Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Aad 14-07-2020

Na een beetje zoeken vond ik het product dat ik nodig had bij Blokker. Er is een filiaal in de buurt dus ik koos er voor om het product daar op te halen. Tot mij prettige verbazing kon ik gelijk langskomen. Dat heb ik gedaan.

Joyce van Veen 14-07-2020

Na 2 weken onze bestelling nog niet verstuurd, terwijl de order zei binnen 2 werkdagen in huis.
Uiteindelijk zelf moeten vragen om annuleren.

Tussentijds.geen berichtgeving van e blokker ontvangen over evt vertraging.

Fam. Rietveld 14-07-2020

Wij hebben bij de Blokker in Hellevoetsluis gekozen. Dichtbij, goede aflevering via internet besteld en nog voordat ze de bestelling binnen hadden werden we keurig en beleefd geholpen. Prima alles afgehandeld. Zeer tevreden.

Carmen 14-07-2020

Prima ervaring gehad. Meedenkend toen ik de klantenservice belde en een snelle levering.

Anna 14-07-2020

Handige manier om iets te kopen. Ik had zo gevonden wat ik zocht. In de winkel ophalen is heel handig. Dat kan een ander die daar toch in de buurt is ook voor je doen. Hoef je alleen de mail door te sturen naar die persoon.

Bestel maar niet hier 14-07-2020

Ik was niet tevreden over mijn bestelling bij Blokker. De bestelling werd later geleverd dan aangegeven en het product dat ik heb ontvangen was onbruikbaar. Ook ben ik even in de fysieke winkel geweest om te vragen hoe het met mijn bestelling zat en toen werd ik toch zeer onvriendelijk te woord gestaan. Ik zou (bestellen bij) Blokker zeker niet aanbevelen, er zijn genoeg betere (web)winkels om bij te shoppen.

Iris 14-07-2020

Everything was perfect, my packet in order, people helpful. I choose this shop because it is easy to park.

Kees 14-07-2020

Website is niet beter of slechter dan conculega’s. Personeel van klantenservice denkt niet mee en ongeïnteresseerd.
Bezorging via PostNl waardeloos. Vroeg in de ochtend bericht ontvangen dat bezorging van de koelkast die dag plaats vindt tussen 16:00 en 18:00. Daarna om 11:30 bericht ontvangen dat bezorging nu plaats vindt tussen 12:00 en 13:00. En de mededeling dat indien er niemand thuis is de koelkast op een afhaalpunt na het weekend opgehaald kan worden. Fijn hoor, alles zo geregeld dat er om 16:00 iemand aanwezig is omdat alleen een fiets aanwezig is en eigen transport dus onmogelijk is. Dagprogramma helemaal moeten omgooien door deze domme actie van PostNL/Blokker.

Sandra 14-07-2020

Snelle levering, alleen jammer dat de 2 producten die ik had besteld niet samen werd geleverd.

Nel Brands 14-07-2020

Blokker is een fijne (web)winkel. Het bestelde was de volgende werkdag al geleverd. Goede service.

Renata 13-07-2020

Ik was op zoek naar een prullenbak met pedaal.
De prijs vond ik erg mee vallen.
Bestellen ging snel en makkelijk

Ik ben blij met die prullenbak
Binnen 3 dagen werd het geleverd

margret 13-07-2020

Bestellen gaat goed, alleen is het vreemd dat je voor minimaal €15 moet bestellen als je het komt ophalen bij een filiaal. Ikzelf wilde iets bestellen van €12 en heb er iets bij gezocht wat ik bij het afhalen meteen heb geretourneerd. Heel omslachtig en nutteloos vind ik.

Joyce 13-07-2020

Site was gebruiksvriendelijk maar niet goed bijgewerkt.
Alle producten die ik besteld en betaald had bleken achteraf niet leverbaar! Uiterst vervelend!
Wel netjes het geld terug gestort.

Klaas Mennes 13-07-2020

Snelle accurate afhandeling en vriendelijk personeel bij het ophalen van wat er besteld is.

Jacqueline 13-07-2020

Er wordt geadverteerd met een Airfryer in het krantje van de Blokker. Omdat de airfryer heel gunstig geprijsd was , hebben we er in de winkel een besteld. Maar deze blijkt helemaal n iet leverbaar! Dit lijkt op een lokkertje !

Ed 13-07-2020

Goede duidelijke omschrijving van product en het gaat hier om een koffiezetter, ook de vorige via Blokker (stenen)winkel verdere afhandeling en info mbt aflevering in winkel.erg veel mailtjes....

bc015 13-07-2020

Goede internetsite, bestellingen plaatsen ging eenvoodig en bovenal op tijd en netjes afgeleverd.

JW84 13-07-2020

Website is redelijk oké, zoekfunctie kan beter maar uiteindelijk is alles wel goed te vinden.
Levering en communicatie hierover is zeer matig. De bestelling wordt in meerdere pakketten verzonden, allen op een andere dag en zonder pakbon. Informatie hierover ontbreekt dus je hebt geen idee wat je wanneer ontvangt en of er iets mist (totdat alles op een gegeven moment compleet is). Uiteindelijk alles in goede orde ontvangen.

Ans van Aalsburg 13-07-2020

Super winkel, wordt goed geholpen en zijn erg beleefd en goede sfeer.
Veel artikelen en een gezellige winkel.

ruud 13-07-2020

makkelijke overzichtelijke site site, goede keuze van artikelen, vlotte levering en product goed

Dennis 13-07-2020

Had een nieuwe stofzuiger nodig, eentje bij blokker gevonden, goede prijs. Levering is prima voor 2200 is volgende dag geleverd.

Jelle 13-07-2020

Ruim aanbod, correcte en snelle bestelprocedure, en correcte en snelle levering via "stenen" winkel.

Lisette Vorderhake 13-07-2020

Wat ik jammer vond is dat ik nooit een mail heb gekregen dat het klaar stond in de winkel. Na twee dagen geen mail gehad te hebben, heb ik zelf gebeld naar de winkel, daar bleek hij allang klaar te liggen. Voor de rest een prima ervaring

Ingrid 13-07-2020

Online heb ik 2 spelletjes besteld, die in een door mij gekozen Blokker winkel afgeleverd zouden worden. Na een paar dagen bericht dat artikelen niet leverbaar zijn. Maar op de site zijn deze nog steeds te bestellen! En zijn ze in verschillende Blokker winkels op voorraad! 😡

M. 13-07-2020

Op 2 juli heb ik een droogmolen online besteld en betaald. Ik kreeg netjes op tijd een pakketje thuis, maar dit was niet mijn bestelde product maar een deurmat... klantenservice gebeld en zij vertelde mij dat ik het product moest terugsturen of in winkel moest brengen, daarna zou ik mijn droogmolen krijgen. Op dinsdag is product teruggestuurd, op vrijdag hoorde ik nog niks. Zelf contact gezocht met klantenservice, nalevering wordt in gang gezet. Tot op heden nog geen track and trace code van de nalevering gezien. Misschien vandaag? Wel beetje zuur dat ik een product bestel en betaal en na 11 dagen nog steeds niet in huis heb.... dus tja, via blokker.nl bestellen is prima, maar zodra er iets fout gaat aan de kant van Blokker kun je als consument wachten en er zelf achteraan...