Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 697 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Danny 17-06-2023

Snelle en vlotte afhandeling goed materiaal snelle levering ..................

Andre 17-06-2023

Was de eerste keer dat ik in de shop kwam maar werd netjes en correct geholpen en een goed advies wat ik niet en wel moest kopen was top.

Lilly 16-06-2023

Tas voor mijn camera gekocht.
Zeer blij met het tasje!

Ook zeer tevreden met cameranu!
De site is overzichtelijk, duidelijk wat de voorraad was en ook per filiaal te bekijken. Uitleg op de site is helder en compleet, verder fijn dat er reviews van klanten bij veel artikelen staan.

Mijn online bestelling was in de middag en de volgende dag had ik het in een stevig doosje in huis.

Helemaal top dus!

Koos 16-06-2023

Aantallen op de website zijn actueel, goede service en advies. Deskundig personeel in de winkel(s)

Kevin 16-06-2023

Duidelijke site en eenvoudig te bestellen. De lens werd goed verpak en de volgende dag netjes geleverd.

Co 15-06-2023

Ik was bij Cameranu in Eindhoven.
Daar ben ik uitstekend geholpen door een verkoper die erg kundig was en ook tijd nam voor mij.
Hij kon mij goed uitleg geven over het product.

Florian 15-06-2023

Heb een DJI mini 3 Pro bij hun gekocht. Wel via internet maar de vorige keer wel in de fysieke winkel. Ervaren personeel tegelijkertijd een scherpe prijs. Fijne combi. Ik ga altijd eerst bij hun kijken.

Jan Ligtenberg 15-06-2023

Hierbij wil ik Camera.nu bedanken voor hun reactie en waardebon.
Mijn teruggestuurde lens was zoek. Contact met hun en post.nl opgenomen.
Bleek dat toch de lens gearriveerd.
Door dit ongemak een excuus gekregen plus een waardebon.
Alsnog goed opgelost

Ad van den Broek 14-06-2023

Een Nikon z50 gekocht bij cameranu, voorlichting door personeel was goed en vriendelijk.Oude camera meteen mee ingeruild,kreeg er toch nog een leuk prijsje voor,dus daarvan weer een fotorugzak en wat filters gekocht.
En nu maar fotograferen.

Joyce 14-06-2023

Een fijne winkel met veel keus. Een tweedehands tele objectief gekocht en gekregen wat omschreven was. Daarnaast fijne extra informatie en tips om voor in te schrijven.

DolfS 14-06-2023

Ik bestelde de nieuwe Nikon Z8 en wilde mijn Z6II inruilen. Dat ging heel eenvoudig. Ik kreeg een goede prijs en mijn Z8 was snel op voorraad.
Opgehaald in de winkel in Apeldoorn. Heel plezierig geholpen 👍🏻

van der Tol 13-06-2023

Erg klantvriendelijk en behulpzaam.
Goed en deskundig advies, nemen echt de tijd voor je hulpvraag.
Ook met een artikel retour brengen, is dat hier geen enkel probleem.
Topservice.

Philippe 13-06-2023

Ik heb de shop gekozen omdat ik een product zocht dat alleen daar voorradig was. De andere accessoires heb ik dan ook maar bij CameraNu besteld. Overigens bleek de prijs ook nog eens lager te zijn dan elders, dus een no-brainer.
De levering was helemaal in orde maar wel wat laat. Maar dat lag meer aan Post.nl vermoedelijk!

Kees 13-06-2023

Levering van de nieuwe lens was snel en correct.
Helaas was de advisering t.a.v. in te ruilen artikelen tot 2x onjuist ondanks de juist verstrekte informatie.

Cees 13-06-2023

Ik moest van uit Brabant naar Amsterdam om een Angelbird 1TB AVpro CFexpress Type A geheugenkaart te kopen.
En het was het laatste Angelbird 1TB AVpro CFexpress Type A kaartje dus ik had geluk.
Het was op dat moment alleen in Amsterdam te koop.
En na gebruik van het kaartje ben ik alleen maar positief.
Nu alleen nog filmen in 4k of 8k maar dat gaat ook helemaal goed komen.

Johnny-Gouda 12-06-2023

Fantastische webshop met riant en gevarieerd assortiment aan producten! Overzichtelijk, goed werkende website, en een uitstekend functionerende zoekfunctie. Snel gevonden wat ik zocht. Bestellen en afrekenen ging makkelijk. Verzending gebeurde razendsnel. Kortom, van harte aan te bevelen!

Sietske 12-06-2023

Mijn huidige camera ging niet meer aan, bij de winkel kreeg ik eerlijk advies dat de kosten van de reparatie vrij hoog zijn. Vervolgens goed geholpen met een nieuwe camera, hierbij werd meegedacht met mijn wensen en werd uitgebreid de tijd genomen om te kijken welke lens en camera het beste aansloot op mijn lenzen. Wat ik fijn vond is dat er ook aan het budget werd gedacht en eigen ervaringen werden gedeeld. Zo werden er ook alternatieven geboden, die goedkoper zijn dan het A merk.

Huy 12-06-2023

All the orders were processed really fast and its like next day you get it instantly.

Rob 11-06-2023

Mooi product en goed omschreven, goede levering en natuurlijk, daar gaan we voor DE PRIJS11

Ryan 11-06-2023

Duidelijke shop met snelle verzending en goede informatie. Goede verpakking, veilig aangekomen op het PostNL punt. Vond het wel raar dat ik het bij het punt zomaar meekreeg zonder handtekening of ID - toch 400euro aan waren.

Fred.v.d.Hek 11-06-2023

Een fijne winkel waar op camera gebied van alles te koop is met vriendelijk personeel en een goeie webshop

Coen Franken 11-06-2023

Al minimaal 10 jaar bestel ik als fotograaf mijn apparatuur bij cameranu.nl
Bij mijn allereerste bestelling, ik denk ergens in 2008 was een lensfilter niet leverbaar en kreeg ik na 14 dagen wachten een duurdere versie voor de prijs die ik betaalde. Sindsdien heb ik al mijn spullen bij cameranu.nl besteld.

Ik heb nu voor het eerst sinds jaren tevreden met mijn bestelde spullen een vrij uitgebreide bestelling gedaan. Waaronder voor het eerste een NIKON systeemcamera gekocht.
Ik wist van te voren dat de levering niet direct kon plaatsvinden, doordat NIKON leveringsproblemen heeft, maar nam me voor toch te bestellen en rustig af te wachten.

Ik werd twee keer gebeld over de vertraging van de bestelling en wanneer deze wel geleverd zo worden.

Levering kwam toch sneller dan ik had verwacht en ik ben met prioriteit behandeld.

Meer kan ik niet wensen. Mooi om te zien dat dit bedrijf zo lang weet hoe de klant te helpen.

Bedankt!

Ravi 10-06-2023

CameraNu.nl had in samenwerking met DJI een DJI Experience Day georganiseerd. Je kon met drones vliegen, er werden demonstraties gehouden en lezingen gegeven. Het is fijn als winkels en fabrikanten op deze manier hun producten willen tonen en verkopen. Hoewel het dus om drones draaide, heeft CameraNU.nl voor mij toch een mooi prijsje kunnen maken voor de DJI Mic set. Uiteraard snel thuisbezorgd.

One 10-06-2023

Snelle levering. Ook heel fijn dat achteraf betalen mogelijk zo heb je toch een stuk zekerheid. Product werkt naar behoren.

Cees 10-06-2023

Ik moest van uit Brabant naar Amsterdam om een geheugenkaart te kopen.
Ik heb er geen spijt van ik werd vriendelijk en goed geholpen ondanks dat ze de nieuwe winkel aan het inrichten waren.