Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 787 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred.v.d.Hek 11-06-2023

Een fijne winkel waar op camera gebied van alles te koop is met vriendelijk personeel en een goeie webshop

Coen Franken 11-06-2023

Al minimaal 10 jaar bestel ik als fotograaf mijn apparatuur bij cameranu.nl
Bij mijn allereerste bestelling, ik denk ergens in 2008 was een lensfilter niet leverbaar en kreeg ik na 14 dagen wachten een duurdere versie voor de prijs die ik betaalde. Sindsdien heb ik al mijn spullen bij cameranu.nl besteld.

Ik heb nu voor het eerst sinds jaren tevreden met mijn bestelde spullen een vrij uitgebreide bestelling gedaan. Waaronder voor het eerste een NIKON systeemcamera gekocht.
Ik wist van te voren dat de levering niet direct kon plaatsvinden, doordat NIKON leveringsproblemen heeft, maar nam me voor toch te bestellen en rustig af te wachten.

Ik werd twee keer gebeld over de vertraging van de bestelling en wanneer deze wel geleverd zo worden.

Levering kwam toch sneller dan ik had verwacht en ik ben met prioriteit behandeld.

Meer kan ik niet wensen. Mooi om te zien dat dit bedrijf zo lang weet hoe de klant te helpen.

Bedankt!

Ravi 10-06-2023

CameraNu.nl had in samenwerking met DJI een DJI Experience Day georganiseerd. Je kon met drones vliegen, er werden demonstraties gehouden en lezingen gegeven. Het is fijn als winkels en fabrikanten op deze manier hun producten willen tonen en verkopen. Hoewel het dus om drones draaide, heeft CameraNU.nl voor mij toch een mooi prijsje kunnen maken voor de DJI Mic set. Uiteraard snel thuisbezorgd.

One 10-06-2023

Snelle levering. Ook heel fijn dat achteraf betalen mogelijk zo heb je toch een stuk zekerheid. Product werkt naar behoren.

Cees 10-06-2023

Ik moest van uit Brabant naar Amsterdam om een geheugenkaart te kopen.
Ik heb er geen spijt van ik werd vriendelijk en goed geholpen ondanks dat ze de nieuwe winkel aan het inrichten waren.

Caecil van Harteveld 10-06-2023

Meer dan ruim aanbod in het assortiment en ook nog eens heel fijne prijzen. Zo begint je zoektocht bij Cameranu als je net als ik een nieuwe camera body wilt aanschaffen. Na het maken van de keuze naar de winkel (Rotterdam noord) en daar gewoon heel prettig geholpen worden. Klantvriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Niet pusherig, wat heb ik daar een hekel aan, maar eerlijk. Dan denk ik in ieder geval: ik kom hier terug.

Jan 09-06-2023

Had een gimbal naar camera kabeltje nodig, was gelukkig dezelfde dag nog geleverd. Het was een gok, maar het heeft goed uit gepakt. Filmen is ermee goed door gegaa.ln!

Ivo 09-06-2023

Hebben een overzichtelijke site eerlijk geprijsd lees goedkoper als de andere en kreeg hier 5j garantie ipv 2j elders op mijn Insta360 x3 camera , ook belangrijk alles was echt in stock wat je soms niet altijd hebt .Besteld de dag erna geleverd van Nederland naar België.
Top doe zo voort aanrader
Mr Machiels

Rob Sikkema 09-06-2023

Kennis gemaakt met deze winkel toen ze demonstraties verzorgden tijdens een event in Emmeloord.
Verder gekeken op internet en uiteindelijk voor deze shop gekozen . Drone besteld +extra toebehoren en volgende dag had ik hem. En ook nog eens keurig binnen het tijdvak van de track en trace.

Lissa 09-06-2023

Ik was op zoek naar een herbruikbare analoge camera en bij Cameranu was de camera het voordeligst. Ook de service was super en de website overzichtelijk en betrouwbaar. Tot nu toe geen aanmerken en uitermate tevreden. Zeer mooie en professionele winkel aan de Amstelveenseweg in Amsterdam.

Evelien Duijn 08-06-2023

Prima advies, goed online contact, bestellingen worden snel behandeld en snel verstuurd. Jupio Maximum Power AA-batterijen - 4 stuks (2700 mAh) besteld, voldoen aan m'n verwachtingen, ook zoals de bijbehorende oplader. Ik ben dik tevreden!

Jo Ludwig 08-06-2023

Goede omschrijving van de producten. Zonder toeters en bellen.
Snelle levering.

Luuk 08-06-2023

Setje filters besteld voor mijn 24-70 van Sigma. Binnen een dag binnengekomen.

Laatst wel geprobeerd een 200-600 van sony aan te schaffen met Klarna. Dat ging niet helemaal lekker, dit niet te nadelen van de werknemers bij CameraNu Apeldoorn die hun hard hebben gemaakt om mij proberen te helpen.

Wendy 08-06-2023

Duidelijke en goede informatieve website. Bestellen en betalen is makkelijk. Je krijgt een bevestiging van de bestelling en wanneer de levering is. Betrouwbaar en gewoon goed!

Jacob 08-06-2023

De verzending is steeds maar weer super snel! De site werkt super goed. Simpel weg gewoon een top webshop!

Steffen 08-06-2023

Met regelmaat bestel ik hier als fotograaf allerlei materiaal. Altijd een perfecte service, ook het contact is altijd fijn, ook als je advies nodig hebt.

Coen van den Elsen 08-06-2023

extreem vriendelijke en kundige hulp. Hielpen me bij het aanschaffen van mijn nieuwe lens en het schoonmaken van mijn sensor.

Tamar Aerts 08-06-2023

Altijd zeer tevreden over CameraNu.
Levertijden zijn altijd goed en correct, en de klantvriendelijkheid van de klantenservice is top!
Fijne winkel!

Sabine 07-06-2023

Hele slechte klanten service. Nog nooit bij een gesealde doos gehad dat een onderdeel mistte. Helaas dit keer voor het eerst gebeurd. Klanten service heeft het tot over de 30 dagen retour laten lopen. Wil dat ik betaal voor het onderdeel wat in de gesealde doos hoort te zitten. Ik had de klantenservice een dikke vette 0 gegeven als het kon, maar helaas. Ik kon aantonen dat ik het geseald open heb gemaakt en het onderdeel er vanaf het begin niet bij zat. Echter hebben zij gekozen om te gaan speculeren over hoe het dan kwijt heeft moeten geraken vanaf de eettafel waarop ik het open heb gemaakt. Ik ben van mening dat dat geen klantenservice is. Ik mag aannemen dat dit ook absoluut niet de werkwijze hoort te zijn. Had ik het niet aan kunnen tonen had ik nog minder vertrouwen gehad in de klantenservice.

Jeannette Pot 07-06-2023

Super snelle en vriendelijke service, een winkel die follow up geeft en je op de hoogte houdt van de levering.
Mijn zoon had contact met de winkel vanwege BTW vrije uitvoer en het feit dat de bestelling binnen 3 dagen bezorgd moest worden in NL. Ondanks een trainingsdag van al het personeel, werd ik keurig gebeld om mij te informeren wanneer het pakket zou worden verstuurd.
Heel vriendelijk en snel allemaal.

avsetten 07-06-2023

Binnen 1 uur na een bestelling via internet-shop, al een reactie dat de door mij bestelde apparatuur in de winkel klaar ligt om opgehaald te worden

Cocky 07-06-2023

Ik heb eenCamouflage SM4-Pro wildcamera gekocht van 119 euro. De shop was duidelijk. De verpakking was keurig en de levering snel
Ik dacht een apparaat met wifi gekocht te hebben. Helaas dat was niet zo.
De handleiding is onduidelijk. Beelden uit de tuin zijn leuk om te zien.
Hij staat nu met 20 % korting. Beetje jammer.

Wouter 07-06-2023

Dit ging probleemloos! Goede prijs, snelle verzending. Ik heb een adapter (Nikon F naar Sony E) gekocht en hij werkt prima!

Laurens 07-06-2023

Uitstekende service. Tweedehands lens was perfect in orde, zoals beschreven. Snelle levering.

Tineke 07-06-2023

Mooi gamma in de online shop, met veel uitleg over de producten, goede prijzen en snelle levering. Als beginnend fotografie-liefhebber vind ik ook de vele reviews van andere gebruikers heel handig.