarden en snel afgehandeld.

Sophie 01-04-2021

Groot aanbod, goeie aanbiedingen en een hele fijne & snelle service! Al vaker besteld via cameraNU.nl en iedere keer weer zeer tevreden.

John 01-04-2021

Ik heb via de site gereageerd op een mooie actie van geheugenkaartjes.
Bestellen ging makkelijk en ze lagen volgens afspraak klaar. Niks te klagen!

Nicole 01-04-2021

We waren heel blij met de aankoop en deze winkel , het is heel betrouwbaar en het kwal heel snel aan . Het is altijd beter om op een site zoals deze te bestellen dan bol.com wegens het grotere aanbod en de expertise . Heel erg bedankt voor het snel en goed afronden van onze bestelling en de snelle verzending ! Wil je een goede en betrouwbare camera ? Koop dan via cameranu.nl !

Evert 01-04-2021

Ik ben zeer tevreden over de overzichtelijke website, de goede service en de snelle en correcte levering van mijn fototoestel en toebehoren...
De website toont alle reviews van het product, zodat je op voorhand goed bent ingelicht over de voor- en nadelen van je fototoestel. Daarbij worden accessoires getoond die aansluiten bij het product. Bij vragen wordt je goed geholpen en de levering ging bijzonder snel.

R vd Berg 31-03-2021

Tweedehands product aangeschaft en geen mooie verkoop praatjes/valse beloftes in de advertentie!!
De lens ziet er daadwerkelijk uit als nieuw (geen krasje/vuiltje te zien)

En zoals er ook op de site staat.. vandaag besteld morgen binnen!!
Deze belofte is ook waar gemaakt.

Kortom een super ervaring met cameranu.nl

Kees B. 31-03-2021

Cameranu.nl, locatie amsterdam. Goede ervaring. Ik heb al eerder een camera en toebehoren gekocht, toen het nog foto Booms was.
Ondanks dat het door corona een beetje lastig was dat ik eerst een afspraak moest maken om mijn Wacom intuos pro op te halen, was het een prettige ervaring. Altijd goed om even te kletsen met mensen die weten waar ze het over hebben.
Prijs goed, service goed, niks te klagen, gewoon een 10.

Nico 31-03-2021

Ruime keuze van allerlei foto apparatuur en accessoires en snel geleverd binnen de gestelde termijn

Sebas 31-03-2021

Hele goede winkel. Altijd al mijn bestelling op tijd in huis en contact gaat ook altijd goed😁

AvR 31-03-2021

Heldere website, uitgebreide informatie, duidelijke communicatie over de levering die goed en snel is uitgevoerd volgens de afspraken. Prima webshop.

Eric 30-03-2021

Het product was tijdelijk uitverkocht. De website voorziet in een mogelijkheid om een bericht te ontvangen wanneer het beschikbaar komt. Dit werkt top! Meteen besteld en de volgende dag binnen.

Geweldige service en advies 30-03-2021

Speciaal vanuit Sliedrecht naar Urk gereden omdat wij van het begin af aan geweldige service en advies hebben gekregen.
Voor dit advies en service hebben wij dat er graag voor over.

Nicolas T.Y. 30-03-2021

Dit is de tweede keer dat ik CameraNu gebruik en het is mijn tweede camera die ik bij hen heb gekocht. Ik heb geen enkele klacht.

De eerste keer, net als de tweede keer, kon ik niet geloven zo'n geweldige deal te vinden en ik sprong erop, ik heb er geen spijt van. De communicatie was snel en perfect zonder veel wachttijd. En de verzending was natuurlijk supersnel zoals ze zeiden. De tweede keer dat ik mijn camera buiten Nederland liet bezorgen omdat ik niet thuis kon zijn, en hetzelfde pakket werd de volgende dag verzonden en afgeleverd!

De verpakking is ook serieus en professioneel, in tegenstelling tot een andere grote retailer die ik niet zal noemen :). CameraNU verzendt je kwetsbare / kostbare producten in 2 dozen met zowel luchtkussenfolie als luchtkussens: nog een reden waarom ik ze vertrouw.

Ik bekijk camera-deals meestal in 2/3 landen en het is zeldzaam om ergens anders zo goede deals te vinden die onder de garantie vallen. Dus deze jongens leveren!

Marieke 30-03-2021

Overzichtelijke shop. Makkelijk bestellen. Snelle levering. Kortom betrouwbaar

Lieke vd Broek 30-03-2021

Ik wilde graag eens lens hebben maar die hadden ze niet in Apeldoorn.
Ze hebben hem meteen daarheen laten komen.
2 dagen later was hij er al en kon ik hem ophalen. Werd vriendelijk ontvangen met een kopje thee. Ik mocht de lens uitgebreid testen en er werd alle tijd voor mij genomen.
Daarnaast had ik nog meer vragen en ook deze werden uitgebreid beantwoord.
Echt een hele nette winkel, super vriendelijk personeel met veel verstand van de producten.
Ik kom hier zeker nog vaker terug!

Luc 29-03-2021

Was enkele euro's goedkoper dan de bekende concurrent, snel geleverd, snelle reactie klantendienst na mijn vraag mbt onduidelijkheid beschikbaarheid. 'Niet op voorraad' en 'levertijd 1-3 dagen' was verwarrend. Na twee dagen was het er inderdaad.

Michiel 29-03-2021

Heel prettig om iemand met expertise aan de lijn te hebben als je vragen hebt. Snel en goed geholpen en ook de bestellingen was de volgende dag al in huis! Top bedrijf.

T. Hemminga 29-03-2021

In de ochtend besteld, ‘s avonds geleverd! Product voor een scherpe prijs en volgens verwachting!

Renske 29-03-2021

Super snelle bezorging en goede kwaliteit product. Zeer tevreden!

Misschien een klein dingetje, ik begrijp dat het leuk is om de bedrijfsnaam met logo duidelijk zichtbaar op de doos te zetten maar dit maakt het wel gevoeliger voor diefstal.